Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Problem med HTC Wildfire

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 21:46   #1
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Spørsmål

Problem med HTC Wildfire

Plutselig ble den "greia" som varsler været bortevekk fra skjermen min,er det noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake? Skjønner ingenting,annet enn at jeg sikkert skal ha meg ny telefon snart,er lei av at den jeg har nå låser seg i ett kjør.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 22:18   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Problem med HTC Wildfire

På min står det følgende under "Info Yr widget":
-Legg til en widget ved å holde inne på et tomt område i hjemmeskjermen din og velg "Widgets", og så "Yr".

Jeg har Wildfire S, og er ikke spesielt imponert, må jeg si..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 22:26   #3
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Problem med HTC Wildfire

Jeg får bare beskjed om at jeg må lage plass på startsiden,når jeg prøver å legge til widgeten som forsvant,men jeg har ingenting der,så mer plass klarer jeg ikke lage. Ikke imponert jeg heller,akkurat. Tror det blir en ny telefon på meg selv i julegave.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 22:33   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Problem med HTC Wildfire

Hmm, jeg har akkurat fått den, av jobben, så selv om tanken om å miste den i do eller noe har streifet meg, så har jeg ikke helt samvittighet til det.

Kanskje jeg rett og slett også skal kjøpe meg en ny en? Er 7 år siden sist jeg kjøpte telefon (selv, altså), så det burde kunne forsvares

Men hva vil man ha da? HTC sensation, kanskje? Samsung etellerannet?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 22:41   #5
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Problem med HTC Wildfire

Jeg skal rett og slett ALDRI ha mer HTC,dette er min første og siste. Orker ikke mer trøbbel,men jeg har jo sikkert den dårligste versjonen og,da. Tror det blir en Samsung på meg,muligens en Galaxy S2?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 09:30   #6
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Problem med HTC Wildfire

Har også fått meg en wildfire og der står det +46 hver gang jeg slår et nummer og da kommer jeg jo ikke på rett plass

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:08   #7
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Problem med HTC Wildfire

Været glimrer med sitt fravær ennå her,så nå er det snart kjøp av ny tlf,jeg gidder ikke ting som ikke virker. Skulle ringe en person jeg hadde i samtaleloggen tidligere idag,og måtte prøve 3 ganger før jeg fikk tlf til å reagere på riktig person,den svarte ikke da jeg trykte,jeg blir gal av den møkka!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no