Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-11, 22:15   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Jeg sitter og ser på mobiltelefonabonnement. Jeg er i ferd med å miste mobilen min, niåringen har sittet i telefonen med kompiser halve ettermiddagen og kvelden. Slik er det selvfølgelig ikke hver kveld, men det skjer. (Og som den somlemammaen jeg er har jeg ennå ikke fått ut fingern og kjøpt telefon til han. ) Uansett, hva slags abonnement passer for unger i den alderen? Er det best med noe med inkluderte minutter/SMS eller ringer de normalt ikke nok til at det lønner seg? Kontantkort er jo et svare styr og dyrt i drift tenker jeg, men det kan jo være at jeg tar feil der? Vi har netcom grunnet mannens jobbmobil forresten.

Hva har deres unger og hvordan er bruksmønsteret?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:17   #2
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Guttungen er 9. Har kontantkort, bruker for 50-100 kr per mnd.

Har fri familie med meg og bestemor. Han har en kompis som bor der faren bor, som han innimellom ringer og snakker litt med, men da får han bruke min telefon.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:22   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Jeg gidder ikke ha kontantkort, fordi jeg ikke vil risikere at han går tom når han først trenger telefonen. Så vi har sånn at han kan sende 100 sms tror jeg og ringe 100 minutter. Betaler også ned telefonen og betaler totalt 299 hver måned. Syntes det er helt ok.

Tror neppe han kommer over disse 299 kronene hver måned.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:26   #4
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg gidder ikke ha kontantkort, fordi jeg ikke vil risikere at han går tom når han først trenger telefonen. Så vi har sånn at han kan sende 100 sms tror jeg og ringe 100 minutter. Betaler også ned telefonen og betaler totalt 299 hver måned. Syntes det er helt ok.

Tror neppe han kommer over disse 299 kronene hver måned.

Jeg ser det slik, at så lenge han kan ringe enten meg, eller mormor hvis det er noe, så er det ingen krise om kortet er tomt. Jeg følger uansett med, og skulle kortet være tomt, kan jeg fylle på ved å sende en sms.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:03   #5
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Vi byttet fra Netcom kontant til One call faktura da regningene begynte å bli over 50,- pr måned. Siste regning var på søte 15,90 for 3 måneder. Det er ingen fastpris i abbonementet og man får 90 sms og 120 min gratis (må betale oppstartsgebyr).

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:05   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

9åringen her har kontantkort og vi har Fri familie så han ringer uansett gratis til oss om han skulle gå tom for ringesaldo.

Han har ikke touch-telefon så telefonen brukes kun til korte beskjeder.

Det finnes visst et- og sikkert mange fler -abbonement som er tilpasset barn - med voksenkontroll.
Vi må begynne å sjekke litt for vi har lovet han en ny touch-telefon når han blir 10år.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:11   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

one call faktura altså? Det kan da kanskje lønne seg selv om han ikke får fri familie der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:57   #8
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Poden har hatt telefonen sin i drøyt 3 år, og totalt har jeg kjøpt ringetid på kontantkortet for max 500,-. Har fri familie.
Han er nok ingen telefonprater (men uten telefonen derimot!...).

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 00:05   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Min nesten 9-åring har kontantkort. Han har hatt den i ett år og jeg har fyllt på en gang med 100 kr. Han ringer aldri annet enn for å spørre om å få bli med kompiser hjem.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 00:24   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Min har kontantkort. Hun fikk den i høstferien, med 200 kr på kortet og hun har ikke brukt det opp enda. Hun sender mest meldinger, når hun ringer bruker hun min telefon som regel. Også har vi fri familie.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 00:40   #11
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Min snart niåring har kontantkort. På tre år har jeg fylt på 300 kr. Ho ringer aldri annet enn for å spørre om å bli med noen hjem (eller ta en is ) Går ho ut når vi ikke er hjemme, sender ho en sms og sier fra hvor ho går. Vi har ikke fri familie.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 02:13   #12
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Vi har Telenor, snuppa har 200 i mnd og Fri Familie. Det hun ikke bruker på en måned overføres visst nok til neste, uten at vi er helt sikre.
Tilleggsopplysning: Snuppa har en diagnose som gjør at vi og hun er veldig avhengig av å nå hverandre på mobilen. Den eneste gangen vi har opplevd at kortet gikk tomt var da min mobil streiket og jeg måtte ringe opp med hennes til den som hadde ringt meg. Jeg skjønte ingenting da samtalen etter ei stund ble brutt. Inntil det kom en automatisk telefonsvarer som forklarte meg at her var månedens beløp brukt opp.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:21   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Vi har abonnement på begge ungenes telefon. Da kan de ringe rimelig og vi er også knyttet til Fri Familie, og Net com pga Fars telefon. Selv om jeg betaler to månedsbeløp synes jeg ikke at jeg betaler så mye mer nå enn det jeg gjorde før.
Jeg betaler for fire abonnement.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:25   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Han har kontantkort og vi har glemt å fylle på det det siste halve året. Han har ikke helt det store mobilbehovet ennå, men dersom han husker å ta den med, kan jeg ringe ham og si at han må komme hjem for å fores/legges.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 14:21   #15
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Poden er fremdeles altfor liten til å ha mobiltelefon, men vi har kutta fasttelefonen hjemme til fordel for et mobilabonnement. Vi har begge bedriftsabonnement hos hver vår leverandør, så det var ikke noe særlig å hente på familie&venner tilknytning. Valget vårt falt på Tele2 Sheriff; det er ingen månedsavgift, 130 ringeminutter og 99 sms inkludert. Startavgiften er på kr. 0,59.

http://www.tele2.no/mobil/sheriff.html

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 15:33   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Jeg drar opp denne igjen, jeg.
Vi skal kjøpe Touch-telefon til han som blir 10år i romjulen.
Hittil har han hatt en enkel gammel arvetelefon med kontantabonnement og han har vært superflink til å passe på den og å behandle den pent.

Er helt på bærtur når det gjelder abonnement og hva de små "trenger" men han skal altså få en touch-telefon sånn at han kan bruke den til å spille på. Altså laste ned gratisspill. Og høre på musikk.
Vi har tråløst nett hjemme så han kommer ikke til å bruke mobilnedlastning/surfing via mobilnettet. Det er igrunnen ikke meningen at han skal surfe på nett på mobilen heller men ser at det er praktisk med telefon med stor skjerm og dessuten har jo "alle" det nå for tiden.

Dere som har barn på 10-11-12 år, har barna kontantkort eller abonnement, isåfall hva slags abonnement?
Det er Telenorabonnement som er interessant.
Dette Komplett Kontroll, er det smart, tro, nå som han skal få touch? Eller er det smartest med Kontantkort et år eller to til...?

Surfer barna på nett via telefonen??
Går det an å sperre telefonen for nettsurfing?
Takk for svar.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 15:41   #17
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Nå får ikke min 10-åring lov å ringe i øst og vest bare for å ringe, og hun har heller ikke ytret spesielt ønske om det heller.
Vi prøvde et kontroll-abonnement, betalte 200,- i måneden, men byttet tilbake til kontantkort etter et halvt år. Hun har fortsatt MYE penger igjen på kortet (tross at mor gjør så godt hun kan for å få brukt opp noe innimellom= hvis min tlf går tom for strøm om kvelden og jeg ikke gidder hente lader på soverommet :lat: )
Kontantkortet var på nippet til å bli stengt her om dagen fordi vi ikke har fyllt på penger på Evigheter.

Jeg ville gått for kontantkort.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 15:52   #18
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Mine har kontantkort. Chess kids eller noe. 2003-barnet har ikke brukt opp de 200 vi satte inn for et år siden, mens 2000-barnet bruket en 100-lapp i måneden ca. Da sender de gratis sms til oss også når kontantkortet er tomt.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 15:54   #19
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Glemte kanskje på nevne at jentungen selvsagt har fri familie på kontantkortet, så hun ringer og sender sms gratis til begge oss foreldre.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 17:28   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn - hvor mye ringer de?

Poden på snart 10 har netcom flexitalk. Jeg synes kontantkort er styrete. Han ringer faktisk ganske mye med den mobilen slik at det er greit at det ikke er kontantkort som går tomt. Vi har sperret for datatrafikk utenom wifi foreløbig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no