Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Doktor Proktors prompepulver?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-13, 18:48   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Doktor Proktors prompepulver?

Jeg skal bestille billetter til Riksteaterets Doktor Proktors prompepulver akkurat nå, men ble litt usikker på jeg skulle ta med minstegutten som fyller fire om et par uker. Ville dere tatt med en sånn liten kar på dette stykket.

Jeg har hatt med treåring på Pippi, Albert og Kardemommeby før, men dette er jo en annen type historie.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 19:01   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Doktor Proktors prompepulver?

På Riksteatrets hjemmeside står det at det passer fra 5 år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 19:27   #3
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Doktor Proktors prompepulver?

Bøkene anbefales for barn mellom 6-9 år. Kjenner 4-åringen historiene fra før av? Syns barnet historiene er morsomme (som 4-åring)? Hvis ikke så hadde jeg kanskje ikke tatt med barnet til akkurat det stykket.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 19:42   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Doktor Proktors prompepulver?

Teatrene setter aldersgrensenr for en grunn, ofte blir mindre barn skremt eller kjeder seg og det går ut over dem stykket faktisk er for.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 19:51   #5
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Doktor Proktors prompepulver?

Jeg skal se på stykket i november med min 10åring. Han flirer når vi leser bøkene sammen. Det er noe med humoren i boka, og antakeligvis på teatret, som også må forstås av barnet, og ja det kan være litt skummelt også.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 20:27   #6
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Doktor Proktors prompepulver?

Jeg har lest bøkerne til de tre eldste, og lillemann var til stedet da jeg leste dem. Men siden det begynner å bli en liten stund siden husker jeg ikke om han var engasjert i fortellingen eller ikke. Sikkert ikke. Men han er en tolmodig og interessert unge da. Satt og fulgte ivrig med på balettforestillingen til søsteren i to timer nå i vår. Men kanskje jeg dropper å ta han med uansett.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 21:32   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.061
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Doktor Proktors prompepulver?

Jeg leste boka for storebror da han var 4, men er ikke helt sikker på om jeg ville tatt ham på forestillingen uansett i den alderen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no