Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nokia e71

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 23:56   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nokia e71

Hvordan få frem smilefjes på sms?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 23:57   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nokia e71

Jeg tror nok du må bytte til Sony Ericsson
:bidrarikkesåmye:

  Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 23:58   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokia e71

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg tror nok du må bytte til Sony Ericsson
:bidrarikkesåmye:


__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 09:14   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokia e71

Tror ikke Nokia har så veldig mye av sånne kule ting, dessverre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 09:54   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokia e71

Jeg får smilefjes på min oldgamle Nokia (4 år gammel). Skriver : + p, : + D etc. Ja, ikke med mellomrom og plusstegnet, altså.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:08   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nokia e71

Med tegn går det selvsagt an, men på Sony Ericsson er det bare tre trykk på samme knapp, så har man en fiiin gul smiley, eller en sur, eller en som blunker, eller..., eller...

  Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:13   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokia e71

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Med tegn går det selvsagt an, men på Sony Ericsson er det bare tre trykk på samme knapp, så har man en fiiin gul smiley, eller en sur, eller en som blunker, eller..., eller...

Jaja, jeg er så lite opptatt av slike fancy greier at jeg hadde nok ikke sett behovet. Tegn funker som bare det de få gangene jeg trenger et smilefjes.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no