|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
28-11-06, 17:29 | #1 |
-
Medlem siden: Oct 2006
|
Latter?Jobben skal visst ha julebord som inkluderer forestilling på Latter med Anne Kat Hærland sitt show. Er det faktisk morsomt, eller kan jeg, som er vrang og vanskelig, begynne å grue meg nå? |
28-11-06, 17:47 | #2 |
Viser tenner
|
Sv: Latter?Er det vorspiel FØR underholdningen?
28-11-06, 18:26 | #4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Latter?Jeg har bare sett den første forestillingen hennes, men husker at jeg likte den. Eneste jeg var litt lei av da var Ari -vitsene, og den selvironien om hoar håpløs hun er til å finne menn. Var lei det da, og håper hun ikke fortsetter på den i årevis. Ellers er hun jo morsom. |
28-11-06, 19:13 | #5 |
Kidding, right?
|
Sv: Latter?Selvsagt er det ikke Izzard eller Carr-standard du møter, men husker jeg hadde det helt OK på forrige forestillingen hennes. Humret innimellom og tiden gikk fort uten at jeg hverken fikk akutt klaus eller pinlighetspanikk. Tror mao nok du skal klare å komme deg greitt igjennom dette. Hvis du vil.
28-11-06, 19:22 | #6 |
Fortynnet
|
Sv: Latter?Jeg var på standup-show ifjor før jul, med Anne Kat, Atle Antonsen og Bård Tufte Johansen. Jeg syns ikke hun var morsom der. Jeg var lei av å høre henne vitse om fyllekjøringen og fengselsoppholdet lenge før dette, og syns generelt ikke fyllekjøring er noe gøy. |
28-11-06, 19:40 | #7 |
ræv med ører
|
Sv: Latter?Jeg har vært på Latter med AnneKat og jeg syntes ikke det var morsomt i det hele tatt. Nå må jeg innrømme at jeg ikke liker AnneKat til vanlig, men det hender at jeg trekker pittelitt på smilebåndet når hun er på nytt på nytt. Det gjorde jeg ikke på Latter-forestillingen.
28-11-06, 20:31 | #8 |
-
|
Sv: Latter?
Meget gode poenger. Jo det står noe om "lounge" og "drink" før forestillingen. Jeg får prøve å få tilstrekkelig mange av de, så blir det sikkert morsomt av seg selv. |
28-11-06, 20:37 | #9 |
kamerat
|
Sv: Latter?Så, så. Det kan jo hende du er så heldig å få influensa i stedet.
28-11-06, 20:49 | #11 |
Truth is in the x-files
|
Sv: Latter?Kan du ikke bare ta med laptop med noen Simpsonsepisoder, så har du en fallback plan? Kif "løsningsorientert"
28-11-06, 20:53 | #13 |
kamerat
|
28-11-06, 21:33 | #14 |
Populærkulturjunkie
|
Sv: Latter?Nå er riktignok Anne Kat normalt ganske festlig, men det er en forferdelig uting med å dra med "hele jobben" på standup (eller andre slike ting forsåvidt) i forbindelse med julebord/firmafester. Man kan jo ikke forvente at alle liker det samme, og for de som ikke er spesielt begeistret så blir det bare teit. |
28-11-06, 23:50 | #15 |
Textrovert
|
Sv: Latter?Jeg har en sær humor og er stort sett skeptisk til alt som heter standup (med unntak av Eddie Izzard ), men jeg likte faktisk showet hennes. Vel, ikke alt, selvfølgelig, men i det store og det hele synes jeg faktisk at det var svært så underholdende. Og ikke hadde jeg tatt mer enn én drink i baren på forhånd, heller.
28-11-06, 23:52 | #16 |
Textrovert
|
Jo takk, det var bare to av elleve ansatte som jublet da vi fikk høre at årets event var "Chess". Jeg gikk for syns skyld, men jeg og en kollega av meg var enige etterpå at det kunne vært verre, det kunne jo ha vært tyfus ...