Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

[Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-12, 13:28   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Kalkun, søtpotetpai, ovnstekte rotgrønnsaker, rosenkål med bacon og valnøtter, pekanpai!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 13:30   #22
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg skal ha det samme, dsv. jeg har bursdag dagen før Thanksgiving så jeg skal ha Thanksgivingsbursdagsmiddagsselskap i år. Selv om vennene mine dør av amerikanifiseringen av oss. Hvor får man tak i ferske tranebær?

Jeg fant på Meny i går.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 13:34   #23
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Dere må ikke glemme kastanjene!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 14:47   #24
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Vi har feiret Thanksgiving i mange år. Vi spiser kalkun, stuffing, sweetpotatoes, og alt annet hva hjertet begjærer. Pekanpai, lemon meringue pai og banana pai, cranberry fluff. Nam-nam!
Denne dagen tenker vi ekstra igjennom alt vi er takknemlig for, og som vi i dagliglivet tar gjerne for gitt. Det kan vi og BØR vi sikkert gjøre hver dag og vi prøver så godt vi kan, men å lage en hyggelig middag og gjerne ha gode venner og famillie rundt seg, synest jeg er flott. Og joda, vi har venner andre dager også. Men denne dagen blir altså viet litt mer til det å være takknemlig for hva man har. Synest det er en fin dag, og om det er veldig amerikansk å feire den så er det helt i orden for meg.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 16:55   #25
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Vi feiret Thanksgiving med gode venner i USA i fjor, det er noe av den stemningen vi ønsker å gjenskape i år, denne gangen med norske venner. Hva slags mat man spiser til Thanksgiving har jo mye regionale variasjoner også i USA, så det er mange muligheter!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 19:22   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Thanksgivingfeiring har jeg hatt lyst til noen ganger, en "familie-høst-takke-fest-middag-situasjon" av et eller annet slag, og ja, veldig gjerne kalkun.

Men jeg sliter litt med kombinasjonen kalkun og torsdag. Torsdag er jeg hjemme fra jobb i tide til å sette på en kalkun som er ferdig til å spise.... sånn rundt den tiden det er på tide å sende gjester hjem og gå på badet for tannpuss. Det funker bare dårlig.

Dog, en familie-kose-fest-takke-middags-greie kan vi jo ha ei helg i stedet... Det virker mer gjennomførbart å servere slik mat en søndag.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 20:14   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Vi tar det en lørdag eller søndag. Torsdag er litt vrient, mellom fotablltreninger, seinvakter, korøvelser og lekser.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 20:26   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Nettopp. Men i ei helg kan det godt gjøres

vi pleide i noen år å invitere et vennepar på kalkunmiddag andre søndag i advent. Det var koselig.

Vi reiser bort i jula, til svigers. Jeg kjenner at det absolutt hadde vært trivelig emd en familie-kose-feire-middag ei helg før jul, lage kalkun og godt tilbehør, invitere mine foreldre, min bror me familie, min bestemor... disse vi ellers ville invitert til middag en dag i romjula, men vi er ikke her denne jula. Ja, det tror jeg vi må prøve å få til. slutten av november eller helt først i desember, det som passer.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 20:39   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Uansett når dere måtte feire dette her bør alle oppskrifter deles.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 21:07   #30
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings og inspirasjonstråden

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.


Du må vel ihvertfall ha noe med sweet potato. En pai, kanskje?

Min konditor venninne Bruker ofte å servere søtpotet pai og det er himmelsk godt


God feiring.

Vi skal og ha middags selskap i november men serverer et annet dyr som ofte har gevir og sånt, skogen kongle

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 21:12   #31
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Vi pleier å ha kalkun med stuffing, creamed corn, corn muffins, grønne bønner, søtpotetmos, ovnsstekte rotgrønnsaker, gresskarpai eller søtpotetpai med mascarponekrem søtet med lønnesirup. Aperitif er cranberry champagne.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 21:35   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi pleier å ha kalkun med stuffing, creamed corn, corn muffins, grønne bønner, søtpotetmos, ovnsstekte rotgrønnsaker, gresskarpai eller søtpotetpai med mascarponekrem søtet med lønnesirup. Aperitif er cranberry champagne.

Oppskrifter, kjære, oppskrifter!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 23:56   #33
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Kalkun, søtpotetpai, ovnstekte rotgrønnsaker, rosenkål med bacon og valnøtter, pekanpai!

Det i seg selv er grunn nok til å feire!! Jeg tror jammen vi skal innføre Thanksgiving.
:matglad familie:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 09:46   #34
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Dette er tråden for meg, jeg elsker både Thanksgiving og kalkun! Har bodd i USA i et par år, så jeg føler jeg har god unnskyldning for å ville feire dagen også.

Dessverre tror jeg ikke det blir feiring i år da, alltid en hersens eksamen eller oppgaveinnlevering som kommer i veien på den tiden av året. Men siden det er siste året på en stund hvor det er et problem så tar jeg med meg all inspirasjon videre. Får vann i munnen av all den gode maten som nevnes...comfort-food (fra alle deler av verden, men særlig USA) som det må være det beste som finnes.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 10:07   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Åh! Jeg har lyst til å feire, men det er selvfølgelig julebordshelg for mannen og kalkunmekking på en torsdag utgår.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:11   #36
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Jeg sitter her og mumser på verdens beste og enkleste cornbread! Jeg skulle i teorien lage det bare til stuffingen, men hadde selvinnsikt nok til å lage en stor porsjon.

Bland 7 dl gult maismel (ikke maizena, det er bare maisstivelse), 3,5 dl hvetemel, 3 ts salt, 2 ts bakepulver, 1 ts natron.

Pisk sammen 3 egg, drøyt 1,5 dl olje (solsikke eller mais), 7 dl skumma kulturmelk, 3,5 dl lettmelk.

Bland de våte i det tørre og rør godt.

Før dette har du varmet opp ovnen til 230 grader. Sett langpanna i ovnen så den blir varm, ha i en god klunk med olje (så den dekker bunnen) og la den varme seg opp. Ta ut langpanna, og hell røra oppi. Den bobler og begynner å steke langs kantene. Sett panna tilbake i ovnen, og stek ca. en halvtime til den er lysebrun på toppen.

Spis varmt med gulost eller salami eller noe helt annet, og spar resten til å lage corn bread stuffing.

Også kan man selvfølgelig ha alt man vil av urter og krydder og tørka tranebær oppi, men jeg laget den plain i dag fordi jeg skal ha den til stuffingen som jeg krydrer etterpå.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:21   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Jeg feirer på lørdag, og skal servere kalkun, villris med sopp, okra med anduillepølser, cormbread stuffing, ice box rolls og en pecanpai.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:27   #38
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Jeg skal severe kalkun, cranberry sauce, corn bread stuffing (med corn bread, bacon, pølser, selleri, grønne epler og kraft), saus med sopp, aspargesbønner med mandelflak, hvitløkspotetmos, søtpoteter med marshmallows, brokkolisalat med rosiner.

Ja, og apple pie, pecan pie og pumpkin/white chocolate cookies.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 16:11   #39
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Jeg orker ikke i år.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 16:55   #40
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Innlegg

Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden

Vi hadde høsttskkemiddag forrige lørdag med kalkun, sopp-bladpersille-stuffing, corn muffins, creamed corn, søtpotetmos, waldorf og båtpoteter. Hun som skulle lage søtpotetpai ble syk og meldte avbud, men heldigvis var det noen andre som hadde laget kake også.

Jeg liker denne høytiden så utrolig godt, det er mer tid til å kjenne på hvor heldig en er og det er mye mindre stress enn i julen. Og så er november så utrolig kjip måned.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no