Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-08, 21:09   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

- Langt fram i tid, men jeg liker å tenke på det.

I mai neste år skal jeg og mannen ta oss en langhelg.
Er det noen steder vi bare MÅ se? Jeg er ikke så gira på frankrike, ellers er jeg åpen for alt. Mannen er skeptisk til østblokkland. (Sitat han selv: Der er det jo bare store statuer og gamle hus og se på)
London er et alternativ.

Noen gode forslag? - Og gjerne med hotellanbefaling i samme slengen!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 21:46   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Hva med Roma? En flott by som jeg gjerne reiser tilbake til...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 21:47   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Lisboa? Tallin? Riga? Wien? Sevilla?

Vi har "kjæresteferie" hver sommer. De fem siste årene har lista sett slik ut, både på grunnlag av preferanser, men ikke minst pga pris:

Amsterdam
Roma
Barcelona
Nice
Praha


Alle feriene har vært fantastiske, men det er muligens fordi vi ikke hadde med ungene. (Vi har 6 uker sammen med ungene i tillegg, altså, så jeg har ikke dårlig samvittighet.) Mange tror meg nesten ikke, men jeg synes kanskje ferien i Nice var den aller beste. Det ville jeg ikke spådd på forhånd i det hele tatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 22:00   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Dublin?? Jeg var der i fjor på seminar med jobben og forelsket meg. Så veldig snart skal vi på kjærstetur dit. Jeg måtte bare ta med meg mannen min dit! Utrolig flott by!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 22:11   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Venezia.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 22:11   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Dersom man får billige flybilletter: Kuala Lumpur! Utrolig flott by. Har vært der to ganger, og det er veldig billig å bo godt der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 22:54   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Dublin?? Jeg var der i fjor på seminar med jobben og forelsket meg. Så veldig snart skal vi på kjærstetur dit. Jeg måtte bare ta med meg mannen min dit! Utrolig flott by!

Dublin er helt klart noe for meg.

Jeg har vært i London mange ganger (bestekompisen min studerte der i 4 år, så jeg har da vært der noen uker kan man si) og det gjør at gubben har enda mer lyst til å dra dit. Jeg lurer på om jeg skal forsøke å få han til å tenke på Dublin

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 00:07   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Hvor lenge skal dere være borte? Har dere noen ønsker for hva dere vil oppleve eller vil dere bare ta det helt med ro på en strand for eksempel? Vil dere reise langt eller kort?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 09:04   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Vi skal være borte en langhelg bare. Torsdag til søndag eller noe i stilen der.

Vi vil oppleve. Strandliv er ikke noe ønske. Jeg vil shoppe, mannen vil oppleve, se og drikke øl tror jeg. - Han er nok også åpen for shopping.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 10:06   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

New York!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 10:09   #11
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Dublin
Wynn's Hotel anbefales. Sentralt og grei pris.
Og så bør dere ta en tur på O'Sullivans. Det er en pub i Temple Bar hvor de har live musikk hver kveld. :drømme:

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 10:21   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Dublin er flott. Vi bodde pa Grand Hotel i Malahide i fjor sommer, som ligger 25 minutter med tog fra sentrum. Koselig og rolig kystby med gode restauranter, men allikevel slik at vi var inne i Dublin hver dag.
Ellers er vi i Bergamo i nord-Italia naa, og det er en veldig hyggelig by!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 12:09   #13
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Dublin! Var der i fjor sommer og forelsket meg vilt...
Praha er vel for østblokk, men det er veldig fint der!
Barcelona er også et sted jeg vil tilbake til. Og Paris.

Jeg drømmer om New York også, men ville hatt mer enn en langhelg i så fall.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 13:32   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Vi var 2 uker i NY før vi fikk unger. Flott by, men ikke noe for en langhelg

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 14:52   #15
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Valencia
Hvis dere skal til London må dere bo på The Hoxton. Kult hotell og hyggelig priset.
Amsterdam
Biarritz
Roma
Reykjavik

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 16:12   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Venezia.

Det var det første jeg også tenkte på! Lite, romantisk, oversiktlig for en langhelg, OK reiselengde og man kan være heldig med været tidlig/sent på sesongen. Og MASSE å se, og mye mindre kitch enn jeg trodde.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 01:48   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi skal være borte en langhelg bare. Torsdag til søndag eller noe i stilen der.

Vi vil oppleve. Strandliv er ikke noe ønske. Jeg vil shoppe, mannen vil oppleve, se og drikke øl tror jeg. - Han er nok også åpen for shopping.

Amsterdam!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 02:29   #18
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Stemmer for Valencia

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 08:47   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Amsterdam!

God idé! Hotellanbefalinger?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 12:22   #20
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal vi reise? - og hvor skal vi bo?

Vi har bodd på The Dylan i Amsterdam. Veeeldig bra!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no