Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-10, 00:16   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Dette må jo bare være billige "kopier"...
Han her har jo tilsynelatende vært å fått "plantet" hår. Ikke spesielt naturtro.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 01:38   #42
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

De dukkene i annonsen var enomt dårlig laget ift mange andre av denne typen som eg har sett.
Rystende dårlig håndtverk, faktisk.
Hursomhelst: Jeg hadde aldri klart å ha sånt i hus, de minner meg rett og slett om døde babyer ...

Dessuten har jeg en inngrodd skrekk for naturtro dukker, jeg har vært livredd dem siden jeg var en neve stor...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 08:28   #43
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

De dukkene i linken var helt grusomme. Tror aldri jeg ville eid noe som helst sånt til pynt engang.

Men de må ha det rimelig vondt de som skaffer seg en slik dukke som erstatning for et barn

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 09:03   #44
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

De i linken var jo grusomme.
De andre var finere , men aldri om det kommer noe sånt mitt hus.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 11:44   #45
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)


De var creepy.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 15:29   #46
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Noen av dem var jo virkelig bra laget.

Huff, synes hele greia er trist, jeg. At noen behandler en dukke som en levende baby.

Husker forresten jeg så et program om en mann som hadde en damedukke som han behandlet som om hun var hans levende partner. Han kledde henne opp, hadde sex med henne og tok henne til og med ut på restaurant.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 15:39   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Dette må jo bare være billige "kopier"...

Som noen allerede har nevnt, det er vel ingen som er mer ekte. Hvem som helst kan lage sånne dukker. Jeg tipper de som er til salgs er de selger har laget selv, og vedkommende er tydeligvis ikke så flink.

Jeg har også sett dokumentaren om disse dukkene, og det var jo rett og slett fryktelig trist.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 16:35   #48
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

lurer på om jeg så et britisk tv-program om dette en gang? Om småsprø damer som reiste land og strand for å få seg nye "barn"?

Jepp, det så jeg også! Crazy!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 16:38   #49
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Noen av dem var jo virkelig bra laget.

Huff, synes hele greia er trist, jeg. At noen behandler en dukke som en levende baby.

Husker forresten jeg så et program om en mann som hadde en damedukke som han behandlet som om hun var hans levende partner. Han kledde henne opp, hadde sex med henne og tok henne til og med ut på restaurant.

I et program jeg så en gang var det en mann som hadde flere damedukker, i tillegg til en lys levende kone som bare måtte akseptere hele greia, inkludert at de satt sammen ved middagsbordet og diverse. Forrykt!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 17:18   #50
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

I et program jeg så en gang var det en mann som hadde flere damedukker, i tillegg til en lys levende kone som bare måtte akseptere hele greia, inkludert at de satt sammen ved middagsbordet og diverse. Forrykt!


Hvordan en kone (eller ektemann for den del) kan akseptere noe sånt er over min forstand.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:27   #51
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

I et program jeg så en gang var det en mann som hadde flere damedukker, i tillegg til en lys levende kone som bare måtte akseptere hele greia, inkludert at de satt sammen ved middagsbordet og diverse. Forrykt!

Høres jo ut som et skrekkfilm scenarie!!

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 23:58   #52
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Uff, synes hele greia er guffen, jeg. Ville ikke kunnet hatt en slik dukke i hus, nei. Naturtro eller dårlig laget, ekkelt er det uansett.
Minner meg om inmari mange skrekkfilmer jeg aldri har sett (tør jo ikke). Men jeg er sikker på at det er slike skumle dukker/babyer der. Som synger ekle sanger og plutselig bare er der. Det er skummelt, det!

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 00:12   #53
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

I fylla, for en del år siden, så kom jeg frem til at om jeg en gang ble latterlig og overdreven rik så skal jeg kjøpe fem realdolls (btw, filmen "Lars and the Real Girl" er både fin og trist og fortjener å bli sett), kjøpe en svær haug med sånne typiske gammel-dame-klær (på Finn selvsagt, behøver ikke slutte å tenke gjenbruk selv om man er rik) til de, og så ha te-selskap med de ute i hagen for å tulle med naboene.
Det slår meg jo nå at om jeg noensinne bestemmer meg for at disse damene skal få barn, så vet jeg hvor jeg skal få de fra!

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 01:29   #54
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Herlighet, så ekkelt (Babydukker)

Syke, triste ting.

Kitty Bastard:

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no