Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-11, 09:43   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

"Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4072134.ece

Det høres jo nesten ut som det er helt ok om de ansatte gruffer om jobben sin på Facebook, bare foreldrene til barna ikke får lese det.

Og er det ok at jobben din bestemmer hvem du kan ha på vennelista di?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:45   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Tja - vi har ikke lov til å ha noen av de vi følger opp på facebooklista vår. For meg er det ikke et tema å ha det heller, men om jeg har hatt det, så har det ikke vært noe problem - jeg forteller lite om jobben min på facebook.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:49   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Vi har ikke forbud i min barnehagen, men vi har snakket om bruken av facebook. Selv har jeg som prinsipp å ikke ha foreldre som venn på facebook, jeg syns det er unødvendig. Det handler ikke om at jeg skriver noe som foreldrene ikke skal vite, men rett og slett fordi jeg ikke vil blande privatliv og jobb. Jeg har dog et unntak på listen, men det er en kompis jeg var venn med før jeg begynte å jobbe der. Jeg vurderte å slette han, men bestemte meg for å se det an og det er ikke noe problem så da er vi venner der enda.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:51   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Det ville vel vært mer hensiktsmessig å ha et forbud mot å skrive ting om arbeidsplassen på facebook hvis de ansatte ikke er smarte nok til å forstå det selv. Å be noen slette folk fra vennelistene sine høres helt hinsides ut.

Også syns jeg det er stadig like sjokkerende å se hvor lite oppegående folk er i forhold til facebook. Det er som om de tror de sitter i stua hjemme og snakker når de egentlig broadcaster ting for en relativt åpen scene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:52   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jobben min legger seg ikke oppi hvem jeg er venner med, men jeg er venn med sjefen min. Jeg gruffer ikke over jobben min på nett. Det har jeg egentlig aldri gjort siden jeg uansett har vært venn med kolleger.

I hjembyen min er det mindre forhold. Der er 3 av venninnene mine ansatt i barnehager og de har alle hatt ansvar for barn av de andre venninnene i gjengen. Vi har vært veninner siden barneskolen. Det hadde vært veldig rart å nekte disse å være venner på facebook.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:55   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg er venn med kolleger, og noen av foreldrene i bhg der jeg jobber.
Jeg ser overhodet ikke noe problem med det, men nå trives jeg i jobben min, og legger aldri ut annet om jobb enn feks "personalmøte i kveld", "hjemme med influensa i dag" osv. Ikke så veldig ødeleggende jobbmessig, hverken på den ene eller andre måten vil jeg tro.
Men jeg forstår at mange har slike regler, for ikke alle er like nøkterne når de skriver på facebook. Jeg ville feks syns det var veldig feil å skrive noe om at jeg ikke har lyst på jobb i morgen, eller at jeg har hatt en såååå dårlig dag i dag. For det vil gi de evt foreldrevennene et inntrykk av at jeg kanskje gjorde en dårlig jobb på jobb.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:56   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg har ikke noe ønske om å ha foreldrene til barna jeg jobber med/har jobbet med på Facebook. Jeg har likevel aldri hørt noe om en regel mot det, men kan forstå om det oppstår hvis det blir et problem og ansatte foreksempel føler det vanskelig å avvise venneforespørsler fra foreldre. Jeg har opplevd det motsatt en gang - en ansatt i ungenes barnehage ville legge meg til på Facebook. Jeg synes det var ubehagelig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:56   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg ser helt klart argumentet med å ikke blande jobb og privatliv, og vil vel tro at det i de fleste tilfeller regulerer seg helt selv. Men mange steder er det jo sånn at ansatte og foreldre kjenner hverandre godt utenfor barnehagen og er reelt sett venner, og jeg kan ikke helt se at det er fruktbart og forby at de skal kunne omgås på FB også. Så lenge de ansatte forholder seg til allerede eksisterede taushetsplikt så skal det være nok, tenker jeg. Eller?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:58   #9
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.959
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det ville vel vært mer hensiktsmessig å ha et forbud mot å skrive ting om arbeidsplassen på facebook hvis de ansatte ikke er smarte nok til å forstå det selv. Å be noen slette folk fra vennelistene sine høres helt hinsides ut.

Man bør tenke seg om ang hva man skriver, uansett hvem man har på vennelisten sin. Og at jobben bestemmer hvem man skal ha på vennelisten er absolutt ikke greit i det hele tatt. Et kurs i nettvett hadde vært bedre enn å slette foreldrevenner.

Og som Polarjenta sier, det er fullt mulig å være venner med barnehageansatte av andre grunner enn at man kjenner dem gjennom barnehagen. Jeg bor på et lite sted, og minst tre av de ansatte i barnehagen har jeg på vennelisten min fordi jeg treffer dem også i andre sammenhenger privat.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:58   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Vi har ikke noen sånn regel på jobben, og det hadde vært vanskelig å praktisere. Noen av de jeg jobber sammen med har jo barn hos oss. Skulle disse da vært utelukket fra vennelisten?
Vi har ikke diskutert FB spesielt, men er opptatt av nettsikkerhet og bevissthet, og har hatt flere runder på det.
Det må da være bedre at arbeidsgiver sier noe om det, enn at han skal gjøre noe/mene noe om omgangskretsen min.

Jeg har tidligere jobbet et sted hvor personalsjefen ga beskjed om at bedriften var best tjent med at personalet ikke hadde omgang på fritiden.
Det er enkelt i en liten by som min!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:00   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg syns det er litt teit å skulle bestemme hvem de kan være venner med - det kan jo være folk de har kjent til evig tid. Men regler om hva man kan legge ut om jobben er jeg veldig for, så en regel om å ikke skrive noe jobbrelatert syns jeg er lurere.

Uansett er det jo endel som ikke skjønner sikkerhetsinstillingene, og har veggen sin åpen for alle, og da kan man jo risikere at de ser det selv om de ikke er venner.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:04   #12
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Det er ikke OK på noen som helst måte at jobben styrer noens private liv på den måten. Hva tenker de egentlig på? Skal det neste bli forbud mot å ha foreldre som venner i det hele tatt? Informasjonen kan jo spres IRL også.

Tydelighet i forhold til hva som er taushetsbelagt, intern og åpen informasjon vedr. arbeidsplassen er en bedre vei å gå.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:04   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg synes også det ville være mye mer rimelig med en klargjøring og bevisstgjøring i forhold til hva man skriver om jobben sin og jobbhverdagen sin på Facebook (og andre steder på nett) enn å ha et forbud mot FB-vennskap med foreldrene i barnehagen. Jeg synes det virker som en unødvendig firkantet regel, i tillegg til at den veldig fort kan gi falsk trygghet - jeg synes ikke det er OK at barnehageansatte skriver ting på FB som foreldrene i barnehagen ikke bør lese, selv om de ikke har akkurat dem på vennelisten. De kan jo likevel ha andre som kjenner de aktuelle foreldrene eller barna som venner, og da vil jo informasjonen spre seg likevel.

Å gjøre det klart for de ansatte at man ikke aksepterer at de "lufter jobbfrustrasjoner" på Facebook ville jeg derimot synes var en veldig rimelig regel.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:05   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg syns ikke forbud er en lur ting, jeg syns heller man må klare å tenke hva som er lurt å legge ut eller ikke. Det er jo faktisk sånn at selv om jeg ikke har foreldre på vennelisten min, så er det vel ingen problem for dem å få vite hva jeg skriver på facebook. Foreldrene på min avdeling og jeg har mange felles venner, så dersom jeg skriver noe som våre felles venner mener er viktig at foreldrene får vite så får de jo det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:05   #15
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Ja, og kurs i nettvett.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:06   #16
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Og dessuten så ville jeg sikkert blitt så barnslig at dersom det kom et forbud, så hadde jeg sikkert sendt venneforespørsler til mange foreldre

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:07   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes også det ville være mye mer rimelig med en klargjøring og bevisstgjøring i forhold til hva man skriver om jobben sin og jobbhverdagen sin på Facebook (og andre steder på nett) enn å ha et forbud mot FB-vennskap med foreldrene i barnehagen. Jeg synes det virker som en unødvendig firkantet regel, i tillegg til at den veldig fort kan gi falsk trygghet - jeg synes ikke det er OK at barnehageansatte skriver ting på FB som foreldrene i barnehagen ikke bør lese, selv om de ikke har akkurat dem på vennelisten. De kan jo likevel ha andre som kjenner de aktuelle foreldrene eller barna som venner, og da vil jo informasjonen spre seg likevel.

Å gjøre det klart for de ansatte at man ikke aksepterer at de "lufter jobbfrustrasjoner" på Facebook ville jeg derimot synes var en veldig rimelig regel.

Signerer i helhet.

Dessuten kan man jo legge folk til grupper som ikke får samme tilgang som øvrige, nære venner - hvis det er det det er snakk om. Noen har jo også hatt et forhold/vennskap før og utenfor barnehagen, og da å skulle nekte vedkommende å være venner på FB, det blir jo litt i overkant. Som Skilpadda også skriver; det er jo ting man kan lese og høre om selv om man ikke er venner på FB, så det er jo ikke som at det eventuelt underliggende problemet her forsvinner av en slik regel.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:12   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg jobber i bhg og har ikke foreldre som jeg ikke har med å gjøre på privaten som venn på fb.
Har hatt begge ungene i min bhg og da har jeg foreldrene til vennene dems som venn,
de har vi jo omgang med på fritiden også.
Har ikke sjefen min som venn, og har heller ikke tenkt til det.

Vi har ingen regler hos oss om hvem man kan ha som venn på fb., men bruk sunn fornuft

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:16   #19
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg bor på et lite sted, så om jeg ikke skulle hatt foreldre på vennelista mi, så er det mange gode venner som hadde blitt slettet. Mannen min, blant annet. Og meg selv.

På den annen side: Jeg synes det er fullstendig bak mål å skrive negative ting om jobben sin på FB. Et lynkurs i nettvett hadde gjort seg for noen og en hver. Jeg skriver kanskje statuser som omhandler jobben, men kun positive ting som :"Har hatt en super uke med verdens flotteste ungdommer" eller "Ble frakjørt på årets skidag - ungdommen nå til dags eier ikke respekt for oss gamle. *knirk*"

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:19   #20
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Arbeidsgiver har da ikke noe med hvem de ansatte har som venn på fb vel? Kjenner jeg blir litt satt ut jeg...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no