Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 21:18   #601
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva med avataren til Muggi inne på NM? Er så frekk at jeg limer den inn her jeg.

http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...ine=1156683201

Heeyyyy, ikke være frekk mot vennen min! :seriøs:

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:57   #602
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Heeyyyy, ikke være frekk mot vennen min! :seriøs:

Ante meg at noen kjente henne! Det er frekt å bare vise frem andre sine avatarer, men jeg gjorde det ikke for å være frekk mot henne. Syntes bare avataren passet bra til temaet.

Hvis du ikke likte det kan jeg fjerne linken?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 15:48   #603
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ante meg at noen kjente henne! Det er frekt å bare vise frem andre sine avatarer, men jeg gjorde det ikke for å være frekk mot henne. Syntes bare avataren passet bra til temaet.

Hvis du ikke likte det kan jeg fjerne linken?

Det går fint, jeg skal ikke sensurere deg. Avataren er jo en smule, hva skal vi si, spesiell.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 17:44   #604
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Går det an å modde skrivefeil i avatarer ? Eller har jeg misforstått noe nå ?

Melder meg på litt seint her jeg. Er modde/admin i et annet forum og jeg retter skrivefeil i overskrifter. Men i innlegg ? Nei, da har jeg har vikigere ting å gjøre .

Som nå f.eks. burde jeg pakke kufferten til sydenturen i morgen og ikke sitte her ..... (men det var jo så masse morsomme diskusjoner her !)

Om noen gidder å rette på mine skriveleifer så er de hjertelig velkommen !

__________________
Nille

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 18:55   #605
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg har vært borte en uke og har helt falt ut av denne tråden, men hvis den fortsatt handler noe om modding av skrivefeil; kan noen modde meg?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:29   #606
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

sist jeg sjekket handlet vel denne tråden om romantiske gaver tror jeg

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:31   #607
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

sist jeg sjekket handlet vel denne tråden om romantiske gaver tror jeg

Det er nok noen sider siden. I det siste har den handlet litt om skrivefeil, litt lovprising av forumet og endel om hvem som har det mest forumvennlige kontoret.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:33   #608
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er nok noen sider siden. I det siste har den handlet litt om skrivefeil, litt lovprising av forumet og endel om hvem som har det mest forumvennlige kontoret.

javisst ja, skal vi se mitt bidrag til forumvennligkontor; hjemmekontor

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:41   #609
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Værsågod, modd i vei, Mim

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:49   #610
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Åh, hvor det klør i moddefingern akkurat nå! Selv om jeg ikke akkurat har en.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:50   #611
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er nok noen sider siden. I det siste har den handlet litt om skrivefeil, litt lovprising av forumet og endel om hvem som har det mest forumvennlige kontoret.

Var det ikke noe flørting på gang og, eller var det i en annen tråd :forvirret av å prøve å henge med:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:51   #612
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Var det ikke noe flørting på gang og, eller var det i en annen tråd :forvirret av å prøve å henge med:

Flørting er det vel overalt?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:51   #613
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Var det ikke noe flørting på gang og, eller var det i en annen tråd :forvirret av å prøve å henge med:

Joda, det var vel like etter gavetipsene, tror jeg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 19:52   #614
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Var det ikke noe flørting på gang og, eller var det i en annen tråd :forvirret av å prøve å henge med:


__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:05   #615
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Her går det så fort i svingene at jeg rekker knapt å lese, langt mindre skrive og ENDA mindre tenke ut noe glupt og intrisant å få ned på papiret! (ehm, tastaturet? skjermen?)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:34   #616
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har vært borte en uke og har helt falt ut av denne tråden, men hvis den fortsatt handler noe om modding av skrivefeil; kan noen modde meg?

hva i all verden betyr å modde en skrivefeil????

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:54   #617
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

hva i all verden betyr å modde en skrivefeil????

Ja, det er jo et betimelig spørsmål etter 620 innlegg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:04   #618
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er nok noen sider siden. I det siste har den handlet litt om skrivefeil, litt lovprising av forumet og endel om hvem som har det mest forumvennlige kontoret.

Og det er MEG, enstemmig vedtatt, både når jeg er på jobben og når jeg har "hjemmekontor" (som hovedsakelig foregår i vaskekjelleren...)

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

hva i all verden betyr å modde en skrivefeil????

Hakke peiling. Er det noen som vet det, da? Jeg trodde dette var en test jeg

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:12   #619
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg har vært litt redd for at denne tråden skulle dø ut, det har vært litt laber aktivitet et par dager. Det er godt å se at diskusjonen begynner å ta seg opp igjen.

Modding av skrivefeil; har vi diskutert det? Hvor da?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:16   #620
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har vært litt redd for at denne tråden skulle dø ut, det har vært litt laber aktivitet et par dager. Det er godt å se at diskusjonen begynner å ta seg opp igjen.

Modding av skrivefeil; har vi diskutert det? Hvor da?


ca.. side 1

That`s it

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no