Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-23, 12:01   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg kan ikke ha ull inn mot kroppen, og kler meg sånn i ca. 15 minus:

Joggetur: superundertøy, to ulltrøyer, vindtett skijakke. På underkroppen tykk mikrofiber-strømpebukse, ullstillongs og ski- eller joggebukse. Tykke ullsokker og joggesko med tynt for. Skilue med øreklaffer, beregna for fjellbruk. Fora votter.

Til jobb: Bomullsgenser, ullgenser, dunkåpe til ovenfor knærne. Kanskje fleeece under også. Strømpebukse, 1 ullstillongs, 1 annen stillongs. Ullsokker i fora joggesko eller fjellsko, evt. fora, knelange støvletter. Skjerf, lue, fora skinnvotter.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 12:02   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvor godt funker lammeskinnsjakka om det er litt vind? Jeg har aldri prøvd, men er helt avhengig av lammeskinnsvottene mine.

Den er supervarm, men jeg har ikke prøvd den i sterk vind. Den er neppe helt vindtett. Jeg lar vel egentlig være å gå ut hvis det er -20 og sterk vind.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 12:12   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg har også ull. Tynn ull innerst, tykkere ull over, tynn ullstrømpebukse under vanlige bukser (dvs i byen og til/fra jobb etc, ullstillongs under turbukse hvis jeg er på tur), varmforede sko med ullsokker i, lammeskinnsvotter, lue i ull, skjerf eller løs hals, også i ull. Som jakke har jeg enten en tykk men lett dunjakke, eller en vann- og vinntett, foret parkas som også er veldig varm. Sistnevnte går nesten ned til knærne, dunjakka når akkurat nedenfor rumpa. Dette holder meg varm nok til å gå til og fra jobb. Sjelden det er så kaldt som -15 her riktignok, men jeg beveger meg jo av og til i innlandet, på steder hvor det er kaldere (jeg synes ellers det oppleves like kaldt når det er -12 her, som når det er -20 på østlandet, så jeg har på meg det samme).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-12-23 kl 12:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 12:38   #24
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg sykler til jobb, så må kle ut kulden men også ha mulighet til å bevege meg. Det som funker da er ull innerst, mellomlag i ull på overkroppen. Dunjakke og -bukes som tåler vind. I tillegg har jeg selbuvotter innenfor vindtette votter, buff i ull og ull-lue under hjelm. Varme vintersko med ullsåle.

På veg til jobb i dag savnet jeg boblebuksa, den varmer mer enn stillongs.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 14:13   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvor godt funker lammeskinnsjakka om det er litt vind? Jeg har aldri prøvd, men er helt avhengig av lammeskinnsvottene mine. Ingen ting annet funker for meg å ha på hendene når det er kaldt.

Skinn er vel vindtett? Det er kanskje sømmene som ikke er vindtette, da. Men ulla innenfor sømmene tetter vel ganske bra også. Jeg vet ikke, har ikke slik saueskinnskåpe.

I dag hadde jeg på meg dunkåpe til ned på halve låret. Var ute i tilsammen 7 minutter på vei til jobb. Men de 5 minuttene å gå fra t-banen, med bare jeans uten noe under, var ganske ille. Men kort tid, altså.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:30   #26
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Bidrar med mitt hemmelige triks om å ha pannebånd OG lue! Det monner mye å ikke fryse på hodet. Ellers elsker jeg North Face-dunjakka mi (tidligere FP-jakke).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:35   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg fryser nesten uansett, så jeg bruker ull. I dag var det minus 11 da jeg sto opp. Da kledde jeg på meg ulltrøye, ullongs, ullsokker, mellomgenser i ull og strikket genser ytterst.

Går jeg ut, har jeg dunkåpe, lue og votter i tillegg. Fjellsko på beina.


Godt jeg ikke er jålete, egentlig.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 04-12-23 kl 19:42.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:36   #28
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det kommer jo mye an på hvor lenge du skal være ute. Når det er såpass kaldt tror jeg til slutt at du kommer til å fryse uansett hvis du ikke holder deg i aktivitet.

Selv mener jeg at ull er svaret på alt hvis det er snakk om å ikke fryse. Mange tynne lag med ull utenpå hverandre.

Så i dag har jeg ullstrømpebukse med et par tynne ullsokker i forede vintersko. Men jeg beveger meg ikke egentlig ute så lenge av gangen. Og i Oslo er det ikke -15.

Var 15 kalde her imorges. Oslo.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:39   #29
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Selskinnsskoene mine er et must når det er kaldt. De har plass til at jeg kan vifte med tærne i tykke ullsokker inni skoene.

Ordentlige ullsåler er lurt når det er kaldt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:51   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Hadde en runde i (ute)stallen og på ridebane i fire timer i -15 i kveld, termoridestillongs, termosokker, utebukse (ment for alpint egentlig), ullsinglet, ulltrøye, tykk ullgenser og boblejakke holdt ganske greit, (men fascinerende å holde på å frosse fast i metallspennene på dekkenet når jeg var våt på fingrene uansett), og sånne store sorel-boots med innerstøvel i ull. Ikke sykt elegant, men hesten er så pen så ingen ser på meg uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 19:59   #31
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Ull og ull

17 blå her i morrest og bussen bare styra. Sto på kryss og tvers, da var det bare å gå noen km til toget.
Hadde ikke stillongs på, men ullbukser og lang dukåper, men etter 10 minutter kjente jeg ikke låra mine

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 20:09   #32
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg er ute flere ganger for dag med hunden, og gjør det oftest ganske enkelt. Ull-longs og ulltrøye innerst. Utenpå der har jeg en boblebukse fra bergans nedentil. Oventil har jeg en ulljakke som mellomlag og en parkas som går nesten ned til knærne. I halsen ullbuff, på hodet en god varm lue. Og så har jeg hjemmetovede tykke votter med vindvott utapå. Dette er kjapt på ta på og av og når jeg går tur så er det ikke så høyt tempo, så jeg blir ikke for varm.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 00:03   #33
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

På veg til jobb i dag savnet jeg boblebuksa, den varmer mer enn stillongs.

Kom på at jeg hadde et bobleskjørt liggende. Så tar på det i morgen. Tror det er en "svensk" oppfinnelse. Bare sett det på damer i Åre.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 00:24   #34
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for svar! Jeg bruker også mye ull som innerste og mellomste lag. Hva med jakke? Er dun varmest? Saueskinn?

Saueskinn er definitivt varmest. Har en sånn jakke og var ute i minus 14 i dag med bare en tynn bluse under. Det er supervarmt og godt. Har en med ullen inn og en med ullen ut. Begge er like varme.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 07:35   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

I går var det -16 her og nå i dag er det -15. Bor i Oslo. Nordstrand.
Har på lang dunkåpe. Rekker til knærne. Den er egentlig ikke varm så er ute etter ny, tror jeg. Ørevarmere og hette over.
Har på ulltrøye fra PR, langermet ullundertøygenser som genserfra Cubus og lang ullcardigan over. Har på et stort skjerf så genseren synes knapt.
Bruker lange ullsokker fra PierreR. Går til knærne. Kjente at det var kaldt på lårene i går, ja.
Litt tovede ullvotter.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 07:36   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Hva slags Jakke har du som er med saueskinn?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 07:38   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Var inne på Finn og tittet på dunkåper i går. Er Canada Goose varmt? Virker som om de er store i str? Lurer på å kjøpe en brukt..
Er det forskjell på den som heter Artic?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 07:49   #38
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sånn litt under -10, som nå: Tynne ullsokker i vinterstøvlene, og ullcardigan over topp/t-skjorte, og over dette har jeg en halvlang boblekåpe (ikke dun, da blir det i varmeste laget). Ullskjerf. Kanskje lue, hvis jeg skal gå et stykke. Kan finne på å ta på ullhansker, men de ender ofte opp i lomma. Hvis jeg skal gå lengre enn ti minutter, tar jeg ullongs under jeansen. (Men longsen må av når jeg kommer på jobb.)

Jøss, vi er virkelig forskjellige. Det du beskriver her er sommerklær for meg.

Jeg har alltid singlet i ull innerst, nesten uansett temperatur. Når det er -15 har jeg på meg tynn ulltrøye utenpå der, tykk ullgenser og tykk dunkåpe ute. På underkroppen har jeg ull-longs og bukse, men da fryser jeg en del. Om jeg bruker skjørt eller kjole, har jeg ribbestrikkede ullbukser som jeg tar på meg. På føttene har jeg tynne ullsokker, uansett temperatur, og når det er -15 bytter jeg de ut med tykke ullsokker.

Lue, votter og dunkåpe så lenge det er under 0 grader. Har en litt tynnere dunkåpe også, som jeg bruker når det er under 10 grader.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 07:55   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg er litt mer som Skilpadda, lue og votter ryker fort av når jeg begynner å gå. Men tynn ullsinglet bruker jeg også året rundt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-23, 07:59   #40
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva slags Jakke har du som er med saueskinn?

Den med ullen ut er fra Acne Studios. 12 år gammel grå jakke. Var dyr som bare det, men den er like fin enda og som sagt supervarm. Den andre er kjøpt i Tyskland fra et ukjent merke.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no