Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

1. mai - flagging & generell kutyme

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Generell kutyme på 1. mai
Jeg flagger 17 12,50%
Jeg flagger ikke 11 8,09%
Jeg synes dagen er viktig og jeg arbeider ikke utendørs i dag 16 11,76%
Jeg synes dagen er viktig men jeg synes det er greit at folk jobber utendørs 54 39,71%
Jeg synes ikke dagen er viktig, men oppfatter likevel utendørsarbeid som ufint 9 6,62%
Jeg synes ikke dagen er viktig og arbeider selvfølgelig med det jeg vil i dag 29 21,32%
1. mai? Hva er det? Får jeg is? 0 0%
Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 00:21   #37
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg har bare balkongflagg og flagger kun på 17. mai og ved personlige merkedager som bursdager og sånn. 1. mai er en dag som alle andre for meg, siden jeg jobber turnus og ofte er på jobb denne dagen. Jeg bor i et nabolag med god stemning mellom naboene, og her er det bred aksept for at man gjør ting utendørs når man har fri og tid - uavhengig av fargen på datoen i kalenderen. Heldigvis.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no