Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 21:41   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Hva kjøper du til gutter i den alderen til jul? Skal vi lage en tråd med gode tips?

10 åringen min ønsker seg ikke noe til jul han.....

Vi har en ipad som egentlig ikke brukes, stasjonær pc som ungene disponerer, touchmobil, ipod touch (som brukes veldig mye), 3ds, xbox, skøyter, ski, rattkjelke, sykkel osv har han. Han liker ikke fifa spill, men andre kule x-boxspill kan være en ide.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 21:57   #2
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Min 11 åring får sparkesykkel med store hjul til jul. Det vet jeg han ønsker seg. Noen kule, store "skate"-skjorter tenker jeg også det blir. Den store guinness rekord boken 2012 ligger nok også under treet sammen med et plastation spill, bandy-køller og ball, smågaver som deo, hårgele og tøffe boksershorts.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 22:02   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Mine skal få ipad mini. Ipod er også på ønskelista sammen med nye mobiler og pc. Og tv og den nye wiien.

Men av litt billigere ting:
Guinnes rekordbok
epic mickey 2
en pingles dagbok i alle varianter
klokke med touch-skjerm (ok, ikke billig, men kult)
rullesko
skateboard
hansker
kule luer
Minnepenn

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 22:05   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Ett komplett trommesett?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 22:20   #5
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mine skal få ipad mini. Ipod er også på ønskelista sammen med nye mobiler og pc. Og tv og den nye wiien.

Men av litt billigere ting:
Guinnes rekordbok
epic mickey 2
en pingles dagbok i alle varianter
klokke med touch-skjerm (ok, ikke billig, men kult)
rullesko
skateboard
hansker
kule luer
Minnepenn


Klokke med touchskjerm, hva er det/hvor kjøpe? link?

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 22:38   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Min 11 åring får sparkesykkel med store hjul til jul. Det vet jeg han ønsker seg. Noen kule, store "skate"-skjorter tenker jeg også det blir. Den store guinness rekord boken 2012 ligger nok også under treet sammen med et plastation spill, bandy-køller og ball, smågaver som deo, hårgele og tøffe boksershorts.

Sparkesykkel med store hjul: Er det noen spesiell du anbefaler? Vi ønsker oss det til jul, både seksåringen og jeg, nemlig, og jeg har såvidt begynt å kikke litt rundt.

Følger ellers tråden med interesse. Vanskelig alder det der, synes jeg.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 23:02   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Min tiåring ønsker seg følgende (kopiert fra ønskelista):

  • Klær:
    • H&M – Olabukser str 146
    • Burton og DC-klær str 12 år
    • Ullundertøy (merino eller annet ikke-kløende) i str. 12 år
    • Skibukse/Vinterbukse str 10 – 12 år
  • Bøker:
o Roald Dahl-bøker
o Ruben Eliasen: Phenomena bøker (f.o.m nr. 1)
o ”Alvedronninges riddere” –bokserie fra og med bok nr 3 (har de to første)
  • Lego – Minecraft lego, Pirates of the Caribien Lego , Star Wars Lego, LOTR og annen smålego (bl.a Hero Factory) og LEGO Creator – hus
  • DVD eller BluRay: Star Wars: The clone Wars sesong 1 og 2 og 3 om 3 har kommet
  • Kre-O Transformers byggesett (Lego-kopi)
  • Fjernstyrt racerbåt
  • Fjernstyrt fly


I tillegg kommer iPad og iPhone, (han fikk iPod touch til fødselsdagen sin i sommer, så det får han bare drømme videre om), og nytt kamera. Diverse PS3-spill. Dessuten trenger han nye ski.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 23:04   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Min 9-åring ønsker seg penger og andre dyre duppeditter.
Her er en mail jeg fikk fra han:
ønskeliste:
iphone 4s dc videokamera
macbook air protec- hjelm
høyttalere.

Spørs om han må ta seg en kveldsjobb med disse ønskene.

I tillegg har han nevn slalomutstyr, ikke bare bare når ingen i familien står på slalom
(jeg er oppvokst i Trysilfjellet hver vinter, men mannen har omtrent aldri stått).
Leker var visst ikke interessant, selv om jeg tror Lego fortsatt er gjevt å få.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 08:32   #9
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Håper flere vil bidra til en julegaveliste som passer gutter på 10-12 år!

Da jeg var liten fikk vi alltid et nytt spill, puslespill og en bok på julaften. I tillegg kom det en "hovedpresang"! Dette har jeg forsatt med til mine barn. Synes det er kjekt med et nytt spill og noe å gjøre i jula.

Jeg har bestilt: "Den røde pyramide" av Rick Riordan til 10 åringen min.
(anbefaler også "Percy jackson" serien av samme forfatter).

I tillegg har jeg kjøpt "Mastermind" brettspill og et puslespill på 300 brikker (han gidder aldri legge større, vil heller legge puslespillet flere ganger)

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 08:36   #10
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Nevøen min får fleecegenser, han er mye ute på fjellet, så får han kinogavekort og muligens guines record bok.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 08:38   #11
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Min 9-åring får BMX-sykkel, Guiness rekordbok og siste Doktor Proktorboka.

Og det vet jeg allerede nå.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:18   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Poden ønsker seg heller ikke stort, så det er ikke så lett. Han har slukt Percy Jackson-bøkene og er i full gang med Kane-serien, så det kan godt hende han får en av dem, og så venter han på bok tre i "Secret Zoo"-serien, som skal komme rett før desember, så den tenker jeg han får til enten bursdag eller jul. Doktor Proktor er også en mulighet. Ellers tenker vi på et eksperimentsett av noe slag, kanskje noe med magneter og elektrisitet. Og ny pysjamas og hansker og lue og slikt. Mastermind var et godt tips, det har han likt godt når han har spilt det andre steder, og vi har det ikke selv.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:57   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Hva er Kane-serien, og Secret Zoo, Skilpadda? Min gutt har også lest Percy Jackson (og Hunger Games), og vil nok gjerne ha en ny serie som fenger.

Jeg vet ikke ennå hva min snart 11-åring skal få til jul, men en bok eller to får han alltid. Han liker fortsatt Lego, og er svært opptatt av Rubiks kuber i alle varianter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 10:48   #14
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva er Kane-serien, og Secret Zoo, Skilpadda? Min gutt har også lest Percy Jackson (og Hunger Games), og vil nok gjerne ha en ny serie som fenger.

Jeg vet ikke ennå hva min snart 11-åring skal få til jul, men en bok eller to får han alltid. Han liker fortsatt Lego, og er svært opptatt av Rubiks kuber i alle varianter.

Kane-serien er vel neste bokserie fra Rick riordan? Bok nr en heter "Den røde pyramide" og handlingen denne gangen er lagt til Egypt.

Secret zoo og Hunger Games kunne jeg gjerne fått mer info om!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 10:52   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Åja, samme forfatter som Percy Jackson, det hørtes interessant ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 11:53   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det noe spesiellt med BMX-sykkel, bortsett fra at den er kuul å se på?
Skal han bruke den som crossykkel/banesykkel eller som helt vanlig gatesykkel?
Er den lett?
Kanskje det er noe til minispretten min.. Arvesykkelen etter storebror her er jo sååå tung..

Pass på å ikke kjøp for stor.
De "store" ser små ut, og de kan være forholdsvis tunge.
Ble litt overrasket over tyngden, eldste her har fra merket Haro.
Den er ingen tur-sykkel, men en triksesykkel.
Vi har vært på skatepark og ramper, men den brukes også rundt i nabolaget og til butikken o.l.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:02   #17
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det noe spesiellt med BMX-sykkel, bortsett fra at den er kuul å se på?
Skal han bruke den som crossykkel/banesykkel eller som helt vanlig gatesykkel?
Er den lett?
Kanskje det er noe til minispretten min.. Arvesykkelen etter storebror her er jo sååå tung..

Han har ønsket seg det i hele sommer, og jeg tipper den kommer til å blir brukt til å trikse og tryne med. Han er en fyr som lager hopp av plankebiter til sparkesykkelen, sykler off road med den vanlige fordi det er gøy etc. etc. Mannen har kjøpt på salg i høst, så jeg satser på at størrelsen er riktig.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:11   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva er Kane-serien, og Secret Zoo, Skilpadda? Min gutt har også lest Percy Jackson (og Hunger Games), og vil nok gjerne ha en ny serie som fenger.

Kane-serien er Rick Riordans nye, ja, denne gangen med handling lagt til Egypt, og med egyptiske guder. Secret Zoo er skrevet av Bryan Chick, jeg tror kanskje ikke den er oversatt til norsk, men minsten din er jo flink i engelsk og kan kanskje lese den likevel? Poden leser den på tysk, og det er den tyske oversettelsen av bok tre han venter på.

Har han forresten lest Det gylne kompasset og de andre to i den serien? Og hva med Blekkhjerte-serien? Den er opprinnelig tysk, og vi har hatt den stående en stund, men ikke lest den enda. Og apropos tysk, så er jo Michael Endes Momo veldig fin, og vi tenker å snart lese Den uendelige historie også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:15   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Takk! Han leser engelsk helt fint, og har lest en eller to av Percy Jacksonbøkene på engelsk. Det gylne kompasset har han lest, skal sjekke de andre. Merkelig at han ikke har oppdaget Kane-serien selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:17   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?

Hva med Emerald Atlas-serien? (Smaragdatlaset heter den vel på norsk.) Jeg har ikke lest den selv, bare sett den hos Amazon og i bokhandelvinduer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no