Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi skal på visning i morgen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-08, 21:40   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Lykke til Ms.Lee.Det ser ut som et kjempeflott hus.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 22:56   #22
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Lykke til Lee!
Jeg kommer flyttende sammen med Iset jeg, *forelsket i hagen allerede*

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:00   #23
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Jeg lukter jentekvelder på bøgda, ja! Sender mann og barn til svigers, så kommer du og Iset barnløse til meg, så lager vi mat og skravler to netter til endes! (Neste år da, når babyene er store nok til å klare seg uten mamma en helg. )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:06   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Jeg venter spent på rapport etter visning. Er dere gode på å lukte mugg? Sto det noe om det i rapporten?
Ellers så det herlig ut, en drøm. Og så må man like å bruke all fritid på vedlikehold og hagearbeid :klok av skade:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:06   #25
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Kjempefint hus,skikkelig romantisk var det Og fabtastisk tomt!
Som det blir sagt så er det utrolig hvor langt man kommer med litt maling og fjerne tepper.

Masse lykke til Ms.Lee! Spennende med visninger og evt. budrunder..

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:10   #26
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg venter spent på rapport etter visning. Er dere gode på å lukte mugg? Sto det noe om det i rapporten?
Ellers så det herlig ut, en drøm. Og så må man like å bruke all fritid på vedlikehold og hagearbeid :klok av skade:

Her ikke lest rapporten i detalj enda (kun annonsen), men har notert ned et par spørsmål til megler ang. det elektriske, mugg, og hva som evt. må utbedres. Greit å kjøpe noe som trenger oppussing, men vi har verken råd eller lyst til å renovere et helt hus, liksom.

Kjenner jeg er litt sånn fjortisforelska-glederseg-sommerfugler-i-magen, jeg. Har aldri vært på visning før, så dette blir spennende!

Og jeg liker veldig godt hagearbeid. (Må bare få kjøpt en skikkelig gressklipper. Kanskje en sånn derre elektrisk med luftpute som sklir. Flyfille. )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:13   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Flott hage og utsikt og alt ting. Lykke til!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:15   #28
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg lukter jentekvelder på bøgda, ja! Sender mann og barn til svigers, så kommer du og Iset barnløse til meg, så lager vi mat og skravler to netter til endes! (Neste år da, når babyene er store nok til å klare seg uten mamma en helg. )

Oh ja!
Gleder meg allerede!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:21   #29
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Lykke til det så ut til å være et fint hus, med en herlig hage.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 03:45   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Lykke til Lee!
Jeg kommer flyttende sammen med Iset jeg, *forelsket i hagen allerede*

Ja, vi hermetikk-boende folk pleier å bli forelsket i hager.
Om ikke flyttende, så blir det i hvertfall meg og deg i bilen din på heisatur mot HBH (hillbillyhelvetet) og jentekveld der borte.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 08:55   #31
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Synes det så bra ut jeg. Men ikke baser deg bare på selgerens opplysninger. Jeg ville hatt med meg en fagmann var jeg dere. En som er på deres side. Det er kjøpers marked nå, så ha is i magen. Hold tanken på å ha minst 50000 å pusse opp for og ha det med i beregningen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 09:23   #32
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Det så helt herlig ut. Lykke til på visning, og med eventuell budrunde.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 09:38   #33
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Spennende! Lykke til på visning i dag!

Det bør stå i taksten om det er fukt på badet og mugglukt er ganske karakteristisk. Sjekk sikringsskapet! Er det f.eks montert jordfeilbryter? Hvor store er sikringene, slik at man kan ha både vaskemaskin, oppvaskmaskin og littt mer elektrisk dilldall uten at sikringene ryker hele tiden.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 09:39   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Det er slike spørsmåle jeg har notert meg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 10:50   #35
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

jeg krysser fingrene for dere. Selv om det er en del som må gjøres, så så det deilig ut å bo der! Nydelig.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 12:37   #36
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Spennende! Lykke til på visning i dag!

Det bør stå i taksten om det er fukt på badet og mugglukt er ganske karakteristisk. Sjekk sikringsskapet! Er det f.eks montert jordfeilbryter? Hvor store er sikringene, slik at man kan ha både vaskemaskin, oppvaskmaskin og littt mer elektrisk dilldall uten at sikringene ryker hele tiden.

Som for eks ha varmekablene på badet på samtid somvaskemaskin. Det går nemmelig ikke her
Vant med fra de plassene vi har leid før at man kunne ha bådevaskemaskin, varmekabler og tørketrummel på badet på samtidig.
Og vaskemaskin og tørketrumel i vaskekjeller på samtidig.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 20:03   #37
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Dreneringen har ikke blitt gjort noe med siden 1960, samme med det elektriske. Ikke bad i overetasjen, ikke opplegg for vaskemaskin, og fukt i kjeller. Kjøkkenet og badet var også så små at man nesten måtte ut for å skifte mening.

No thanks.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 20:22   #38
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Så synd da. Det så jo ut som rene drømmehuset. Dere får lete videre, så dukker nok drømmehuset opp snart. Lykke til!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 20:25   #39
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Åh, synd. Da hjelper det liksom ikke at hagen er hel-idyllisk. Lykke til videre i jakten!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 20:43   #40
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal på visning i morgen

Så synd da.

Men da var det ikke noe rart at det var så billig.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no