Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-12, 09:28   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Jeg lager egen tråd fra eget innlegg:

Når jeg leser at Arne Johannessen tviler på et bedre tilbud, men likevel velger å fortsette streiken, da lurer jeg på hvem han egentlig er ute etter? Han ødelegger for egne medlemmer (fordi folk mister respekten for dem), han uthuler streikeinstituttet og han fortsetter å ramme en haug med uskyldige tredjepersoner helt uten grunn.

Helt alvorlig, dere som streiker, mener dere virkelig at dere har en god grunn til å fortsette streiken nå som det ligger et brukbart tilbud på bordet?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 09:32   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Jeg er ikke tatt ut i streik (ennå), men jeg tilhører organisasjonen som streiker. Jeg mener ikke det er en god grunn å fortsette å streike (jeg synes ikke det har vært en særlig lur tanke tidligere heller), og jeg liker det hele såpass lite at jeg neppe blir medlem i organisasjonen så mye lenger enn denne streiken varer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 09:35   #3
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Skal i hvertfall hilse fra oss to raddisene på kontoret som til vanlig er fan av streikeinstituttet og alt, at det er litt tungt å finne entusiasme for å legge streikehåndteringskabalen for haugevis av unger når det ikke en gang er noe å vinne på denne streiken dere plager oss med.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 09:45   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Jeg syns også at streikeinstituttet er en nødvendighet og jeg har stort sett enormt med tålmodighet for at det innimellom kan føre til at livet mitt blir litt mer tungvint. Men da må det i alle fall være en skikkelig god grunn til at streikeinstituttet benyttes. Det er en tungt virkemiddel, altså. Og spesielt når det virkelig rammer mennesker som ikke har noe de skulle ha sagt. For all del, vi får det til, legger puslespill og har arbeidsgivere som tilrettelegger. Men det er det virkelig ikke alle som har. Og for dem syns jeg dette blir helt på trynet idiotisk når det ikke en gang er noe skikkelig det strikes for, men bare knapper og glansbilder. Og dertil knapper og glansbilder som streikegeneralen ikke en gang regner med å få gjennomslag for.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:03   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Helt alvorlig, dere som streiker, mener dere virkelig at dere har en god grunn til å fortsette streiken nå som det ligger et brukbart tilbud på bordet?

Johannessen mener jo IKKE at det foreligger et brukbart tilbud, det er ikke det han sier. Sånn for å oppklare litt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:05   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Nope. Og jeg har streiket med en litt flau smak i munnen hele veien...Ja, man kan bli irritert over alle som mener at lærere (og andre) ikke fortjener en krone/kan takke seg selv/må vise moderasjon bla, bla, bla, samtidig som man tviler på streiken selv. Jeg kan iallfall det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:12   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Johannessen mener jo IKKE at det foreligger et brukbart tilbud, det er ikke det han sier. Sånn for å oppklare litt.

Hva Johannessen mener er egentlig irrelevant, all den tid de andre store forbundene (og stort sett alle medlemmene hans) mener at tilbudet er brukbart...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:16   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Dette er jo vann på møllen for min del. Jeg har fortsatt friskt i minnet Unio for et par år siden som streiket i 2 uker og fikk absolutt ingenting. Jeg tror ikke det får det spøtt mer nå enn de andre har fått.

Sorry, men den slags tullball har jeg lite til overs for. De får ikke store forskjeller, og når de andre (og deriblant den aller største) har gitt seg, så tror jeg ikke staten gidder.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:17   #9
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Jeg har visst hele tiden at de (vi) ikke har hatt sjans i havet til å oppnå det de ville, og det forundrer meg at ikke Johannesen, Folkestad og co. også skjønner det. Jeg kommer til å melde meg ut av utdanningsforbundet nå. Ikke fordi jeg er furten over å ikke få mer i lønn, (jeg har egentlig aldri klaget på den) men fordi jeg synes streikende de har holdt på med de siste årene har vært meningsløse, og fordi jeg mister tilliten til lederene i utd. forbundet og Unio generelt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:20   #10
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Johannessen mener jo IKKE at det foreligger et brukbart tilbud, det er ikke det han sier. Sånn for å oppklare litt.

Det er mulig han er feilsitert, men det står dette:

Sitat:

Han vedgår at lønnstilbudet han har sagt nei til, er svært bra sammenlignet med hva kolleger i andre land kan regne med, skriver Dagens Næringsliv

Så han syns nok at det er ganske bra sjølv om han ikkje er heilt fornøgd.
Men sålenge han faktisk går ut i media og seier at dei ikkje kjem til å oppnå noko meir ved å fortsette streiken er det heilt poenglaust å streike etter mi meining. Uansett kor misfornøgd han måtte vere med tilbudet.
Han kan tenke det, men han kan ikkje seie det til media.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:21   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Men her er det vel mer prinsippet om at lønnsforskjellene mellom det offentlige og det private ikke skal fortsette å øke det streikes for, er det ikke det da?
Og da streiken ble av blåst for to år siden med lovnad om at gapet skulle minskes i 2012, så skjønner jeg jo at man av prinsipp ikke kan gi seg nå.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:21   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Jeg vil heller jobbe, for å si det sånn.

Det er et par poenger med justering av enkeltgrupper for å få opp nivået, som KS ikke tillater, og utviklingen for enkeltgrupper har vært elendig de siste årene og ligget langt etter frontfagene.

KS er rimelig arrogante overfor Unio, men jeg liker svært dårlig Johannesens utsagn, og har undersøkt om jeg kan melde meg ut på dagen.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:22   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Det er mulig han er feilsitert, men det står dette:


Så han syns nok at det er ganske bra sjølv om han ikkje er heilt fornøgd.
Men sålenge han faktisk går ut i media og seier at dei ikkje kjem til å oppnå noko meir ved å fortsette streiken er det heilt poenglaust å streike etter mi meining. Uansett kor misfornøgd han måtte vere med tilbudet.
Han kan tenke det, men han kan ikkje seie det til media.

Ja, han sa det, men jeg leser det ikke som at han er fornøyd likevel. Bare at det erfaringsmessig sett er vanskelig å vinne mer fram når de fleste andre har sagt ja.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:23   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Jeg kommer forøvrig ikke til å melde meg ut. Jeg har brukt Utdanningsforbundet for alt det er verdt i de siste årene. De har hjulpet meg gjennom en svært dårlig behandling fra ledelsens side.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:27   #15
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Ja, jeg syns faktisk nesten streiken er mer berettiget nå enn da jeg gikk ut i streik. Dersom forbundet mitt frivillig godtar tilbudet fra KS, så melder jeg meg ut. Forresten, det tilbudet har jo ikke kommet enda - men når det kommer er det sikkert likt statens, eller nesten likt. Jeg mener at vi bør holde på til det blir tvungen lønnsnemnd denne gangen.

Godt tilbud - hvem sier at det er et godt tilbud? Så vidt jeg vet vet ikke vi hva tilbudet innebærer, vi kjenner bare rammen for lønnsoppgjøre (4,1 prosent sannsynligvis). Det kan jo godt hende at det er et kanontilbud for alle - eller bare for noen. Det ligger jo ikke i kortene at alle får 4,1 flatt gjør det vel?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:28   #16
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, han sa det, men jeg leser det ikke som at han er fornøyd likevel. Bare at det erfaringsmessig sett er vanskelig å vinne mer fram når de fleste andre har sagt ja.

Sånn oppfatter jeg også han, og det har han nok rett i. Når så mange har godtatt tilbudet i staten så kommer ikke vi i kommunene til å få noe annet.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:38   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Men altså: Innen KS-området er det ingen som er enige.

Og jeg irriterer meg føkkings grønn over at hovedstadsavisene omtaler Oslo kommune-oppgjøret som kommuneoppgjøret. Det gjør forvirringen komplett alle andre steder i landet. Men det er jo ingen overraskelse, egentlig.

Det kan fortsatt skje mye innen KS.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:38   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har visst hele tiden at de (vi) ikke har hatt sjans i havet til å oppnå det de ville, og det forundrer meg at ikke Johannesen, Folkestad og co. også skjønner det. Jeg kommer til å melde meg ut av utdanningsforbundet nå. Ikke fordi jeg er furten over å ikke få mer i lønn, (jeg har egentlig aldri klaget på den) men fordi jeg synes streikende de har holdt på med de siste årene har vært meningsløse, og fordi jeg mister tilliten til lederene i utd. forbundet og Unio generelt.

Jeg er enig, jeg synes streik som virkemiddel har mistet sin kraft blant annet som følge av dette. I tillegg føler jeg vel at Utdanningsforbundet er en (for) bred organisasjon akkurat slik den er nå.
Jeg skal fortsette å være organisert da, jeg har ikke tenkt å droppe akkurat det. Det finnes alternativer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:42   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Jeg kommer helt klart IKKE til å melde meg ut av Utdanningsforbundet, men er heller ikke fornøyd med den jobben de gjør.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:42   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Dere får melde dere inn i Skolenes Landsforbund. De streiker mye mindre enn Unio.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no