Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 18:42   #961
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Sånn får vi av jobben. Men jeg takket nei. Er så glad i Sony Ericssontelefonen min...

HAr to jeg, enliten Samsung og denne, begge fått av jobben
Og trillingkort

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 18:52   #962
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt Sorel vintersko til de minste guttene:


I tillegg kjøpte jeg vinterjakke og bukse fra Bjørn Dæhlie til storebror og ull-longs og ullgensere til lillemann. Så nå kan vinteren komme.

Blånn er aktiv nå  
Gammel 20-10-07, 20:04   #963
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

SonyEricsson!
Hvordan kunne jeg glemme å legge inn skrytebilde av den nye mobilen min?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 20:11   #964
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt denne Ticket to Heaven-jakken til femåringen, bare som jakke med glidelås helt ned. Den er kjempefin, med mange smarte detaljer, og han føler seg veldig fin i den. Mye finere i virkeligheten enn på bildet. Kjøpte denne + T2H vinterdress av Snill&Grei, men begge deler er helt nytt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 20:27   #965
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

SonyEricsson!
Hvordan kunne jeg glemme å legge inn skrytebilde av den nye mobilen min?

Nais.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 20:30   #966
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har hatt stor mangel på praktiske og varme klær (syns det er litt kjedelig å bruke penger på klær jeg egentlig ikke er så glad i å bruke),
men med 2 små trenger man jo slike klær.



og denne (min er rød og hvit)

I tillegg har jeg kjøpt ullundertøy fra Kari Traa, støvler og votter.

Adele er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 20:35   #967
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Her er min nye telefon:

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 20:36   #968
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt jeans fra Acne (min favoritt!!)

Adele er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 20:56   #969
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

I dag har vi kjøpt Bjørn Dæhlie skidress til storebror, og han ble så glad at han sa det var som selveste julaften:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 21:35   #970
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Har hatt stor mangel på praktiske og varme klær (syns det er litt kjedelig å bruke penger på klær jeg egentlig ikke er så glad i å bruke),
men med 2 små trenger man jo slike klær.



og denne (min er rød og hvit)

I tillegg har jeg kjøpt ullundertøy fra Kari Traa, støvler og votter.

Denne buksa har jeg også. Knallgod! Hva heter den røde Bergans jakken (hva heter modellen)? Knallfin. Sånn kunne jeg tenke meg også. Rødt er kjempefint

Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 21:43   #971
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Denne buksa har jeg også. Knallgod! Hva heter den røde Bergans jakken (hva heter modellen)? Knallfin. Sånn kunne jeg tenke meg også. Rødt er kjempefint

OPPDAL Lady jakke

Adele er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 23:30   #972
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...




Sitat:

PHILIPS 32PFL532210 32" LCD TV
Kompakt og smal utforming som passer i alle rom


Dette er en fantastisk, ny TV som ikke bare gir deg imponerende bilde og lyd, men også en moderne stil og kvalitetsutførelse. Den har Pixel Plus for naturlige, levende bilder og Incredible Surround for suveren lyd.



HDMI
Oppløsning 1366 x 768
32" HD-Ready LCD-TV
Text-TV med 1000 siders minne
Plug and Play

Vedovn



Sitat:

Wiking Nordic er enkle, runde former i perfekt harmoni - helt ned i minste detalj. Lav modell. Slank peisovn med rett bakside og litt større brennkammer. Perfekt til plassering mot en rett vegg. Den store og buete glassruten gjør det mulig å se ilden fra hvert hjørne av rommet. Leveres i sort og grått. Kleberstein som ekstra tilbehør

Hjerter med tallene 1-4 til adventslys



Hjertekrans


Pledd



+ Sofabord og lampebord i massiv heltre eik, to lamper til soverommet og sengeteppe.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 20-10-07, 23:31   #973
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Ja, og så disse:





hver sitt par Kamik Snowkone til guttene:



De er som Cherrox, bare mye mykere og lettere. Ullsokken inni kan tas ut og tørker fort, og ullen gjør at føttene holdes varme selv om de skulle bli våte.

Og en ny laptop til meg! I rød!



Den gamle har gått til he***** så nå kan jeg endelig surfe igjen! Gleder meg til den kommer!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 21-10-07, 00:21   #974
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Du er ram Sannemor....

Masse flott. Hvor har du kjøpt hjertene til adventlysene?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 21-10-07, 00:44   #975
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.


Jeg har hermet etter morgana. Usett og uprøvd. Skal bli spennende.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 21-10-07, 00:46   #976
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Den var faktisk litt søt... :ikke OM fan:

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 21-10-07, 00:58   #977
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.307
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

SonyEricsson!
Hvordan kunne jeg glemme å legge inn skrytebilde av den nye mobilen min?

Den likte jeg! Jeg er egentlig storfornøyd med min Nokia 6300, men når jeg så de deilige knappene der, såe …

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 21-10-07, 10:20   #978
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Du er ram Sannemor....

Masse flott. Hvor har du kjøpt hjertene til adventlysene?

www.lilledu.no

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 21-10-07, 10:22   #979
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

SonyEricsson!
Hvordan kunne jeg glemme å legge inn skrytebilde av den nye mobilen min?

Sikle! Var den veldig dyr, eller?

Grønn mobil!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-10-07, 10:46   #980
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Rundt 3500 uten abonnement, og sikkert mulig å få rabatt-pris gjennom abonnementsbinding også.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 21-10-07 kl 15:56. Årsak: STYGG stavefeil
Miss Norway er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no