Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan får jeg tak i en billig Mac?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-07, 20:35   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan får jeg tak i en billig Mac?

Jeg har trådløst nettverk og bærbar jobbpc hjemme. Den surmagete IT-avdelingen vår har låst PCn for installering av det meste som er morro og ulovlig. Jeg har ikke administratorrettigheter til å laste ned siste versjon av Flash en gang, langt mindre limewire og den slags.

Jeg vurderer å kjøpe en bærbar PC eller Mac som kan brukes til nedlasting av musikk og TV-programmer, innstallere en tjuvkopi av Photoshop etc.

Jeg syns Apple Mac ser så kul ut, er det vanskelig å lære seg Mac? Jeg forsøker å lete på finn etter brukte Macer, men skjønner liksom ikke helt hva det er jeg trenger.

Er det noen snille damer der ute som kunne tenke seg å opplyse meg litt om hva jeg trenger og hvordan jeg skaffer meg dette billigst mulig?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 20:38   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får jeg tak i en billig Mac?

Jeg kan bare svare på om det er vanskelig å lære seg Mac, og svaret er nei. Det er logisk og enkelt. (Duste -IT-avdeling da. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 21:01   #3
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan får jeg tak i en billig Mac?

Mac er mye enklere å lære seg på egen hånd enn PC.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 23:40   #4
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan får jeg tak i en billig Mac?

Jeg ville undersøkt litt på mac1.no, der fins det myye kompetanse.
De har også bruktmarked der,vet jeg

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 18:41   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan får jeg tak i en billig Mac?

www.brukt1.no, mac1/i1s bruktmarked.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no