Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken Vår/høstdress skal dere kjøpe/bruke i år?
Ticket2Heaven 10 9,62%
Troll 15 14,42%
Reima 44 42,31%
Reflex 10 9,62%
Annet merke 19 18,27%
Var dette en dårlig poll? 6 5,77%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-09, 19:04   #21
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Har ingen anelse. I fjor brukte hun trolldressen uten for, samt at jeg kjøpte en brukt her inne. Den passer forsåvidt fortsatt, men jeg må vel ha en ekstra. Hun har også to vindjakker fra PoP som passer, så kan vel hende jeg kjøper en matchende bukse.

Småttisene må vel også ha dresser. Er det sånn at Reima sine vårdresser også inneholder varmepute i rompa?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:06   #22
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Kommer til å kjøpe Reima sin vårdress. Så en nydelig modell i går, i rosa og andre pastell-striper. Troe jeg skal satse på jakke og bukse denne gangen, hvis de får inni snuppas str.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05

Sist redigert av Go\jenta : 13-02-09 kl 19:40.
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:06   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Reimatec. Vi har en etter storebror som jeg håper passer lillebror i år. Storebror tror jeg greier seg uten, han har overtrekksbukse fra skogstad.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:23   #24
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Ser etter å ha lest, uten å ha sjekket avstemmningen, at så langt er det Reima som er favoritt.
Selv synes jeg kanskje den blir litt for slitt?

Har selv vurdert å prøve Ticket sin vår dress, men er håpløst å få tak i her jeg bor og ikke flest nettbutikker som selger det heller.
Har akkurta fått T2H dresser og todelt til mine to gutter for neste vinter, noe av det fra Danmark. Ikke så mye å spare. Sparte vel 500kr på den ene pakka. Men liker godt merket, så valgte det for neste vinter også. Vet ikke om jeg gidder bestille fra Danmark igjen da.

Skal selge lillemanns Rampetroll dress (vårdress uten ullfor) brukt kun i fjord høst. Hadde håpet å bruke den i år, men ser den kommer til å bli liten etter hvert. Typisk når det ser ubrukt ut. For liker slitestyrken på troll så godt.

Mikk-Line har jo også fått sånn skryt i Danmark og Sverige kom jeg plutselig på nå.

Lurer på hva jeg ender opp med.
Eldste mann har Bergans Stallo jakke til våren kjøpt her inne. Så skal han får ei ny overtrekksbukse fra Bergans tenkte jeg. Han er jo så stor at dropper dyr vårdress til han ja.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:33   #25
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Jeg har jo to Trolldresser, men eh.
Jeg har bedt de holde av vårdressen fra MeMini til meg når den kommer i butikken.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:35   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.690
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Har kjøpt Navigare sin som var på coop tilbud. Fin passform og 5000mm på overkroppen og 10 000mm på beina og armene. Har begynt å bruke den litt og er ganske fornøyd.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:43   #27
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har jo to Trolldresser, men eh.
Jeg har bedt de holde av vårdressen fra MeMini til meg når den kommer i butikken.

Nettbutikk med denne dressen? Faktisk litt usikker på om jeg har sett/hørt om den.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:44   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Her er det vinterdress så regnklær og kanskje en "overtreksdress" sånn uten noe for ala sparkjøp sin.
For her er det vinter,regn og så sommer som oftest.
Med at turbo vokser så fort så legger jeg heller penger i en god vinterdress en en vårdress som ikke blir brukt noe spes mye og så er den for liten.
Turbo har hatt sparkjøp sin parkdress siden han begynte i bhg som 1 1\2 åring. i vår hadde han ikke, for den som svigermor kjøpte var for liten så kjøpe han en overtreksbukse på lindex. vanntett men "silkefor i" og så brukte han jakka.Han synes det var best.
Hun hadde en arvet hh parkdress anno 1990 i bhg i høst. Hva hun skal ha i vår vet jeg ikke. Kanskje hun passer en etter han. Iriterende å ha en lang unge og en som ikke er fult så langt for det meste turbo brukte da han var på samme alder er størrelse 98 mend hun bare bruker 86

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:46   #29
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Har kjøpt Navigare sin som var på coop tilbud. Fin passform og 5000mm på overkroppen og 10 000mm på beina og armene. Har begynt å bruke den litt og er ganske fornøyd.

Den tror jeg heller ikke jeg har sett eller hørt mye om som vårdress.
Har coop Obs ikke så langt fra meg, kanskje jeg skal ta en titt på den også.
Vært litt uheldig med regntøyet fra dem, men det er jo to forskjellige ting.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:49   #30
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.690
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Jeg vet ikke hvor mye den kommer til å tåle.. men til en pris på 350kr så tar jeg sjansen på å prøve.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:55   #31
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg vet ikke hvor mye den kommer til å tåle.. men til en pris på 350kr så tar jeg sjansen på å prøve.

Ja ikke sant.
Og funker det like bra som en til 1100kr, ja så har du jo gjordt et knall godt kjøp. Dyrt er jo ikke bestandig best, ganske sjeldent faktisk.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 20:11   #32
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Skal ha Reimatec og Troll. Men av erfaring, tror jeg nok Reimatec`n blir mest brukt.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 20:15   #33
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Har fått kjøpt en såvidt brukt Reimatec-dress, så den er allerede på plass heldigvis. Stor størrelse, så den holder nok til høsten også.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 20:15   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Minsten skal bruke en arvet HH fra storebror. Storebror må vel få en ny todelt ett eller annet. Han har en fra Reflex som jeg tror blir for liten når den tid kommer. Men den har vi vært veldig fornøyd med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 21:08   #35
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Nettbutikk med denne dressen? Faktisk litt usikker på om jeg har sett/hørt om den.



Bloggen
Butikken

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 21:14   #36
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

De to eldste har HellyTec og minste har ReimaTec. Blir det sånn at vi må kjøpe nye i løpet av sesongen, så kommer jeg sikkert til å kjøpe HellyTec igjen.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 21:22   #37
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Storesøster må vel få noe nytt, men det blir en todelt sak. Mellombror har en Reima-dress. Til lillebror får jeg se an behovet.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 22:20   #38
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.



Bloggen
Butikken

Spennende.
Dem skrøyt jo av den inne på bloggen. Skulle være vann og vindtett.
Tror ikke jeg får tatt noe dress valg dem nærmeste dagene.
Tusen takk for linkene.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 23:09   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Å, Memini-dressen var kjempefin. Skikkelig herlig blåfarge da!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 23:10   #40
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Ser etter å ha lest, uten å ha sjekket avstemmningen, at så langt er det Reima som er favoritt.
Selv synes jeg kanskje den blir litt for slitt? .

Av en eller annen grunn, synes jeg slitestyrken i vårdressene er bedre enn vinterdressene. Har sluttet å bruke vanlig Reimatec vinterdress til lillesøster, hun har derimot hatt Reimatec+ to vintrer på rad.

Men Reimatec vårdress hadde vi i fjor og går for det også i år. Den fra i fjor ble ikke slitt.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no