Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 22:19   #41
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:21   #42
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Jeg er øyenvitne på at sveisen til Eli holder selv i skikkelig våt trønderblæst. Slikt står det respekt av.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:26   #43
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Hver sin smak så klart, men jeg synes ikke noe om hårsveisen hennes.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:34   #44
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Lurer på hvor mye hårlakk det går der i måneden jeg...

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:36   #45
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Jeg traff henne forøvrig på byturen min i dag, ferdig styla til å være gjest hos Skavland.

Men nå begynner jo ungjentene på Oslo Vest å få ganske så høyt hår har jeg sett, så det er vel ikke så lenge til hun blir hipp igjen.

Jeg må innrømme at jeg pga uenigheter i meninger alltid har hatt problemer med å identifisere meg med henne, men standheftigheten den skal hun ha. Husker enda godt Frokost TV-innslaget på 80-tallet da hun ble stylet ned og fortalt at hun kledde lavere hår pga et lite ansikt på direkten. Det ble dramaskrik og hun lovte aldri å ha håret ned igjen. Og det har hun jammen lovet også.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:40   #46
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg tror ikke vi skal beskylde Eli Hagen for å tenke. Det er ikke pent å tillegge mennesker egenskaper de ikke har.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:58   #47
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Kan noen forklare den sveisen, vær så snill?


Man tager;

3 bokser hårspray (den gode, gamle, typen, som garantert blir stiv når den tørker)
1 hårføner
1 kam

Tuper håret jevnt over det hele mens du fordeler hårspray jevnt utover. Ikke vær gnien - jo mere, jo bedre. Føn det hele til slutt, for å sikre en værbestandig konstruksjon som står imot selv stiv kuling.

Forøvrig synes jeg hun har mot, jeg. Det krever litt guts å være i søkelyset som herr Hagens frue, vil jeg tro.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:05   #48
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Også er det noe med Frp og alle de rare menneskene tilknyttet partiet.


Så meningene om Eli Hagen bunner i fordommer mot partiet generelt? Er hun spesielt rar fordi hun er fremskrittpartist?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:12   #49
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så meningene om Eli Hagen bunner i fordommer mot partiet generelt? Er hun spesielt rar fordi hun er fremskrittpartist?

At hun har rart hår syns jeg helt uavhengig av om hun er kona til den tidligere frp-formannen. Og siden det tross alt er hun som sier og gjør alt det rare hun sier og gjør så syns jeg hun er rar helt uavhengig av å være tilknyttet Frp.

Likevel føyer hun seg inn i en lang rekke nåværende og utsparkede Frp-medlemmer som sier og gjør rare ting.


Det kan godt være jeg har fordommer. Men jeg vet iallefall hva jeg syns det er rart å si og gjøre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:24   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Jeg klarte nesten ikke konsentrere meg om hva dama sa, jeg -
for jeg er bare så utrolig fasinert av det håret!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:27   #51
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

At hun har rart hår syns jeg helt uavhengig av om hun er kona til den tidligere frp-formannen. Og siden det tross alt er hun som sier og gjør alt det rare hun sier og gjør så syns jeg hun er rar helt uavhengig av å være tilknyttet Frp.

Likevel føyer hun seg inn i en lang rekke nåværende og utsparkede Frp-medlemmer som sier og gjør rare ting.


Det kan godt være jeg har fordommer. Men jeg vet iallefall hva jeg syns det er rart å si og gjøre.

Signerer fullt og helt!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 03:53   #52
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Jeg for min del skjønner ikke at det kan være noe stas og noe å hente i det at hun har vært så sjalu og usikker på mannen sin gjennom tidene. Jeg ville holdt det for meg selv. De har jo levd sammen i mange år og nå kan de kanskje få et liv uten presse og mas, - nei da skriver vi bok om hvor sjalu jeg har vært . Skjønte ikke den jeg.

Håret er jo et kapittel som godt kan skrives direkte inn i historien

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 05:43   #53
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Dette må jeg få sett. Men hva i huleste, ligger ikke Først og Sist på nett-TV lenger?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 08:12   #54
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så meningene om Eli Hagen bunner i fordommer mot partiet generelt? Er hun spesielt rar fordi hun er fremskrittpartist?




(Og ja, det er lov å komme med personangrep og hets når det gjelder politikk, det kalles valgkamp og er en viktig del av demokratiet. Ingen kozemoze her )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 18-11-06 kl 08:32.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 08:12   #55
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Jeg syns hun var fin da hun sa at hun etthvert hadde fått bekreftet at det var "alle de andre" det var noe galt med, og ikke henne og gubben!


Og det med hårene som reiste seg på hodet, hun skjønte jo ikke engang hvorfor alle lo!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 08:23   #56
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

En av mine favorittbloggere har selvsagt forumlert seg skikkelig bra om akkurat Eli Hagen i sitt nyeste innlegg. Spesielt morsomt å lese hennes betrakninger om sjalusien mot Siv.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:00   #57
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Hårfrisyren får stå sin prøve (men det er faktisk vanlig at man skifter frisyre i løpet av 25 år), , men jeg synes hun burde holdt seg for god for en del av uttalelsene sine om politiske motstandere.
At de ikke er enige i sak er en ting, å uttale seg, tom skrive det i en bok, synes jeg sier mer om hennes intellektuelle nivå enn om deres.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 14:15   #58
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Her er enda et kvinnemenneske som bør se til å få gjort noe med en totalt håpløs frisyre....


Den må hun da minst ha hatt i 25 år....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 14:21   #59
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Her er enda et kvinnemenneske som bør se til å få gjort noe med en totalt håpløs frisyre....


Den må hun da minst ha hatt i 25 år....

Jeg gjetter på at hun har hatt den samme sveisen siden hun tråkket sine barnesko. Veldig sjarmerende på småjenter, men ikke fullt så lekkert på godt voksne damer, som skal virke troverdige i politiske sammenhenger.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 15:28   #60
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så meningene om Eli Hagen bunner i fordommer mot partiet generelt? Er hun spesielt rar fordi hun er fremskrittpartist?

Fordommer vil jeg ikke kalle det, man vet da nok om det partiet til å mene noe om det de står for. Men som andre har sagt her; Eli Hagen er rar også helt på egenhånd.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no