Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

[Skikk og bruk] Hva trumfer - 50-årsdag eller konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Rund dag vs konfirmasjon?
Femtiårsdagen, of course (begrunn gjerne) 26 17,33%
Konfirmasjonen, selvsagt (begrunn gjerne) 118 78,67%
Ostepop 6 4,00%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-13, 19:46   #101
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Skikk og bruk] Hva trumfer - 50-årsdag eller konfirmasjon?

Jeg hadde nok valgt konfirmasjon.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:18   #102
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Skikk og bruk] Hva trumfer - 50-årsdag eller konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Når det er sagt så tviler jeg på at vi inviterer den ene fadderen til storejenta siden han ikke har fulgt henne og vi kun har sporadisk kontakt. Det blir i såfall mannen som trumfer han gjennom. Husker han ikke å invitere, husker nok ikke jeg det heller. Men ho har et par andre som er der og er nære.

Dette får meg til å tenke på at den tidligere samboeren ti broren min er fadder til begge våre barn. Vi har ikke sett henne på flere år, og kommer heller aldri til å se henne igjen. Må man da invitere i konfirmasjon, eller er det helt greit å ikke gjøre det, når hun ikke har kontakt med barna?

: sidespor :

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:23   #103
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Skikk og bruk] Hva trumfer - 50-årsdag eller konfirmasjon?

Hadde ikke invitert i det tilfellet.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 13:01   #104
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Skikk og bruk] Hva trumfer - 50-årsdag eller konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Dette får meg til å tenke på at den tidligere samboeren ti broren min er fadder til begge våre barn. Vi har ikke sett henne på flere år, og kommer heller aldri til å se henne igjen. Må man da invitere i konfirmasjon, eller er det helt greit å ikke gjøre det, når hun ikke har kontakt med barna?

: sidespor :

Ikke inviter. Jeg er selv tidligere tante til en gutt og er fadder på han. Jeg regner ikke med å bli invitert i noen konfirmasjon, all den tid min eks også er etablert på nytt og gutten dermed har ei ny tante, som stepper inn.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no