Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 20:27   #41
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Så koselig med liten bebi i hus! (og på cafe.. )) Du er jaggu heldig. Med eldstemann fikk jeg sånne komentarer mye, om å være ute, om han hadde for lite klær på, ja t.o.m om at vi var ute å kjørte bil.. Da var jeg bare 19, og la vel mer merke til alt folk hang seg opp i. Med nr 2, 10 år senere registrerer jeg dem ikke. Jeg er så vant med små at jeg føler jeg kan ta mine egne gode beslutninger.. Men noen "vet jo alltid bedre", er det ikke sånn da..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:33   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Ah, jeg ser du har møtt min mor på kjøpesenteret!
Joda, du skjønner "Babyen er alt for liten til å være ute blant folk på den måten, har du i det hele tatt tenkt på infeksjonsfaren? Folk som går og hoster, det er forkjølelsessesong nå, vet du! Da jeg var ung satt vi hjemme de første 3 månedene ....[bla bla bla]"

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:37   #43
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Ah, jeg ser du har møtt min mor på kjøpesenteret!
Joda, du skjønner "Babyen er alt for liten til å være ute blant folk på den måten, har du i det hele tatt tenkt på infeksjonsfaren? Folk som går og hoster, det er forkjølelsessesong nå, vet du! Da jeg var ung satt vi hjemme de første 3 månedene ....[bla bla bla]"


har hørt`n før av min bestemor.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:48   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Jeg fødte på sommeren, var heldig å være i god form igjen med en gang så vi trillet tur til byen samme dag som vi kom hjem fra sykehuset. Husker ikke om vi var på kafé, men jeg tviler siden det var veldig varmt. Utekafé i tilfelle. Men jeg husker at babyen ble lagt merke til når vi tok henne opp. Men jeg tok det bare som et kompliment Jeg har forøvrig et bilde av meg med babyen i armene på utekafé sammen med mamma. Det var ca en uke etter fødselen.

Når jeg ser nyfødte på kafé eller kjøpesenter blir jeg litt sånn "Åååååååh det lille nurket " fordi det er et så spesielt syn. Jeg kunne også godt funnet på å spørre hvor gammelt barnet er (og lirt av meg en lignende tåpelig frase som du fikk) bare av ren nysjerrighet, og bare for å få en ekstra kikk. :babysyk:

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:11   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Sneipen var flere ganger på kafe i sin første uke. Kos deg, du!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:12   #46
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Blobben var 14 dager gammel første gangen hun var på kafé. Jeg tror Frøkna var knapt en uke gammel.

Jeg fikk kommentarer fra alle vi møtte da vi var på kafé på fredag, men jeg oppfattet dem utelukkende positivt: folk synes som oftest det er fryktelig stas med slike bitte små nurk, og de aller fleste vil, som Polyanna sier, si hva som helst for å ha en unnskyldning til å stoppe opp og beundre nurket på nært hold, og det mest nærliggende er jo å si noe i retning av: "Hvor gammel er hun?" eller "Hun var jammen ikke mange dagene gammel?" eller "Å, så liten, også ute blant folk allerede!" :imponert:

Jeg synes det er kjempestas å ha med spebarn på kafé, for jeg får så mye oppmerksomhet, og folk er så utrolig blide og hyggelige.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:37   #47
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

I
På caféen er det flust med babyer, men ingen så små som A.
Flere spør hvor gammel hun er, og blir overrasket når jeg sier 12 dager. "Å er hun på café allerede?"

Fikk nesten nå, for jeg var på CCVest og kommenterte en nestennyfødt som var på kafeen der på fredag var det vel - litt deja-vu følelse gitt. Men jeg var bare positiv til vedkommende, så deilig å komme ut litt hvis man føler for det.

Storesøster var med på rundtur i mine armer til alle Riksens kriker og kroker da hun var 10 timer gammel (jeg kjedet meg sånn, og var nysgjerrig på det flett nye sykehuset), og var på Skjennungsstua i Nordmarka 7 dager gammel. Puddingen ble født på sørlandet, og var med oss på båttur i skjærgården da hun var halvannet døgn gammel. Spiller jo ingen rolle det vel, bare man er i form så går jo alt greitt?

Akkurat her har jeg ikke mye til overs for den "gamle garden"s retningslinjer og råd.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:42   #48
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Ehm når lillegutt var to uker,
var han med meg og mannen på julebord.
Der var det nok aldersgrense,
men det var ingen akutt fare for at han skulle gå til baren for å kjøpe seg noe å drikke...

Må jo få lov til å være sosial selv om man er nybakt

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:44   #49
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Så lenge mor og barn er i form, er det jo ingen aldersgrense på det.

Nyt at du er i god form du!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:09   #50
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Så lenge babyn trives og koser seg i vogna har det vel ingen ting å si.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:20   #51
NONpetit
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13
NONpetit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Minstemor var ca 30 timer gammel når hun var med på kjøpesenter og kafe. Jeg syntes alt funket så bra at jeg ville hjem, og vi hadde et veldig stort behov for å shoppe noen klær til henne.

NONpetit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:29   #52
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Hvorfor skulle hun ikke gå på kafé nå da? Så lenge du og puppen er tilstede bryr da ikke hun seg. Det er jo så utrolig kjekt med sånne små som sover over alt og som ammes. Da kan man gjøre alt hva man orker og har lyst til.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:43   #53
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Jeg stemmer i med de andre: A er da slettes ikke for liten til å gå på cafè - det er opp til deg og henne når det er riktig å gjøre det.

Og takk for handelen, ja! Det er så hyggelig å møte noen som er minst like skjønn i virkeligheten som de fremtrer på nett. Og A var jo simpelthen knusbedårende!! *lengteretteråholdebittelilleToer'niarmene*

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:57   #54
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

var på bytur og kjøpte harry potter boka den 19 november. gutten kom den 2 november. Det var kansje litt tidlig, men han har ikke tatt skade av det

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 23:06   #55
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Jeg hørte en gang i min barndom at kvinnene i Afrika som arbeidet på åkrene bare satte seg ned og fødte, så arbeidet de videre med barna på ryggen. Jeg har alltid syntes den var drøy, det er bare ikke mulig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 23:07   #56
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg hørte en gang i min barndom at kvinnene i Afrika som arbeidet på åkrene bare satte seg ned og fødte, så arbeidet de videre med barna på ryggen. Jeg har alltid syntes den var drøy, det er bare ikke mulig.

Dem får en time fri før dem må jobbe videre etter hva jeg har hørt. Synes uansett det er merkelig....

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 23:13   #57
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Synes du skal kose deg på kafe uten å ta hensyn til hvor mange dager/uker babyen er bare du er i form til det og du ikke synes det er noe stress.

Har aldri tenkt over når jeg gjorde sånne ting første gangen jeg. Med første var vi vel på cafebesøk etter ca. 1 uke inkl. kjøpesentertur. Med nr.2 og 3 så var de vel bare noen dager gamle såvidt jeg kan huske. Hvis de skulle være for små til cafebesøk, da må dem jo være for små til å være med på alt mulig andre aktiviteter som familien bedriver også da. Kan jo ikke akkurat sperre oss inne i ukesvis. En er i alle fall mye mere avslappet når en får nr.2 og nr.3. Bråk og støy ble de fort vant med hjemme også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 00:15   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg hørte en gang i min barndom at kvinnene i Afrika som arbeidet på åkrene bare satte seg ned og fødte, så arbeidet de videre med barna på ryggen. Jeg har alltid syntes den var drøy, det er bare ikke mulig.

Eller moren til Gjendine Slaalien som var i fjøset og melket, gikk inn og fødte Gjendine, og gikk ut i fjøset og melket ferdig. I Gjendebu. Den er også bra drøy.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 00:16   #59
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

Bare mor er i form så er ingenting for tidlig!

M (snart 19 år) var med på kafe (cafe Galleri) bare to uker gammel, selv om han er født i november og mor ikke kunne sitte eller gå på toalettet på måneder .
En venninne av pappan lirte av seg en hel masse om hva som var sunt og riktig. Og det var ikke å gå på kafe. Akkurat som å høre min oldemor ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 09:54   #60
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?

*pittelitt misunnelig* Skulle gjerne hatt med snupp på kafé da han var så liten, men jeg satt fast i sofaen og orket så vidt å bevege meg fra seng til sofa og fra sofa til badet og tilbake. (Men vi var mye i kaféen på pasienthotellet, da). Det er vel heller mors form enn barns alder som setter begrensninger på hvorvidt man har lyst på en kafétur rett etter fødselen. Tipper det var beundring over den gode formen din og ikke en surmaget kommentar.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no