Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Si meg en ting

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 23:12   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Si meg en ting

Jeg takker om barna mine har overnattet fordi det er en tjeneste.
Men takker ikke om de overnatter fordi det er noe ungene har lyst til.
(selv om det var da jeg skulle takket egentlig for da blir det jo litt stillere her hjemme...)
Nå er det stort sett mine foreldre som passer de om både jeg og gubben skaø være borte, men jeg takker selvfølgelig de også. Takker også når vi avtaler det.

Men når jeg tenker meg om så passet vi en i klassen til eldste en helg for kort tid siden.
De har ikke sagt takk, og jeg har ikke tenkt på det engang.
Om de sa takk når det ble avtalt vet jeg ikke, for de pratet med gubben.
De var også så snilel at de gav oss tid til å snakke sammen om det for de fikk sønnen sin til å si fra til vår, slik at han gav beskjed til oss. FOr så å ringe oss litt senere samme kveld.
Men hun ringte mens de var borte og spurte hvordan det gikk da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 16:54   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si meg en ting

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

. Hadde ihvertfall ikke blitt sur eller snurt eller grublet så veldig mye over dette. Hun sa vel kanskje takk da dere avtalte overnattingen? Jeg syns selvfølgelig også det hadde vært flott med en takk i etterkant, men ingen krise uten.

Jeg er enig med Maximilia. Hadde hun hentet gutten og bare gått uten å si noe, ja, da hadde jeg stusset, men jeg hadde ikke gått og ventet på telefon så lenge vedkommende hadde uttrykt takknemlighet da dette ble avtalt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no