Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 08:26   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Er det noen her som har Playmobil-kalenderen? Vi har den for første gang i år, og i dag da eldste skulle åpne den første luken, var det en pose inni der. Den dro hun selvsagt i, og stod med halve kalenderinnholdet i hånda!
Alt er jo bare samlet i én stor plastpose inni? Ingen skillevegger i lukene eller noe, hele kalenderen er bare ett stort rom bak lukene, så man må jo skjære hull og bare GJETTE hva som skal være i den luken man åpner? Jeg skjønner ingenting, dette var virkelig skuffende. Et eneste stort rot var det jo bare.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:28   #2
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Jeg kjøpte playmobilkalenderen i fjor, og da måtte jeg ta ut alt innholdet først, brette esker ( ) og feste de foran i sprekkene, og fordele innholdet i eskene. Dette oppdaget jeg dagen før, og det tok utrolig mye tid!!

Mulig det skal gjøres med den i år også? Jeg skal ALDRI ha playmobil-kalender altså. Mange poser med bittesmå blomster, stjerner og div. annet som skulle hit og dit. Mener det var en oversikt over hva som skulle hvor.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:29   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:34   #4
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Man må lage kalenderen selv. Brette små ekser, en til hver dag og fylle inn i eskene det innholdet som skal til den dagen. Det følger med en bruksanvisning eller står forklart på baksiden.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:34   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Jeg er drittsur, den kostet 250,- kroner, jeg synes det er for dårlig. Lurer på om jeg må sende en mail noe sted.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:35   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Man må lage kalenderen selv. Brette små ekser, en til hver dag og fylle inn i eskene det innholdet som skal til den dagen. Det følger med en bruksanvisning eller står forklart på baksiden.

Hææ? Det stod i så fall godt gjemt, for jeg og vesla satt og kikket på hele kalenderen da vi nettopp hadde kjøpt den, og jeg leste ingenting sånt. Og for den prisen burde man fader slippe å gjøre alt selv. IRRITERT! Hvor fader er de brette-eskene da? :leter:
Alt var sikkert på den omslagsgreia som var rundt kalenderen, som vi kastet?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:53   #7
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Leste akkurat samme problematikken inne på et annet forum.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:53   #8
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Så surt, Iset...
Det var litt av en jobb å montere Playmokalender i fjor, ja, men jeg mener eskene lå inni posen med alt det andre dillet? Men mulig bruksanvisninga var på den omslagspappen...

:takke meg til Lego med ferdig oppdelte poser bak lukene sine:

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:59   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Da åpner jeg kalenderen litt senere i dag når minsten er i seng, og så ser jeg om eskegreiene ligger der inni, hvis ikke får jeg pakke tingene inn som en pakkekalender.
Neste år blir det lego! Det var det hun ville ha i år, men de var utsolgt overalt i forrige uke, så vi endte opp med Playmo.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:15   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er drittsur, den kostet 250,- kroner, jeg synes det er for dårlig. Lurer på om jeg må sende en mail noe sted.



Vi betalte 149 kr for den på ringo , bondegår kalender

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:18   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Jøss. Dette var sånn ridder-greier. Med hester, drage, riddere osv. Kjøpte den på Dropsen da, var den eneste plassen vi fant noe som helst av slike kalendere og det er vel også den plassen der alt er dyrere enn noe annet sted.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:23   #12
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Samme oppdagelse her i morges gitt . Heldigvis hadde jeg ikke kastet omslaget som jeg først hadde tenkt, og der sto det en liten beskjed til foreldrene om at de måtte montere alt før barna fikk kalenderen, anslått til 15 minutters arbeid .
Det står hva som skal pakkes sammen for hver luke.
Men jeg må nok kjøpe noe ekstra også for snuppen har nå fått alle figurene og mye tilbehør, tilsvarer sikkert 4-5 luker.

Vår kostet forresten 199 kr på Brio, politikalenderen.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:24   #13
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Jøss, jammen meg glad jeg ikke kjøpte denne i år. Her endte vi opp med Lego og den fant jeg på leketøysbutikken på Sola i forrige uke ...de var utsolgt flere andre plasser(har du sjekket der Iset?)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:26   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Jøss, jammen meg glad jeg ikke kjøpte denne i år. Her endte vi opp med Lego og den fant jeg på leketøysbutikken på Sola i forrige uke ...de var utsolgt flere andre plasser(har du sjekket der Iset?)

Nei der sjekket vi ikke, vi orket ikke å lete mer til slutt, så da endte vi bare opp med Playmokalenderen. Men den virket jo enda kulere enn legokalenderen. Men nå kjøper vi ikke flere kalendere altså. Hun har fått Jul i svingen til over hundrelappen + Playmokalenderen til 250,- kroner, og har Donald-kalenderen som fulgte med ukens Donaldblad. Det får holde altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:34   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Ikke bra! Vi har lego og jeg synes egentlig den er noe ræl, men ungene ville ha Pirates, så.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:45   #16
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg kjøpte playmobilkalenderen i fjor, og da måtte jeg ta ut alt innholdet først, brette esker ( ) og feste de foran i sprekkene, og fordele innholdet i eskene. Dette oppdaget jeg dagen før, og det tok utrolig mye tid!!

Mulig det skal gjøres med den i år også? Jeg skal ALDRI ha playmobil-kalender altså. Mange poser med bittesmå blomster, stjerner og div. annet som skulle hit og dit. Mener det var en oversikt over hva som skulle hvor.

Samme gjorde jeg. Satt og brettet esker og sorterte små blomster til klokken var over 2 på natten! Nei takke meg til lego, glad jeg var tidlig ute i år!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:52   #17
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Bruksanvisninger er til for å leses!

Jeg monterte tre stk Playmobil-kalendere i går kveld. Det tok maks 20 minutter tilsammen, så det er ikke akkurat noen stor jobb. Mine har hatt Playmo-kalendere i flere år som de får tilsendt fra bestemor i Tyskland. De leker med Playmo hver eneste dag, og lekene fra kalenderne inngår i leken daglig året rundt. I år har de en med "Enhjøringer i Fe-land", en med hesteting og en med nisse i skogen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 09:59   #18
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

sånn da har jeg att i hop snoopy sin. Glad hun ikke åpnet å mårrest før hun dro i barnehagen.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:00   #19
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jøss. Dette var sånn ridder-greier. Med hester, drage, riddere osv. Kjøpte den på Dropsen da, var den eneste plassen vi fant noe som helst av slike kalendere og det er vel også den plassen der alt er dyrere enn noe annet sted.

Så på BR i Trheim da vi var der og toys, der kostet de 179. Så regner egentlig med at vår er feil priset

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:00   #20
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets Playmobil-kalender - bare rot?

Det tok mye mye mer enn 20 minutter å montere 1 stk i fjor hvertfall. Eller selve monteringen tok kanskje noe slik, men sortering og dill dall tok lengre tid!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no