Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva putter du oppi julestrømpen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 12:05   #21
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Bare barna får. Mannen fikk i fjor, men har var fint lite takknemmelig, så nissen har sagt at det ble siste gang.


Holder jeg med nissen i.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:08   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Sønnen min på åtte får julehefter, litt snop og i år et par skihansker. Mannen får det samme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:11   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

De får godterier, julehefter og en bitteliten gave. Det har vært det samme i alle år.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:37   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Julestrømpe er jo en av de koseligste tradisjonene som finnes, kunne ikke falt meg inn å ikke ha denne flotte tradisjonen.
Ungene får hvert sitt blad, marsipanbrød, noe sjokkis og en julebrus. Klementiner ligger det alltid på bordet i jula, så det er ikke vits å hive slike oppi.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:54   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Flaxlodd var en god ide.

Jeg pleier å ha film i kalenderen en av de iste dagene før jul, men ikke julaften. Da er det så mye obligatorisk på tv.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:55   #26
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Blad/julehefte, godteri og pepperkaker.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:02   #27
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Strømpen får han 1.juledag og i den er det en film,gotteri og en liten gave!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:07   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Til sønnen min blir det et julehefte, en hobbylagegreie, julegodt og julebrus.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:12   #29
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Ungene får julestrømpe julaften morgen. Oppi putter jeg en DVD, et flaxlodd og godteri. Før har jeg brukt å legge oppi noen små lekegreier også, men det ble for mye dill som falt fra hverandre etter et kvarter. Nå får de heller åpne en julegave hver på morgenen, så holder de seg aktivisert utover dagen.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 10:12   #30
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

De får godterier, muligens et julehefte hver. I kalenderen får de hver sin julefilm.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 10:15   #31
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Smågodt
Julehefte
Og er personlig lite brev fra mor

Mine har alltid fått dette og eldste på snart 23 som flyttet ut for lenge siden får også De gleder seg veldig mye over denne tradisjonen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 10:26   #32
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Her får de kun masse godteri. Gidder ikke putte klementiner oppi siden vi har hatt dette stående tilgjengelig i skåler i en måned allerede.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 11:27   #33
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Vi har julestrømpe som skal hjelpe til med å overleve all ventingen. Oppi er det litt snop, en film (i år blir det Arthurs julegaverace og en disney julefilm) og et julehefte.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 11:38   #34
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Godis og blad. Mine får også åpne en av gavene som er i huset, de kan fritt velge hvilken.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 19:00   #35
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Jente, snart 4, får Dora julehefte, godteri og magnetbokstaver. Sistnevnte skulle liksom vært fordelt som kalendergaver, men jeg var visst litt for flink der i år, så overskuddet går i strømpa. Ja, og så får hun en prinsessetruse.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 19:09   #36
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Vesla er egentlig litt liten, men jeg putter oppi litt rosiner og klementin og sånt, tenker jeg. Min tradisjon er å få strømpe 1. juledag, så den viderefører jeg. Mannen er ikke vant til julestrømpe i det hele tatt stakkar, så han burde egentlig få. Jaja, han har nok snop i hus da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 19:09   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Vi har ikke dette som noen 100% tradisjon. Men gutten min på snart 11 skal få julestrømpe med Carl Barks julehefte, en pose med sjokolade i nisseform etc, og en juletrepynt som ser ut som et glitrende og fint ekorn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 20:15   #38
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Luke 24 i kalenderen inneholder et "skattekart" som viser hvor julestrømpene (med litt godteri i) er gjemt, dette er en tradisjon jeg har laget selv. Skattejakt er alltid dundrende suksess hos oss. Jeg synes det er gøy selv og har tenkt til å fortsette med dette til langt uti puberteten minst. Det blir gradvis vanskeligere og etterhvert må de nok ut med spader, hehe.

  Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 20:44   #39
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva putter du oppi julestrømpen?

Det blir et blad, tyggis, Lakrisal, Knott, Tyrkisk pepper-kjærlighet og Smarties.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no