Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-12, 13:09   #4
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Sparkesykkel med store hjul: Er det noen spesiell du anbefaler? Vi ønsker oss det til jul, både seksåringen og jeg, nemlig, og jeg har såvidt begynt å kikke litt rundt.

Følger ellers tråden med interesse. Vanskelig alder det der, synes jeg.

Nei, egentlig ikke. Har så vidt begynt å kikke. Vet at de hadde en på Brio men den så ikke så robust ut, men vi var på nordbyen i strømstad på en sportsbutikk der og de hadde en flott. Men nå husker jeg selvfølgelig ikke navnet.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no