Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nordmannen som ble drept på Filippinene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 23:30   #61
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nordmannen som ble drept på Filippinene

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg er ikke enig i dette. Joda, det kan være støtende, men det kan også være godt for familien om verden ser drittsekken for det han var. Ekskona hans så seg nødt til å skaffe seg våpen for å forsvare seg mot ham etter at hun flyttet fra ham, og hun sier også i intervjuer at han var en snill mann så lenge han ikke var ruset, men at han hadde et rusproblem. Jeg mener det sier en hel del.

Det kan være et tveegget sverd og en hårfin balanse i en såpass kompleks sak tror jeg. En person har som regel mange sider og selv om en del av dem kan være bestialske så kan noen få være gode. Det å se en person omtalt som et monster som ikke har livets rett er ikke en fin ting enten det er en man kjenner eller ikke. Dersom en som står en nær er et monster så har man alikevel noen gode minner som oftest som igjen gjør at man kan reagere på slike omtaler.

  Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 07:00   #62
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nordmannen som ble drept på Filippinene

Da kan jeg opplyse om at nære kilder av familien sier at det er helt greit at han er død.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:28   #63
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nordmannen som ble drept på Filippinene

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Da kan jeg opplyse om at nære kilder av familien sier at det er helt greit at han er død.

Men så fint da, for da er det greit å bruke krasse vendinger eller hva? Jeg synes fremdeles det er en usmaklig ting å gjøre.

  Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:37   #64
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nordmannen som ble drept på Filippinene

Enig med Skvetten.
Jeg er ikke overrasket over at en sånn mann til slutt fikk en sånn skjebne, mange vil si "he had it coming" og fortjente det. Men å juble over at han er død, gjør jeg ikke.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 11:22   #65
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nordmannen som ble drept på Filippinene

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Men så fint da, for da er det greit å bruke krasse vendinger eller hva? Jeg synes fremdeles det er en usmaklig ting å gjøre.

Du, jeg har ikke argumentert hverken den ene eller andre veien jeg, altså.
Kun lagt ut det jeg vet.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 02:17   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nordmannen som ble drept på Filippinene

Nå syns jeg vi er langt over streken for sladder og kjerringfakter her.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no