Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Snarveier på tastaturet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-07, 00:51   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snarveier på tastaturet

Bruker dere disse? Jeg er ikke så flink til det, bruker noen få, men ser jo hvor enkelt det er. Når det sitter i fingrene

Tastaturkommandoer:
Ctrl + Z: Angre gå tilbake
Ctrl + C: Kopier
Ctrl + X: Klipp ut bilde / tekst
Ctrl + V: Lim inn
Ctrl + A: Merk alt
Ctrl + N: Åpne nytt vindu
Ctrl + P: Skriv ut
Ctrl + S: Lagre i Word

Alt + F4: Lukk vindu
Alt + Tab: Bla i vinduer du har oppe

Windowsknappen: Åpne startmenyen
Windowsknappen + D: Minimer vinduer du har oppe

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 00:54   #2
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

Jeg bruker disse:

Ctrl + C: Kopier
Ctrl + X: Klipp ut bilde / tekst
Ctrl + V: Lim inn

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 08:14   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

Tror jeg bare bruker ctrl A, jeg - men her var det jo mange gode tips.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 08:26   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

I tillegg til de som er nevnt bruker jeg

Windowsknappen + e for å åpne explorer
------"--------- + r for å starte "run"-vinduet

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 09:22   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

Takk, O vise Anne M.
Alt jeg lærer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 17:08   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

Ctrl + F : åpner søkefelt for siden.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 17:50   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

Jeg bruker hurtigtastene mye, alle som er nevnt her av typen Ctrl +

I tillegg:
Ctrl + f - Fet skrift (eller Ctrl + b - bold, dersom språket er engelsk)
Ctrl + k - kursiv
Ctrl + u -understreket
Ctrl + b- søk og erstatt
Ctrl + l - venstrestill
Ctrl + e - midtstill
Ctrl + r -høyrestill
Ctrl + o - åpne
Ctrl + s - lagre
Ctrl + d - velge skrifttype
Ctrl + g - gå til

man lærer mye nyttig på hovedfag.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 18:14   #8
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

Når jeg var student og skrev masse på pc'n som skulle innleveres, lærte jeg meg å bruke ctrl-s. Gikk kjempefort å lagre da. Ellers har jeg ikke prøvd å venne meg til noen av de andre, syns det virker vanskelig å huske alle sammen...

Mammagullfisktuss

  Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 18:58   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snarveier på tastaturet

Bruker mye

Alt + S når jeg skal sende mail og når jeg skal poste disse meldingene. Slipper å trykke på send svar.

Ctlr + C

Ctlr + V

Bruker jeg også mye.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no