Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

VM-tråden for håndballfreaker!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 20:09   #61
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Åh ... Ostepop. :drømmer:

Latet som jeg ikke så den mld jeg....
Har ikke lyst på noe godis....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:10   #62
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Knekkebrød med ost, stor kopp te og strikketøy! Bring it on.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:11   #63
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Heia Island.

Selv om jeg tror Norge vinner da.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:12   #64
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Haie Norge.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:13   #65
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Heia Island. ????

Selv om jeg tror Norge vinner da.

Hallo! Feil tråd!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:16   #66
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Kaster ostepop på Martis!

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:28   #67
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Heia Island.

Selv om jeg tror Norge vinner da.



Jeg heier selvsagt på Norge dersom Norge-Sverige spiller.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:30   #68
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Liker starten. Men kan bli skummelt når Island skal bruke så god tid med ballen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 20:32   #69
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Har stor tro på at jentene våre vinner denne kampen. Heia Norge!

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:00   #70
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Knekkebrød med ost, stor kopp te og strikketøy! Bring it on.

Åsn i all verden klarer du å strikke å se på kamp samtidig? Jeg vet at mitt strikketøy i såfall hadde havne i taket/vegger ja you name it. Er ikke litt engasjert liksom.

Heia Norge! Dette går veien.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:03   #71
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Dette liker jeg!

Men jeg må si jeg er bekymret for formen til Lunde-Borgersen. Norge trenger henne i storform dersom de skal være medaljekandidater.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:07   #72
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Og der ramla TV signalene ut!
Erre muuuulig....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:09   #73
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Åsn i all verden klarer du å strikke å se på kamp samtidig? Jeg vet at mitt strikketøy i såfall hadde havne i taket/vegger ja you name it. Er ikke litt engasjert liksom.

Heia Norge! Dette går veien.

strikker ikke mønster, så det går fint.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:33   #74
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:53   #75
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 22:52   #76
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Dette liker jeg!

Men jeg må si jeg er bekymret for formen til Lunde-Borgersen. Norge trenger henne i storform dersom de skal være medaljekandidater.

Jeg er ganske sikker på at hun kommer sterkere tilbake med tøffere motstand. Jeg tror ikke hun er så god på å mobilisere full trøkk når motstanderene er såpass mye dårligere.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:16   #77
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg er ganske sikker på at hun kommer sterkere tilbake med tøffere motstand. Jeg tror ikke hun er så god på å mobilisere full trøkk når motstanderene er såpass mye dårligere.

JEg håper og tror det jeg og, men jeg syns hun har sett skummelt formsvak ut. Nå har hun jo ikke hatt mye kamptrening pga av bruddet i fingern, så det er meget mulig hun reiser seg med flere og viktigere kamper.

Denne gruppa har jo vært helt merkelig.

Kina klarer nesten å ta Angola, men stuper mot Norge. Nå leder det utrolig nok mot Tyskland. 12-7 til pause.

Montenegro taper for Island, vinner på håret over Tyskland og holdt på å gå på et tap mot Angola

Tyskland vinner litt overraskende mot et norskt lag som kollapser, taper knepent mot Montenegro og ligger nå under til pause mot Kina.

Angola går inn og vinner mot Kina og Island og er nær å slå Montenegro men faller av i de siste minuttene.

Island skreller mot Montenegro for å så tape over Angola og Norge

Norge taper for Tyskland, gruser Kina og vinner med god margin mot Island.


Dersom mot alle odds Kina slår Tyskland nå i siste omgang så har Norge sjansen til å bli gruppevinnere noe som er en fordel i mellomspillet, der det er cup og survival of the fitest.


Akk så spennende for en nerd som meg. :rosasky:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:18   #78
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

JEg håper og tror det jeg og, men jeg syns hun har sett skummelt formsvak ut. Nå har hun jo ikke hatt mye kamptrening pga av bruddet i fingern, så det er meget mulig hun reiser seg med flere og viktigere kamper.

Denne gruppa har jo vært helt merkelig.

Kina klarer nesten å ta Angola, men stuper mot Norge. Nå leder det utrolig nok mot Tyskland. 12-7 til pause.

Montenegro taper for Island, vinner på håret over Tyskland og holdt på å gå på et tap mot Angola

Tyskland vinner litt overraskende mot et norskt lag som kollapser, taper knepent mot Montenegro og ligger nå under til pause mot Kina.

Angola går inn og vinner mot Kina og Island og er nær å slå Montenegro men faller av i de siste minuttene.

Island skreller mot Montenegro for å så tape over Angola og Norge

Norge taper for Tyskland, gruser Kina og vinner med god margin mot Island.


Dersom mot alle odds Kina slår Tyskland nå i siste omgang så har Norge sjansen til å bli gruppevinnere noe som er en fordel i mellomspillet, der det er cup og survival of the fitest.


Akk så spennende for en nerd som meg. :rosasky:



Cup er cup, og ballen er rundt.

Blir spennende fremover!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:22   #79
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Jeg fatter ikke at ikke noen har tenkt over dette da de planla eksamen. Jeg har da for pokker ikke tid til å lese til eksamen midt i VM.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:28   #80
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM-tråden for håndballfreaker!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg fatter ikke at ikke noen har tenkt over dette da de planla eksamen. Jeg har da for pokker ikke tid til å lese til eksamen midt i VM.

og

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no