Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-15, 23:57   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Ja, husker du de overhodet? Og hvis du gjør det hvordan gikk det?

Selv hadde jeg som nyttårsfortsett å kjøpe mer klær og det har gått trått (liker det ikke!!), men fremover har det tross alt slept seg. Kan dog melde om nyttårsfortsettet fra 2014 om å drikke vin går aldeles strålende! Så jeg trenger nok noen år på å implementere. Regner derfor med å ha full garderobe i 2016 (eller 2017 ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 00:00   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets hesligste tråd (?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg hadde 2 stk, det ene var å gå ned 5 kg, der går det sakte men sikkert riktig vei, er på minus 2.5 kg nå. Det andre gikk på trening og fysisk fostring, der har det skjedd veldig lite.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 00:27   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Forsettet om å ikke har forsetter har jeg klart med glans!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 01:16   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Hvordan har denne praktfulle trådtittelen kunnet gå meg hus forbi?

Jeg hadde et forsett om å trene mindre. Det har gått ganske bra - bærer mot en nedgang på 10 % fra i fjor.

Må ellers si jeg har sansen for forsettene dine, Him. Klær og vin kommer liksom naturlig inn i huset her.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 08:32   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg skulle trene et visst antall økter, må ta en skikkelig desembersluttspurt for å klare det, men jeg tror det skal gå.

Og så skulle jeg shoppe mindre klær, det har jeg også klart, med unntak av treningstøy.

Til sist skulle jeg helst ned i vekt. Der har det gått ikke gått like bra, men det var et bevisst valg etter sommeren, jeg ønsket ikke stresse med det men heller jobbe med å være fornøyd med meg selv. Det har jeg faktisk klart ganske godt, med unntak av november. I november liker jeg ingen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 08:41   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Forsettet om å ikke har forsetter har jeg klart med glans!

Samme her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 08:56   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Adventstiden brukes ofte til en slik årsgjennomgang for min del. Jeg liker det.

Jeg har som nyttårsforsett hvert år å bli et bedre menneske, altså å bevisst ta flere riktige valg for meg selv og de rundt meg. Ofte føler jeg at jeg jobber fint med det, men 2015 står og rekker tunge til meg og det er ikke noe tvil om at året som har gått ikke er et seiersår med tanke på forsett. Men jeg har vel fortsatt 50 år igjen å bli bedre på, så noen feilslåtte år må man regne med.

Ellers hadde jeg som mål å lære å like RØDvin: Fail, men jeg har drukket uante mengder hvitvin, og har begynt å like en del av de søteste.
Slutte å irritere meg over ubetydelgheter ved partner: Fail
Ikke skaffe meg mer ansvar: Fail (2 verv og en valp)


Sånn sett kan man fastslå at forsettmessig var 2015 et dårlig gjennomført år.
Men jeg har hatt to operasjoner. De var aldeles ikke noe forsett, men de operasjonene kan muligens bidra til at 2016 både blir bedre, lettere og mer på lag med forsettene mine.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 09:13   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg hadde ingen forsetter. Jeg hadde masse planer, da, og dem har jeg for det meste gjennomført.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 09:30   #9
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg tror jeg hadde to forsetter og ett ønske. Forsettene gikk på å ha minst 200 treningsøkter og holde stabil vekt. Jeg er nå på 227 økter, så jeg har klart det med god margin. Vekta har også holdt seg stabil, men jeg har gått opp et par kilo etter en vekt-dipp før sommeren, men forsettet er altså nådd, selv om jeg ikke er helt fornøyd likevel.

Og så hadde jeg ett ønske, og det har jeg ikke fått til. Men det er tre uker igjen, så hvem vet. Håp i hengende snøre osv.

Drikke-mer-vin-forsettet hadde jeg for noen år siden, og det har jeg klart siden.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 09:30   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Nja ...

Jeg har trent mindre i år enn planlagt, denne høsten er blitt helt feil, men jeg har drukket mer Champagne, tror jeg, i år enn i fjor så DET har jeg i hvert fall greid.

Nyttårsforsettene for 2016 er klare: Mer av alt som er bra for meg, inklusive Champagne!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 09:32   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg har klart det.

Målet mitt var å slutte å kjøre til jobb. Det har jeg gjort. Nå går jeg den halvtimen nesten hver eneste dag, og de dagene jeg ikke går, så tar jeg bussen.

Jeg er riktignok godt hjulpet av at jeg i sommer byttet til en jobb hvor vi ikke har parkeringsplass, men jeg var veldig flink før sommeren også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 09:40   #12
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg tror ikke jeg har drukket en eneste flaske champagne i år, så det forsetter gikk åt skogen. Men jeg har drukket opp de 5 flaskene med vin som vi hadde i vinskapet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 09:40   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg husker ikke mine, så det har garantert gått "rett vest".
Men det var sikkert noe sånt som å spise mindre godis, ned i vekt, det har ikke gått bra. Men jeg har trent mer da.
Så får vi se hva 2016 blir til.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 09:44   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Eg skulle trene 100 økter, og eg er på 81 no. En prolaps i nakke satte meg ut i oktober og då rakna det.

Ellers har eg som Nenne absolutt innfridd målet om meir champagne

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 10:16   #15
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Husker ikke.

Vet ikke om jeg hadde, men denne gangen skal jeg faktisk lage meg noen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 10:22   #16
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg skulle gå ned 12 kg. Gikk ned 3. Men jeg har i det minste ikke lagt på meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 10:36   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg skulle slutte å drikke cola. Det har jeg greid mange ganger i løpet av året.

Også skulle jeg trene masse og bli i kjempeform. Det har jeg ikke greid. Jeje. Same, same.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 10:36   #18
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg har ikke forsetter, og det skal jeg for(t)sette med

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 10:39   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg hadde som forsett da jeg ble førr å bruke mer leppestift. Det har vært vanskelig å gjennomføre (føler meg utmaiet), så det har også vært nyttårsforsett siden. Og endelig har jeg lykkes! Bruker nå leppestift når jeg stæsjer meg opp (og det har jeg gjort to ganger siden lillebror kom i juni...).

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 10:40   #20
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg husker ikke helt om jeg har hatt noen forsetter, men kan sikkert finne noe å skryte av: Vi har fortsatt å gå mye på tur og jeg har gjennomført et halvmaraton. Med litt hjelp fra de lokale miljøagentene er vi gradvis i ferd med å bli enda litt mer miljøbevisste.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no