Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-20, 08:45   #421
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Lurer på hva de tenker skal skje hvis noen i fylkeslaget blir utsatt for seksuell trakassering på en tilstelning. Hvem skal de liksom varsle til? Lederen? Og hva kommer til å skje med varslerne? Blir det skrevet bok om dem?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:01   #422
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Først i morges (eller var det i natt) så jeg en mann fra partiet som kommenterte dette som en negativ sak. Jeg leste ikke saken (siden det var natt). Noen som husker hvor jeg kan ha sett det? For meg virker dette som en sak kun "vanskelige kvinner" kommenterer, mens resten tier.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:11   #423
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Først i morges (eller var det i natt) så jeg en mann fra partiet som kommenterte dette som en negativ sak. Jeg leste ikke saken (siden det var natt). Noen som husker hvor jeg kan ha sett det? For meg virker dette som en sak kun "vanskelige kvinner" kommenterer, mens resten tier.

Denne kanskje? https://www.aftenposten.no/norge/pol...mmer-aldri-til

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:21   #424
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Innad i Ap er ikke dette bare en sak kvinner er i mot, det er mange menn som er helt enige i at det er for tidlig for Giske å komme tilbake, og at han ikke har vist at han har skjønt at han har gjort noe galt. Og det er faktisk også en del kvinner som mener at han har fått straff nok, også kvinner som er opptatt av likestilling og veldig imot trakassering. Så det er tydelig at det er ulike virkelighetsoppfatninger rett og slett. Og da blir det jo ikke enklere.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:22   #425
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Kommentar fra Hilde Charlotte Solheim som jeg fant i Vårt Land:
Størst av alt er Trond Giske.

Sitat:

Tradisjonen for å velge rå makt framfor etikk og moral blir en giftig miks kombinert med hangen til «alternative fakta» som er en del av tidsånden. Dette er en trend Giske utnytter til fulle. De fra partiledelsen som kunne gått i rette med Giske og kona, når de omskriver historien om hans brudd på partiets eget regelverk mot seksuell trakassering, varsel for varsel, ord for ord, glimrer med sitt fravær.

Så offensiv var strategien at Giske og kona hadde en uttalt plan (avslørt av Dagens Næringsliv i oktober 2019) om å presse norske medier til å stoppe omtale av varslingssakene mot ham som «seksuell trakassering» fordi dette er forbudt etter Likestillingsloven og derfor «en anklage om en straffbar handling». Planen ble rullet ut overfor redaksjoner som omtalte sakene mot Giske sist høst. Til slutt måtte likestillingsombud Hanne Bjurstrøm, som håndhever loven, rykke ut i media og presisere at ekteparets lovtolkning var feilaktig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:29   #426
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Innad i Ap er ikke dette bare en sak kvinner er i mot, det er mange menn som er helt enige i at det er for tidlig for Giske å komme tilbake, og at han ikke har vist at han har skjønt at han har gjort noe galt. Og det er faktisk også en del kvinner som mener at han har fått straff nok, også kvinner som er opptatt av likestilling og veldig imot trakassering. Så det er tydelig at det er ulike virkelighetsoppfatninger rett og slett. Og da blir det jo ikke enklere.

En ting jeg ikke forstår er at alle bruker "for tidlig å komme tilbake" som argument. For meg er når som helst "for tidlig". Hadde det vært mitt parti som skulle velge en leder ville jeg aldri, aldri, aldri vært med på å velge en som konsekvent setter seg selv foran partiet, som overhodet ikke har vist at han har forstått at det han har gjort er galt (eller ikke innrømmet det), som konsekvent har tafset på yngre jenter i en årrekke. Han kan jo ikke være tillitrepresentant når han ikke har vist seg tillit verdig?

Jeg forstår bare ikke at han i det hele tatt er et valg nå eller noensinne.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:30   #427
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Helt enig, Adrienne.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:40   #428
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En ting jeg ikke forstår er at alle bruker "for tidlig å komme tilbake" som argument. For meg er når som helst "for tidlig". Hadde det vært mitt parti som skulle velge en leder ville jeg aldri, aldri, aldri vært med på å velge en som konsekvent setter seg selv foran partiet, som overhodet ikke har vist at han har forstått at det han har gjort er galt (eller ikke innrømmet det), som konsekvent har tafset på yngre jenter i en årrekke. Han kan jo ikke være tillitrepresentant når han ikke har vist seg tillit verdig?

Jeg forstår bare ikke at han i det hele tatt er et valg nå eller noensinne.

Så hjertens enig. Dette gjør meg forbanna.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:40   #429
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haddy og boka

Helt enig med deg, Adrienne.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:47   #430
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Denne kanskje? https://www.aftenposten.no/norge/pol...mmer-aldri-til

Ja, den var det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:57   #431
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En ting jeg ikke forstår er at alle bruker "for tidlig å komme tilbake" som argument. For meg er når som helst "for tidlig". Hadde det vært mitt parti som skulle velge en leder ville jeg aldri, aldri, aldri vært med på å velge en som konsekvent setter seg selv foran partiet, som overhodet ikke har vist at han har forstått at det han har gjort er galt (eller ikke innrømmet det), som konsekvent har tafset på yngre jenter i en årrekke. Han kan jo ikke være tillitrepresentant når han ikke har vist seg tillit verdig?

Jeg forstår bare ikke at han i det hele tatt er et valg nå eller noensinne.

Må si meg enig i dette.
Det handler ikke om at det er "for tidlig" eller "feil tid".
Det handler om at Giske er feil person.

Han har vist hvem han er, og han har tatt valg, og tar valg, som tydelig viser at han ikke er ledermateriale og at han ikke har den nødvendige tilliten. Det handler ikke om at han skal "straffes for evig tid" som jeg ser noen prater om. Det handler om at ikke alle personlighetstyper passer i alle stillinger/verv/posisjoner. Jeg syns han burde ha selvinnsikt nok til å trekke seg fra politikken. Finn på noe annet som passer bedre til livet han vil leve og holdningene han fronter.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 10:00   #432
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Må si meg enig i dette.
Det handler ikke om at det er "for tidlig" eller "feil tid".
Det handler om at Giske er feil person.

Ja, ikke sant?

Problemet er at med en gang man åpner opp for at noe er for tidlig legger man implisitt til rette for at det en gang kommer til å være på tide og da handler diskusjonen om noe helt annet enn om han er egnet til jobben. Da handler det om hvor lenge han skal være i kulden før han slippes inn igjen, og da har man tapt. For han er sleip nok og har støttespillere nok til å komme seg inn igjen. Dessverre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 10:02   #433
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Enig med Adrienne. Men om han skulle demonstrere at han faktisk tar innover seg konsekvensene av hva han har gjort, så kan det gå an. Men nå blir jeg bare eitrende sint for at han har blitt nominert og mest sannsynlig blir valgt som fylkesleder. Kjenner at det kan bli vanskelig å motivere seg for å drive valgkamp til neste år.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 10:22   #434
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, ikke sant?

Problemet er at med en gang man åpner opp for at noe er for tidlig legger man implisitt til rette for at det en gang kommer til å være på tide og da handler diskusjonen om noe helt annet enn om han er egnet til jobben. Da handler det om hvor lenge han skal være i kulden før han slippes inn igjen, og da har man tapt. For han er sleip nok og har støttespillere nok til å komme seg inn igjen. Dessverre.

Helt enig. Jeg blir helt matt av at man kan tenke på en person som "hel ved" som politiker, når vedkommende helt åpenbart er ute av stand til å ta helhetlige, gode vurderinger som gagner flere enn ham selv eller utvise et minimum av selvkontroll (ref dansevideo).

Det er ingen menneskerett å få bli toppolitiker. Det er faktisk flere millioner mennesker bare i Norge som ikke blir det. De klarer å finne seg noe annet å drive med.

Tenke seg til at Per Sandberg takler det å bli tilsidesatt bedre enn en tillitsperson fra AP. Den så jeg ikke komme.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 10:49   #435
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg var så dum og naiv når denne saken (og flere andre) eksploderte. Jeg trodde faktisk at det var umulig å IKKE ta innover seg at han hadde dummet seg ut i åresvis. At han hadde gått rundt og trodd han var damemagnet og hot som faen, og så har mange av damene i stedet bare tenkt på ham som en gammal GRIS! Så FLAUT! Han måtte jo være helt knust, tenkte jeg, av å få satt selvbildet sånn på hodet. Hvordan kommer man ut av en sånn ydmykende selvinnsikt, tenkte jeg.

Jeg er helt iddjot, ass.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 11:01   #436
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Nå er det ikke bare damer som har sagt noe:
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...verv-i-partiet

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 11:06   #437
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Det er virkelig ganske fascinerende å se hvordan den gamle bautaen Arbeiderpartiet smuldrer opp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 11:20   #438
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg var så dum og naiv når denne saken (og flere andre) eksploderte. Jeg trodde faktisk at det var umulig å IKKE ta innover seg at han hadde dummet seg ut i åresvis. At han hadde gått rundt og trodd han var damemagnet og hot som faen, og så har mange av damene i stedet bare tenkt på ham som en gammal GRIS! Så FLAUT! Han måtte jo være helt knust, tenkte jeg, av å få satt selvbildet sånn på hodet. Hvordan kommer man ut av en sånn ydmykende selvinnsikt, tenkte jeg.

Mens realiteten er at han fremdeles ikke har innsett dette. Han ser fremdeles ikke noe som helst feil i det han har gjort. Han mener fremdeles at "et par damer" er litt vel nærtagende.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 11:29   #439
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg var så dum og naiv når denne saken (og flere andre) eksploderte. Jeg trodde faktisk at det var umulig å IKKE ta innover seg at han hadde dummet seg ut i åresvis. At han hadde gått rundt og trodd han var damemagnet og hot som faen, og så har mange av damene i stedet bare tenkt på ham som en gammal GRIS! Så FLAUT! Han måtte jo være helt knust, tenkte jeg, av å få satt selvbildet sånn på hodet. Hvordan kommer man ut av en sånn ydmykende selvinnsikt, tenkte jeg.

Jeg er helt iddjot, ass.

Det er sånne aha-opplevelser som dette, jeg mer enn noe annet synes at preger voksenlivet. Det er den ene smellen etter den andre. At visdom og innsikt ikke følger proporsjonalt med alder, det har vært en av de største skuffelsene i livet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 11:44   #440
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg er enig med Adrienne, og synes det er merkelig hvordan det snakkes som om det å ikke få tillit til å utøve politikk, ta avgjørelser på vegne av oss, er en straff.

Også føler jeg det samme som Niobe.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no