Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-20, 10:12   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Skjønner. Siden det er ett innlegg tenker jeg ikke på det som "enormt mange bilde spå kort tid", selv om du selvsagt har rett i at det inneholder mange bilder og er lagt ut samtidig.

Om man skal snakke om kutyme, så er det jo ingenting man MÅ på Instagram. Men jeg syns det er greit å anerkjenne folk som legger ut noe jeg setter pris på ved å gi bildet et hjerte. Det er veldig lett å sitte og scrolle og bare ta inn andres "verk" uten å gi dem noe tilbakemelding. Jeg følger mange som enten legger ut tankevekkende, koselige eller velkomponerte innlegg, eller kunstverk, håndarbeid, kunsthåndverk, mat og liknende som tar mye tid og krefter. Det liker jeg å anerkjenne. Får de ikke noe "tilbake" vil de jo etterhvert slutte med det.

Det samme med de vennene jeg har der som legger ut innblikk i familielivet sitt, det liker jeg å gi en tilbakemelding på at jeg har sett og likt.

Det man bare scroller forbi vil man også få mindre av i feeden på sikt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no