Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Et småblondt spørsmål

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-08, 14:05   #41
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et småblondt spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Samme skjedde her.. rakk akkurat røske ut modemet.. bor like ved..
Jeg har alltid lært at man ikke skal være på sletta under torden.

For å si det sånn:
Det var fotballkamp der i går. Lynet slo ut to lag, og kampene måtte avlyses. D'oh.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 14:52   #42
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et småblondt spørsmål

Jeg har syklet i skogen med tordenværet rett over meg. Jeg kjente at det steg varme opp fra bakken under meg. Da var jeg litt redd, faktisk.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 20:52   #43
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et småblondt spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

For å si det sånn:
Det var fotballkamp der i går. Lynet slo ut to lag, og kampene måtte avlyses. D'oh.

Jepp.. var på Spar på Ekeberg nå. Terminalene deres var ødelagte...
Ikke rart det var litt småguffent her i går da. Har faktisk aldri vært så "ille" før som det var i går.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 21:05   #44
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et småblondt spørsmål

Det var et fantastisk vær i går! Jeg kjørte gjennom byen mot Vålerenga med opplyste svarte skyer og regnbue foran meg, og så noen praktfulle lyn oppå det. Jeg er egentlig skitredd for tordenvær, men i bil føles det trygt.

Til spørsmålet: Vi har fått to macer ødelagt pga lynnedslag, så her går kontaktene ut. Jeg har planer om å kjøpe en kontakt med lynbeskyttelse (eller hva det nå heter), men får jeg gjort det?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no