Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ønsker meg lego til neste år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-08, 11:22   #1
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.148
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ønsker meg lego til neste år

Var inne på lego.com og kom over dette praktbygget. Taj Mahal, fikk selv mor til å ville bygge med lego.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:27   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Det gjør naboen også. Hun har tatt over ungenes legoprosjekter og bygger brannstasjon og whatnot for harde livet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:32   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.091
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Jeg er dødsmisunnelig på ungene som fikk lego til jul og har allerede begynt å skrive ønskeliste til bursdagen min i februar.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:33   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Wow, for et bygg, her har vi bygd stor lego politistasjon, legohus med garasje, lego speedracer bil, så nå er vi rimelig fornøyde med lego bygging for denne gangen og junior er storfornøyd med all legoen han fikk til jul.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:33   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.751
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Jeg fikk lego til jul i år

Star wars lego som mannen sitter fornøyd å bygger nå.

Men den der var stilig!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:35   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.148
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg fikk lego til jul i år

Star wars lego som mannen sitter fornøyd å bygger nå.

Men den der var stilig!

Sleipe mannen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:37   #7
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Gjett om jeg vil ha lego til bursdagen min nå!

Selv om Skvetten bygger legoroboter hele året da.

  Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:37   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Den dagen me kan ha smålego i hus, så står det der på mi ønskeliste.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:38   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Den vil jeg også ha!

  Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:39   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.148
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Det er 5922 klosser, tror jeg får sende unga på kostskole.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:40   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

  Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:40   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Den dagen me kan ha smålego i hus, så står det der på mi ønskeliste.

Eh, hallo! Har du hørt om å sette munnkurv på ungene, eller?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:41   #13
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er 5922 klosser, tror jeg får sende unga på kostskole.

Jeg kan gjerne komme å hjelpe til med byggingen.

  Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 12:16   #14
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.908
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Oi, det var flott, og skulle jeg ha egen lego ville nok dette stå høyt på ønskelista. Her har vi bygd både Star Wars og Durmstrangskipet fra Harry Potter i lego etter julaften. Men nå begynner guttene å bli så flinke at mor er blitt redusert til klossesorterer. I dag er det mere Star Wars + en kjempestor Indiana Jones legopakke som skal sprettes.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 12:57   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Ingen fikk lego her i år.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 13:01   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.846
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Note to self: ikke vis mannen min det her!

Jeg kjøpte julegave til min mann tidligere i desember. Jeg kjenner ham som sto i butikkkassa, pappaen til Storebror sin bestevenn.
"Jasså, skal Storebror få elektrisk legotogbane i år, da?`"
"Nei, det er til pappaen hans."

Kassemannen holdt på å le seg spent i hjel.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 13:22   #17
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Kul!

Broren min skal få denne til 35 årsdagen.



(1626 biter)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 13:25   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Den var stilig Veronal.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 13:42   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kul!

Broren min skal få denne til 35 årsdagen.



(1626 biter)

kult!

Her kom det en starwars legopakke av ett eller annet slag fra besteforeldrene. Stor sak til over 1000 kr.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 13:57   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.091
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker meg lego til neste år

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Men nå begynner guttene å bli så flinke at mor er blitt redusert til klossesorterer.

Jeg får ikke hjelpe til med å sortere klosser engang.

Forøvrig har jeg endelig løst det evinnelige problemet med gaver til broren min; han har nå sagt flere ganger at han ønsker seg Star Wars-lego, særlig etter å ha sett Herremannen sitt. Så da skal han sannelig få det til bursdagen i april.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no