Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

1. mai - flagging & generell kutyme

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Generell kutyme på 1. mai
Jeg flagger 17 12,50%
Jeg flagger ikke 11 8,09%
Jeg synes dagen er viktig og jeg arbeider ikke utendørs i dag 16 11,76%
Jeg synes dagen er viktig men jeg synes det er greit at folk jobber utendørs 54 39,71%
Jeg synes ikke dagen er viktig, men oppfatter likevel utendørsarbeid som ufint 9 6,62%
Jeg synes ikke dagen er viktig og arbeider selvfølgelig med det jeg vil i dag 29 21,32%
1. mai? Hva er det? Får jeg is? 0 0%
Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-12, 16:19   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Har man først flaggstang synes jeg man bør flagge på alle flaggdager, enten de er sånn eller slik. Trist med flaggstenger som står tomme på en flaggdag.

Vi flagger! Men her flagges ikke på bursdager, og som oftest ikke på frigjøringsdagen (med mindre jeg kommer på det) og uavhengighetsdagen (aldri). Og da er det jo ikke så mange igjen å huske - heldigvis.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 16:24   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg flagger ikke, men vi har verken flaggstang eller mulighet til å henge opp balkongflagg.

Men jeg har stor respekt for de som feirer dagen, og vil ikke gjøre arbeid utendørs i dag.

Min far er gammel akp'er. Han sier stadig at han respekterer langfredag for de kristne, og forventer samme respekt tilbake den 1. mai. Og det er det jeg lever etter selv om jeg ikke markerer noen av dagene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 17:22   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg har ikke noe spesielt forhold til verken 1. mai eller de kristne helligdagene eller bursdager til kongefamilien, så de eneste gangene vi slår til med balkongflagget er på ungenes bursdager og på 17. mai.

Nå pleier ikke jeg å herje så mye rundt i hagen med motoriserte redskaper andre dager heller, men ingen av disse dagene hindrer meg i å gjøre fredelig hagearbeid eller annet utendørs som ikke bråker. Nå er vår hage veldig usjenert, så det er ingen som går forbi og kan plages av det om så skulle skje.

Jeg er ikke hjemme i dag, men her jeg befinner meg har jeg registrert endel maling av hus og gjerder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 17:30   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Vi flagger ikke (egentlig flagger vi bare 17. mai). Det er en viktig dag, men for vår del mest en ekstra fridag, og vi har nettopp brukt dagen til å montere hagemøblene. Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt at det ikke skulle være lov med gressklipping eller bråkete arbeid på 1. mai, selv om våre aktiviteter har foregått ganske stille.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 17:37   #25
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg feirer ikke 1. mai, men jeg respekterer den.

Jeg flagger og jeg jobber ikke i hagen eller annet utendørs arbeid. Jeg ville ikke hatt noen skrupler mot å gjøre husarbeid, eller oppussingsarbeid innendørs.

Vi går på fjelltur med venner siden det er fint vær og så skal vi ha middagsgjester.

Ellers jobber jeg i hagen på søndager, etter kirketid og ikke med bråkete redskaper. Jeg jobber ikke i hagen på de helligste påskedagene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 18:44   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg har som prinsipp at man ikke driver med bråkete arbeid på såkalte "helligdager" som samtidig er offentlige fridager. Søndager, 1. mai, 17. mai, julaften, etc. Har ingen skrupler for annet arbeid. Flagger ikke, jeg flagger bare til 17. mai og når noen i huset har bursdag, det er barnedåp, konfirmasjon, begravelse etc. Jeg flagger med andre ord hovedsaklig i personlige anledninger, ikke offisielle.


Samme her. Naboen derimot startet å bråke kl 9 dag tidlig,han vil nok bli ferdig med garasjen sin tipper jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 18:55   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Vi flagger og lar være å gjøre store ting utendørs i dag. Jeg reagerer egentlig bare litt med fnising over at noen må trasse seg til å gjøre ting akkurat i dag, særlig i år når jeg vet at vedkommende hadde nøyaktig like mye fri i går. Jeg har vokst opp med slikt trass, siden faren min var høylydt medlem av Høyre. (som gråt når jeg kom hjem med AUF-badge på jakka. )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 19:23   #28
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Vi flagger ikke i dag. Og det er heller ikke en spesielt viktig dag for oss. Annet enn at det er en fridag ekstra. Vel, for meg og ungene i hvertfall.
Mannens jobb ser ikke forskjell på røde dager og andre dager. Det gjør ikke våronna heller.

Men det er nå en gang en offentlig høytidsdag, så da lar vi være å bruke gressklipper, motorsag, brenne halm og sånt. Men jeg har hengt ut tøy altså. 1.mai feiringen har ikke noe med kirken å gjøre, så akkurat det tar jeg ikke hensyn til i dag gitt. Første gang denne sesongen jeg tar i bruk stativet ute, og det er jo fantastisk tørkevær. Det gjør underverker for vaskerommet.

Vel, jeg må visst gå tilbake på dette igjen. Mannen og svigerfar har visst begynt forberedelsen til brenning av halm. Så om få strakser ryker det nok godt rundt her. Jeg fikk tatt inn klesvaska heldigvis.
En annen bondenabo har startet alt, så noe av det syntetiske tøyet som hang ute har en liten eim av røyk i seg. Tror jeg.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 19:30   #29
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Vi flagger, som på de fleste andre offisielle flaggdager. Har ellers ikke noe spesielt forhold til dagen, annet enn at det er deilig med en fridag. LøveMannen har jobbet i hagen, jeg har trent og slikket sol

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 19:59   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg flagger, går i tog, jobber ikke og synes ikke noe om at andre gjør det heller.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 20:06   #31
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg synes dagen er viktig men jeg synes det er greit at folk jobber utendørs

Og så flaggar me.

Litt har eg da blitt påvirka av oppveksten i industribygda her.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 20:09   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg er ekte sosialist som har luket ugress i dag. Jeg har dog ikke skrapet maling på verandarekkverket. Der gikk grensen min.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 20:13   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi flagger og lar være å gjøre store ting utendørs i dag. Jeg reagerer egentlig bare litt med fnising over at noen må trasse seg til å gjøre ting akkurat i dag, særlig i år når jeg vet at vedkommende hadde nøyaktig like mye fri i går. Jeg har vokst opp med slikt trass, siden faren min var høylydt medlem av Høyre. (som gråt når jeg kom hjem med AUF-badge på jakka. )

Kan det ikke ha noe med å gjøre at det regnet i går?

Jeg demonstrerer ikke, og tar generelt hensyn til mine medmennesker, i tillegg til å være generelt lat, så jeg forstyrrer sjelden noen. Vi har hatt en fantastisk dag på stranden i dag, og nå sipper jeg rosé på verandaen og planlegger sommerferien.

Her er det bare russen som bryter helgefreden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 20:51   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Det var strålende sol her i går også.
Men altså, jeg blåser da i hva naboen måtte gjøre med mindre det innebærer dynamitt og dess like.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:12   #35
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg svarte på pollen før jeg så at det var mest utejobbingen du lurte på, men altså: Ja, vi flagger. Ja, dagen er viktig for meg, og jeg jobber ikke i hagen (som jeg ikke har). Jeg bryr meg ikke så fælt om at andre pusler i hagen sin, men jeg synes en kan unngå støyende arbeid, i det minste. Vi prøver å unngå det både på søndager og helligdager, så jeg synes i grunnen andre kan respektere den dagen som er viktigst for meg å markere også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:28   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Hvorfor skulle man bare la være å gjøre utendørsarbeid om man synes at dagen er viktig?

Jeg har ikke vokst opp med spesielle markeringer rundt dagen, bare med at foreldrene mine har vært litt mer enn normalt opptatt av hvem som flagger og ikke. Jeg har derfor registrert at det er veldig få som flagger på 1. mai her i strøket.
Jeg har sett an naboaktivitetene før jeg har gjort noe hos meg selv. Naboene har dullet litt med sitt, så da har jeg også gjort det.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:33   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg svarte "Jeg synes ikke dagen er viktig og arbeider selvsagt utendørs med det jeg vil idag", men det fordi alternativet "Jeg synes ikke dagen er viktig, jobber utendørs, men tar visse hensyn" ikke var der.
Jeg synes dagen er helt utdatert og har jobbet masse i hagen idag, men ikke brukt motoriserte verktøy. Naboen har leid en minigraver og har gravd opp halve hagen sin idag, og det synes jeg er litt pikant, i alle fall når han samtidig flagger slik at minigraveren faktisk stod under flagget . Det plaget selvsagt ikke meg altså. Men jeg hadde ikke klipt plen eller gjort annet med lyd akkurat idag. Vi har plantet og spylt og slikt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:38   #38
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg gjør ikke innendørsarbeid heller på 1. mai jeg altså, utover matlaging, sånn daglig rydding og babyrelaterte ting. Jeg går i tog, henger i byen og markerer dagen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:46   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Vi flagget ikke (da vi hadde flaggstang), og for meg personlig er ikke dagen viktig. Jeg vet i tillegg at den ikke er viktig for naboene (ikke et flagg så langt øyet kan se), så her jobbes det ute og inne, etter som det faller seg. Hadde jeg bodd like ved Youngstorget eller noe så hadde jeg kanskje tenkte to ganger, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:54   #40
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 1. mai - flagging & generell kutyme

Jeg er selvstendig næringsdrivende, så jeg har som regel ikke råd til å ikke jobbe 1. mai. I dag har jeg derfor jobbet som vanlig, og mannen har tatt seg av de tre barna.

Han er korpsmann, så vi har pleid å flagge, men det glemte han i dag.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no