Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Husk å ikke ha barn liggende/sittende i bilen i varmen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-09, 20:58   #41
sunshine 24
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 7
sunshine 24 bør skjerpe seg
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

eh jo.. det gjør det..

i fjor var jeg på et senter hvor et spedbarn lå i bilen og hyyylskrek i sommervarmen.. vi var 3 stk som sto utenfor bilen helt hysteriske og politiet kom for å bryte opp bilen etter 3 opprop i høytalerne. da de skulle til å begynne å åpne, kom moren løpende.. hun ble stående i kø så det tok litt lenger tid enn planlagt. ungen var klissvåt og medtatt og måtte nedkjøles og til legevakten.. tipper den var ca 4-5 mnd..

Fatter ikke at noen kan gjøre sånn. jeg vet ikke hva politiet gjorde i ettertid.. jeg var høygravid og hadde lyst å klore ut øynene hennes...


Gud hjelpe meg!!!! Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der?? ikke rart barnet skriker hvis det står tre villt fremmede hysteriske voksne utenfor vinduet heller da!!! Barnet sov helt sikkert i bilen når hun løp inn og som mangen andre spedbarn skriker de når de våkner... Og med en bil uten air condition blir nå da barnet svett uansett om bilen står i ro eller kjører... Du var høygravid og hadde lyst å klore ut øynen til moren?? ALtså uvitende hysterisk du da vill jeg si hvis du kan si noe slikt som at du ville klore ut øynene hennes!!!

sunshine 24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 20:58   #42
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Dette var litt av en entrè på forumet, sunshine 24.

Det å sette fra seg bilen, i sola, med barna i, kan overhodet ikke sammenlignes med å kjøre i kø. Kjører man i kø, kan man ha på vifteapparatet, eller ac om man har det, og det er en vesentlig forskjell på varmen inni bilen. Det tar ikke mange minuttene før bilen er overopphetet, når man skrur av tenningen, og forlater den.

I slik varme det er nå om dagen, synes jeg det er uansvarlig å forlate barn og hunder i bil overhodet. Du kan bli forsinket i køen i butikken, noe uforutsett kan skje, så du ikke får kommet deg til bilen igjen så raskt du hadde sett for deg, eller noe kan skje med deg, og ingen vet at du har barn som venter i bilen.

Men det er selvfølgelig ingen som nekter noen å bruke hodet i slike situasjoner, man er jo selv ansvarlig for sine handlinger, så om man fremdeles velger den løsningen, og noen på et forum kaller deg uansvarlig, hva så? Hvis du føler at du har valgt det riktige for deg og dine, så føler du deg heller ikke truffet av slike kommentarer.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 21:00   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

eh jo.. det gjør det..

i fjor var jeg på et senter hvor et spedbarn lå i bilen og hyyylskrek i sommervarmen.. vi var 3 stk som sto utenfor bilen helt hysteriske og politiet kom for å bryte opp bilen etter 3 opprop i høytalerne. da de skulle til å begynne å åpne, kom moren løpende.. hun ble stående i kø så det tok litt lenger tid enn planlagt. ungen var klissvåt og medtatt og måtte nedkjøles og til legevakten.. tipper den var ca 4-5 mnd..

Fatter ikke at noen kan gjøre sånn. jeg vet ikke hva politiet gjorde i ettertid.. jeg var høygravid og hadde lyst å klore ut øynene hennes...

Jeg siktet til den aktuelle saken. Det er inegn som finner på å forlate barnet i bilen mens man går på jobb, slik saken var her. Det var tydeligvis en forglemmelse, noe som gjør saken enda mer tragisk. Ikke at jeg skjønner at noe sånt kan skje, uansett.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 21:29   #44
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Gud hjelpe meg!!!! Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der?? ikke rart barnet skriker hvis det står tre villt fremmede hysteriske voksne utenfor vinduet heller da!!! Barnet sov helt sikkert i bilen når hun løp inn og som mangen andre spedbarn skriker de når de våkner... Og med en bil uten air condition blir nå da barnet svett uansett om bilen står i ro eller kjører... Du var høygravid og hadde lyst å klore ut øynen til moren?? ALtså uvitende hysterisk du da vill jeg si hvis du kan si noe slikt som at du ville klore ut øynene hennes!!!

Jeg skjønner virkelig ikke at det er DETTE du reagerer på i saken som ble beskrevet. Og hvordan i all verden vet du om det barnet har sovet i bilen? Jeg skjønner heller ikke hvordan det gjør saken bedre, barn bør ikke forlates i varm bil, sovende eller våkne.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 21:45   #45
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der??

Siden ungen måtte til legevakten hadde det nok vært en stund...

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 21:49   #46
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Hva er forskjellen på å løpe inn på en butikk og løpe ut igjen mens barna venter i bilen med alle vinduene åpne enn en stillestående kø på vei hjem fra jobb og barnehage??

Forskjellen er vel muligens vifteapparat/aircondition og at du kan gi væske og skylle vann på ungen når du står i kø for å nedkjøle. Når det gjelder butikkbesøk, så kan du ikke det, samt at en kan feilberegne tiden, det kan være lengre kø, man kan besvime på butikken og det ikke er noen som vet at man har barn som må tas seg av, butikken kan bli ranet (gisselsituasjon), noen kan miste en container på bilen din (ja, jeg har sett noe slikt), osv. Det er mye en ikke har kontroll over. Klart det hjelper å ha vinduene nede, da kan jo andre mennesker løfte ungen ut og gjøre det du skulle gjort om du var der dersom ungen plages.

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Gud hjelpe meg!!!! Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der?

Jeg synes så tydelig jeg så henne skrive at barnet måtte på legevakten for nedkjøling? (Og en unge som er overopphetet som skriker blir jo enda varmere også. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 21:54   #47
sunshine 24
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 7
sunshine 24 bør skjerpe seg
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg skjønner virkelig ikke at det er DETTE du reagerer på i saken som ble beskrevet. Og hvordan i all verden vet du om det barnet har sovet i bilen? Jeg skjønner heller ikke hvordan det gjør saken bedre, barn bør ikke forlates i varm bil, sovende eller våkne.

Ja det er din mening ja!!! Jeg vet ingenting om barnet har sovet i bilen eller ikke men for vår del som har bil uten ac er det akkurat det samme om den står i kø eller står parkert på en p plass i tre min!!!

sunshine 24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 21:58   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Det er bedre å reagere på sånt enn å bare overse det og ta sjansen på at foreldrene snart kommer, synes jeg. Og det holder lenge med ETT spørsmål- og utropstegn etter hver setning.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:02   #49
sunshine 24
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 7
sunshine 24 bør skjerpe seg
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Forskjellen er vel muligens vifteapparat/aircondition og at du kan gi væske og skylle vann på ungen når du står i kø for å nedkjøle. Når det gjelder butikkbesøk, så kan du ikke det, samt at en kan feilberegne tiden, det kan være lengre kø, man kan besvime på butikken og det ikke er noen som vet at man har barn som må tas seg av, butikken kan bli ranet (gisselsituasjon), noen kan miste en container på bilen din (ja, jeg har sett noe slikt), osv. Det er mye en ikke har kontroll over. Klart det hjelper å ha vinduene nede, da kan jo andre mennesker løfte ungen ut og gjøre det du skulle gjort om du var der dersom ungen plages.

Jeg synes så tydelig jeg så henne skrive at barnet måtte på legevakten for nedkjøling? (Og en unge som er overopphetet som skriker blir jo enda varmere også. )

Joda jeg ser de andre tingene her som du skriver men når vi kun snakker om varmen.... Og barnet kan ha drikket masse vann i forkant av at far eller mor løper inn på butikken... jeg ser ofte foreldre som gjør dette og ser ikke helt hvorfor noen er så hysteriske på det. Det er noe helt annet hvis noen sier på en vanlig måte at det er et barn som skriker i en bil utenfor enn om noen er hyskerisk og skikkelig sinna på mor eller far når de kommer da.....

sunshine 24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:06   #50
sunshine 24
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 7
sunshine 24 bør skjerpe seg
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er bedre å reagere på sånt enn å bare overse det og ta sjansen på at foreldrene snart kommer, synes jeg. Og det holder lenge med ETT spørsmål- og utropstegn etter hver setning.

Reagere ja. men måten enkelte reagerer på er noe helt annet.

sunshine 24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:09   #51
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Gud hjelpe meg!!!! Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der?? ikke rart barnet skriker hvis det står tre villt fremmede hysteriske voksne utenfor vinduet heller da!!! Barnet sov helt sikkert i bilen når hun løp inn og som mangen andre spedbarn skriker de når de våkner... Og med en bil uten air condition blir nå da barnet svett uansett om bilen står i ro eller kjører... Du var høygravid og hadde lyst å klore ut øynen til moren?? ALtså uvitende hysterisk du da vill jeg si hvis du kan si noe slikt som at du ville klore ut øynene hennes!!!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Ja det er din mening ja!!! Jeg vet ingenting om barnet har sovet i bilen eller ikke men for vår del som har bil uten ac er det akkurat det samme om den står i kø eller står parkert på en p plass i tre min!!!

Really? Er du seriøs nå? Tenkte jeg skulle la være å kommentere dette, men du provoserer meg så jeg greier ikke å la være!

For det første så synes du det er helt greit å forlate et spedbarn i bil, noe annet er hysteri. For det andre så presterer du å sammenligne det å parkere en bil uten noe som helst tilsyn med det å stå i bilkø. En kø hvor du som forelder/voksen har full oversikt og tilsyn med barnet/barna, og kan gi de drikke og åpne vindu for luft eller i det minste ha på en vifte. For en vifte har dere vel i bilen, eller?

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:10   #52
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Det er noe helt annet hvis noen sier på en vanlig måte at det er et barn som skriker i en bil utenfor enn om noen er hyskerisk og skikkelig sinna på mor eller far når de kommer da.....

Jeg synes at i den situasjonen som nevnes, hvor det er ropt opp flere ganger og politiet også rekker å komme, da har de jo ventet en stund. Ingen av oss vet jo hvor lenge ungen hadde sittet der før den ble "oppdaget". Hovedgrunnen til at man blir sint og hysterisk er jo egentlig at man er redd og bekymret for den stakkars ungen.

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:13   #53
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Ja det er din mening ja!!! Jeg vet ingenting om barnet har sovet i bilen eller ikke men for vår del som har bil uten ac er det akkurat det samme om den står i kø eller står parkert på en p plass i tre min!!!

Nei, det er ikke akkurat det samme. Om dere står i kø er du i bilen sammen med barnet og det er en stor forskjell.

Det jeg vil frem til med mitt forrige innlegg er at du diskuterer saken slik du tror den har foregått istedenfor å ta utgangspunkt i de de fakta som ligger på bordet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13

Sist redigert av MegaMie : 26-06-09 kl 22:22.
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:45   #54
sunshine 24
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 7
sunshine 24 bør skjerpe seg
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Really? Er du seriøs nå? Tenkte jeg skulle la være å kommentere dette, men du provoserer meg så jeg greier ikke å la være!

For det første så synes du det er helt greit å forlate et spedbarn i bil, noe annet er hysteri. For det andre så presterer du å sammenligne det å parkere en bil uten noe som helst tilsyn med det å stå i bilkø. En kø hvor du som forelder/voksen har full oversikt og tilsyn med barnet/barna, og kan gi de drikke og åpne vindu for luft eller i det minste ha på en vifte. For en vifte har dere vel i bilen, eller?

Jeg selv har aldri forlatt et spebarn i bilen.og ville nok heller ikke gjort det når barnet var så lite. Og jeg skrev på en p plass med åpne vinduer og nok en gang viften hjelper ikke de i baksetet!! Og jeg sier ikke at annet er hysteri men at noen resgerer hysterisk for et min eller to synes jeg er hysterisk og det er min mening og den må jeg få lov å ha.

sunshine 24 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:53   #55
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.

Jeg selv har aldri forlatt et spebarn i bilen.og ville nok heller ikke gjort det når barnet var så lite. Og jeg skrev på en p plass med åpne vinduer og nok en gang viften hjelper ikke de i baksetet!! Og jeg sier ikke at annet er hysteri men at noen resgerer hysterisk for et min eller to synes jeg er hysterisk og det er min mening og den må jeg få lov å ha.

Poenget her, som flere av oss prøver å påpeke, er at selv om du i utgangspunktet bare har tenkt til å være noen minutter (ser du har redusert fra 5 min, til 1-2 min i løpet av svarene dine), så kan du ikke forutse hva som kan skje, du kan bli forsinket, andre ting kan oppholde deg, og vips, der var det plutselig gått 10-15 min, og vi prater om helt andre temperaturer inne i bilen.
Hysterisk eller ikke, men at du er synsk, og kan spå butikkøer, det skal det vel litt til at du klarer?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:54   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ettåring døde - innestengt i varm bil

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Regner med det finnes andre som skjønner at linken ble lagt inn for å opplyse og evnt åpne for en diskusjon.

Og for en diskusjon det har blitt, VerIng.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:56   #57
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ettåring døde - innestengt i varm bil

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og for en diskusjon det har blitt, VerIng.

Det er nok varmen som har gått til hodet på oss!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 22:57   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ettåring døde - innestengt i varm bil

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Det er nok varmen som har gått til hodet på oss!

Og solskinnet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:02   #59
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ettåring døde - innestengt i varm bil

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og solskinnet.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 23:27   #60
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Det er jo interessant å lese hvilke synspunkter andre har når det gjelder å etterlate barn i bilen...

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no