Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets påskeegg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-11, 22:08   #41
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Hørte en kollega i dag sa at sønnen skulle få DC sko i påskegave, ble litt sånn jeg.
Sko til 1000-lappen fordi det er påske.
Her blir det kun godis i egget og heller ikke noe påfyll.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 09:33   #42
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hørte en kollega i dag sa at sønnen skulle få DC sko i påskegave, ble litt sånn jeg.
Sko til 1000-lappen fordi det er påske.
Her blir det kun godis i egget og heller ikke noe påfyll.

Min 12 åring hadde blitt overlykkelig hvis han hadde fått et sånt påskeegg.

Men det får han ikke....

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 09:47   #43
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Jeg tror nok at jeg skal lage skattekart til påskeegget, det var nok størst stas sist gang. Også blir det litt godis, også heller prøve å fylle opp med litt kule ting så det ikke blir så mye godis

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 09:51   #44
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Smågodt forventes her av de tre eldste og mannen min. Minstemann får med gulrotstiks og ostepop uten salt (Småfolk)
Påskeeggene skal gjemmes, godt og på ulogiske steder. De bruker lang tid på å finne dem lørdags morgen. Om det er knallvær kan det nok være jeg gjemmer dem i hagen i år.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 10:17   #45
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Storebror får påskeegg med en pose med Smash, og penger tenker jeg. Han vil heller ha bensinpenger nå, enn godis. Vrooom!

Jonas er litt sær på godis. Han liker kun potetgull, popcorn og torillachips. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe ett gigastort påskeegg og putte i en pose ferdigpoppet popcorn og en pose med potetgull med ost og løk. Og kanskje ett par Pokeballer.

Så lager jeg ett eget påskeegg til meg med bare klissegodis. Det er alltid stas.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 11:55   #46
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Ingen gaver fra påskeharen hos oss. Påskeeggene fylles med div godteri (litt mer enn vanlig lørdagsgodt-mengde) og gjemmes et eller annet sted i eller rundt hytta avhengig av været på påskeaften

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 11:58   #47
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Ungene og mannen får hvert sitt påskeegg fyllt med smågodis, regner med at jeg får tilsvarende tilbake fra mannen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 14:07   #48
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Her er egget mitt.
Mannen min og lillesøster får annen sjokolade fra samme sted.
Storebror har Doctor Who-påskeegg. Altså sjokoladeegg med Doctor Who-effekter.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 22:14   #49
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Årets påskeegg?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Her er egget mitt.
Mannen min og lillesøster får annen sjokolade fra samme sted.
Storebror har Doctor Who-påskeegg. Altså sjokoladeegg med Doctor Who-effekter.

Åh, herlighet sååååå fristende!
det så skikkelig godt ut, hilsen sjokoholiker'n

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no