Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lave gummistøvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-20, 12:26   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Lave gummistøvler

Jeg trenger nye gummistøvler, og de må være gode å gå i. Går mye i støvler, går bl.a. en halvtime til jobb hver vei og mye ut med hunden. Og så skal de helst se litt ok ut, men ikke sånn lakkstøvel-pen om dere skjønner.

De siste 10 årene har jeg brukt de lave med snøring fra Ilse Jakobsen, men nå har de begynt å knirke så jeg blir snart gal. (Tror det er et punkt i skåla som er punktert.)
Jeg kunne selvsagt kjøpt like, men kunne tenkt meg noe nytt.

Har prøvd litt forskjellig, men mye er tungt og ubehagelig på foten.

Vil ikke ha høye, trenger det ikke og så blir det litt tungvint med bukser etc.

Tips til merker og typer som er gode å gå i? Har litt bred fot så det må ikke være en veldig smal variant.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 12:30   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Kan avbefale Swims for deg, for de er veldig smale. Har et par men de passer ikke foten min, så er ikke gode å gå i. Jeg har og ganske bred fot.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 12:33   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Mens jeg vil anbefale Swims. Jeg har dem, og bruker dem mye. Sålen som ligger i er erstattet med ullsåle. Det gjør stor forskjell synes jeg.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 12:38   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg så såvidt på Swims men de ser veldig smale ut syns jeg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 13:19   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg er svært fornøyd med mine lave støvler fra Hunter. Disse er litt smalere enn for eksempel IJ sine støvler, men går helt fint til mine føtter som ikke er særlig smale. De er også lettere og nettere enn de støvlene jeg har fra IJ.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 13:30   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Takk for tips, skal se om jeg finner en butikk som fører og få prøvd.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 14:08   #7
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg kjøpte Muckboots på Felleskjøpet for noen år siden, de er både varme og gode å gå i. Også har de blomster på
Kan ikke se noen lave i nettbutikken deres nå, men det kan jo være det er noe som kommer inn igjen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 14:16   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg kan avbefale Stockholm Design Group da de er altfor smale. Veldig pene er de da...

Swims passer min brede, hobbit-fot. Den synes jeg er veldig god å gå i også. Myk i gummien. Kanskje de ha endret på støvelen siden det er ulike erfaringer her?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 14:40   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Mine Swims gikk i oppløsning, overdelen løsnet fra sålen en dag jeg skulle ta de på.

Etter alle kjøp av gummistøvler til meg og jentene har jeg tro på Hunter, de varer lenge. Og disse fra La Crosse, jeg kjøpte billig på XXL.
https://www.outnorth.no/lacrosse/ham...PopsicleOrange

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 15:43   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg tok en rask runde og fikk prøvd Swims. De ble for smale for min fot, men virket lette og fine.
Hunter fant jeg ikke så jeg fikk prøvd (fant bare høye).

Mange av Chelsea variantene blir litt for lave igjen, så jeg endte opp med disse fra Viking. Kjøpte ullsåle og la i, har allerede gått tur med de og er så langt fornøyd. Og de er knirkefrie, halleluja.

https://www.skoringen.no/viking-dame...SABEgI_QPD_BwE

Tusen takk for alle tips. Jeg fikk det litt travelt med å shoppe siden det aldri slutter å regne og de gamle var i ferd med å drive meg til vanvidd. (Tror seriøst jeg har brukt støvler omtrent hver dag hele desember. )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 15:59   #11
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Ser du har kjøpt, og de så kjempefine ut. Har selv sverget til Viking til ungene i alle år - kjempekvalitet, alle andre støvler blir slitt/hullete, men ikke Viking.

Men jeg må nesten få skryte av mine Nokian Trimmi - de gammeldagse grønne "trimstøvlene", de er ikke spesielt gøye å se på, men veldig lette og gode å gå i og de ble altså kjøpt i 1994, og nå i vår gikk det endelig hull i dem. Snakk om kvalitet!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-20, 16:31   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Å måtte jeg Google, og de støvlene kjenner jeg igjen. Har aldri hatt de selv, og nå er det lenge siden jeg har sett de.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-20, 11:14   #13
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg tenkte jeg skulle bestille meg crocs-støvler:

https://www.zalando.no/crocs-freesai...1.html?size=42

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-20, 12:33   #14
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg har Swims, IJ og Hunter. Samt et par norske Tagyourshoes. https://www.tagyourshoes.com/norsk-d...ler-for-damer/

Bruker mest Hunter og de med blomster. Har også Bisgaard med ullfor, de bruker jeg i slaps og hvis jeg vet jeg skal stå stille. Jeg må visst konstantere at det regner mye for tida.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-20, 15:35   #15
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg har noen enkle Viking, enda enklere enn de du har, og jeg har hatt de i årevis og de er fortsatt like fine. At de er gule hjelper veldig på humøret på regnværsdager.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-20, 06:28   #16
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Jeg trengte lave gummistøvler det er lett å hoppe oppi, så nå er et par Solveig fra tagyourshoes på vei hjem til meg.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-20, 11:20   #17
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg trengte lave gummistøvler det er lett å hoppe oppi, så nå er et par Solveig fra tagyourshoes på vei hjem til meg.

Skulle inn for å anbefale disse. Kjøpte de i sommer, de er superbehagelige og i mønster til å bli glad av!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-20, 13:08   #18
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lave gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Skulle inn for å anbefale disse. Kjøpte de i sommer, de er superbehagelige og i mønster til å bli glad av!

Herlig! Midt på natta-shopping framstår ikke alltid like fornuftig i dagslys, men disse gleder jeg meg til at dukker opp i posten!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no