Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kernesund familie og åpent forhold

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-12, 11:35   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Jeg TROR ikke jeg skal introdusere dette for min kernesunde familie. Jeg er visst ikke så kernesund likevel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:35   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg synes jo ikke temaet er uinteressant, hvordan man opplever forhold, hvordan noen synes det kan være ok at forholdet er åpent ifht. sex med andre, hvor går grensene, går grensene forskjellig for de forskjellige menneskene i forholdet osv.

Men jeg kjenner at gulrotblogg kanskje ikke er arenaen for denne diskusjonen.

Helt, helt enig. Problemstillingen er interessant nok den, men hva den har med å spise mindre sukker å gjøre?? Not so much.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har lest om henne før, og har alltid tenkt at det er FOR ekstremt - særlig det at hun hevder at familien er kurert for alt fra astma til autisme.

Det behøver ikke å være usant selv om det høres ekstremt ut altså, jeg har i hus levende bevis for hvilke enorme endringer kostholdsomlegging kan gjøre i smerter, adferd, utvikling osv, og jeg har _ikke_ klikket med egen kernesund/sex-blogg. Enda. Spørsmålet er jo også om det faktisk var ADHD og autisme i utgangspunktet, eller feildiagnostisering, og om de spiste bare skjit fra før. Men slike tilfeller er det skrevet masse om både forskning og mer tabloid, og de lærde strides om hva som er den Virkelige Sannheten. Men at hva man spiser er veldig viktig ift hvordan kroppen fungerer er det vel ingen som kan nekte for.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.


"And the reason why I value making my man my hero, being submissive, feminine, let go and FUCK equality in relationships"

"I get turned on by a man who is able to control me, put me in my place and go all in in masculine power.

And I get turned off by a man who do as I say and get too settled and comfortable in the relationship
."

Åh, en kernesunn/BDSM/swinging-blogg. Det må jo ha tilta for dama!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:37   #23
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Så man kan ikke ha sex med flere og spise sjokolade, altså?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:37   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Æsj, den familien der kjenner jeg at jeg ikke gidder lese noe mer om. Fikk ikke akkurat så veldig bra inntrykk da jeg leste litt om kjernesunnheten (og kroppsfikseringen) deres, sexlivet deres vil jeg definitivt ikke høre om.

Enig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:39   #25
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Så man kan ikke ha sex med flere og spise sjokolade, altså?

Joda Men enten må det være mørk 85% sjokolade, ellers er du ikke kernesund. I den grad det er noen krise.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:49   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Så man kan ikke ha sex med flere og spise sjokolade, altså?

Joda. Jo mer sex, desto mer sjokolade brenner man vekk. Kjøyr på!

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Evt samtidig? Økologisk på alle fronter.

Ja til økologisk, miljøvennlig sex. Altså kortreist sex, helst naboen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:53   #27
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja til økologisk, miljøvennlig sex. Altså kortreist sex, helst naboen.

Jeg aner muligheter for nytt vareutvalg hos Kolonihagen. Vi får jo økologiske grønnsaker levert på døra allerede...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 11:57   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg aner muligheter for nytt vareutvalg hos Kolonihagen. Vi får jo økologiske grønnsaker levert på døra allerede...

Eskorteservice lizzom? Sex og grønnsaker levert som totalpakke. Det er sikkert et marked for det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 12:20   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eskorteservice lizzom? Sex og grønnsaker levert som totalpakke. Det er sikkert et marked for det.

Ellers som Mauser allerede har vært inne på: i kombinasjon.

"Vi bringer i dag en rekke forslag til hva du kan gjøre med agurken og reddikene."

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 12:26   #30
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kjenner at jeg trives godt i åndssnobbboblen min.

Jeg blir også i boblen min.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 13:36   #31
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold



Dette ga meg dagens største smil og en god latter.

Jeg har to av bøkene, og har funnet mange gode tips, lister og oppskrifter. Men totalpakken har aldri funket for meg. Jeg er ikke i stand til å bli ekstrem på noen front. Ei heller ikke i sexlivet mitt.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 13:45   #32
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg aner muligheter for nytt vareutvalg hos Kolonihagen. Vi får jo økologiske grønnsaker levert på døra allerede...


Vurderer Kolonihagen.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 13:48   #33
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Måtte inn og lese litt, og dette er jo både naivt og skremmende på samme tid
http://www.sexloveandhappiness.com/

Jeg må være enig i at denne fruen ikke er i nærheten av bakkekontakt.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 13:50   #34
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Kan hun få seg en språkvasker?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 13:55   #35
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Ja ja. Er vel færre som kjøper boka og som klikker seg inn på matbloggen så kassa begynner å bli slunken.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 13:57   #36
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Ja ja. Er vel færre som kjøper boka og som klikker seg inn på matbloggen så kassa begynner å bli slunken.

Det samme tenkte jeg.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:12   #37
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Selvsagt er det superdupert. Er ikke det selve poenget med å være i et fast forhold da? At man kan ha sex med tilfeldig forbipasserende så mye man gidder og nikose seg med litt gulrøtter mellom slagene?

Jo. Samt økologiske sigaretter.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:18   #38
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jo. Samt økologiske sigaretter.

"Jeg røyker ikke, det er _urtesigaretter_."



Eller marihuana som andre ville kalt det?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:20   #39
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Dette er sikkert kjempegøy for barna hennes. Setter min "flau over pappaen min som nynner i butikken" i perspektiv, i hvert fall.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:39   #40
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kernesund familie og åpent forhold

Oi. Dette er jo egentlig bare ganske trist. Jeg tenkte litt i retning av ekstrem oppmerksomhetssyke. En form for avhengighet?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no