Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Orddelingsfeil

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 22:17   #21
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Orddelingsfeil

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Oj-oj! Den var ille.
Det er mange som burde skamme seg. Jeg ser groviser omtrent hver eneste gang jeg er i byen, jeg (men så er jeg skikkelig allergisk også, da).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:26   #22
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orddelingsfeil

Jeg har nevnt den før, men Statoil hadde stand her i byen og medbrakt plakat med overskriften "ramme avtaler".

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 00:42   #23
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Orddelingsfeil

Hysterisk morsom lesning!!!

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:28   #24
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Orddelingsfeil

"Nyslaktet okse lever"...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:04   #25
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Orddelingsfeil

Jeg likte Har Danger Duk best jeg!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:12   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orddelingsfeil

Jeg fikk så lyst til å gå inn i en klesbutikk på Liertoppen i dag -
de hadde en stor plakat hvor det sto :"Jente topper!"

Jeg bare brant av lyst etter å spørre hva det var den jenta toppet?
Toppet hun salgsstatistikken for butikken? Var hun på toppen av lønnsnivået der?

Hva var det jenta toppet?

Akk... Men jeg tror ikke den unge typen bak disken hadde skjønt humoren min...
Gubben min drar slike stadig vekk - og blir bestandig møtt med et tomt blikk til svar...
Det er egentlig ganske morsomt i seg selv, det...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:20   #27
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Orddelingsfeil

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 21:35   #28
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Orddelingsfeil

Hørte på radio (kanal 24) om en som hadde gått inn i en butikk med reklamekampanjen "Ta 3 betal for 2 - vi spanderer den rimeligste". Han endte opp med å få fire plagg gratis.
Han tok fire relativt dyre plagg og ett rimelig plagg, gikk til kassen, ba om å få snakke med butikksjefen og forklarte så situasjonen.
"Hva er et annet ord for stjele?" spør han.
"Hmm... ta?" svarer butikksjefen.
"Riktig. Så på oppfordring fra reklameplakatene deres tar jeg disse tre plaggene. Videre oppfordrer dere til å betale for to, hvorpå dere spanderer den rimeligste. Så da regner jeg med dere spanderer det rimeligste av disse plaggene, noe som gjør at jeg altså skal betale for dette ene."
Butikksjefen måtte se seg slått, og fyren fikk med seg klærne. Han ble for øvrig ikke ønsket velkommen tilbake.
Denne personen truet med å lansere idéen på internett (lurer på om ikke det ble truet med gjerrigknark.no ..?), slik at det ville strømme folk til butikkene for å benytte seg av tilbudet.
Tipper butikken har ryddet opp i tilbudsplakatene sine etter dette.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no