Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

FP utilgjengelig fra iPhone

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-12, 21:28   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

FP utilgjengelig fra iPhone

I helgen har jeg ikke kommet inn på FP via iPhonen.

Jeg får "Velkommen, Anda...", men så skjer det ikke mer.

Trykker jeg på lagre passord, får jeg beskjed om feil brukernavn eller passord. Nå har jeg gått inn via PC, så jeg husker tydeligvis passordet mitt.

Erfaring? Tips? Fix?

Eller er det et hint om at jeg må få meg et annet liv, tro?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06

Sist redigert av Anda : 29-01-12 kl 21:38.
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 21:36   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Jeg er aldri her annet enn via iphone. Har ikke merket noe.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 22:27   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Erfaring? Tips? Fix?

Vi byttet server fredag kveld, så kanskje telefonen din av en eller annen grunn husker den gamle IP-adressen (gammel DNS Cache). Hvis det er det så skal det fungere å skru den av og på igjen. (Hold nede knappen på toppen til der kommer en «slå av»-slider øverst. Du starter igjen med knappen på toppen).

Er det samme på mobilnett og Wi-Fi?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 22:57   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi byttet server fredag kveld, så kanskje telefonen din av en eller annen grunn husker den gamle IP-adressen (gammel DNS Cache). Hvis det er det så skal det fungere å skru den av og på igjen. (Hold nede knappen på toppen til der kommer en «slå av»-slider øverst. Du starter igjen med knappen på toppen).

Er det samme på mobilnett og Wi-Fi?

Ja, både via 3G og Wifi. Og jeg har slått av telefonen og forsøkt - opp til flere ganger.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 22:59   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.145
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Har du slått av med å holde begge knappene inne så lenge at det hvite eplet dukker opp?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 22:59   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Ja, både via 3G og Wifi. Og jeg har slått av telefonen og forsøkt - opp til flere ganger.

Har du forsøkt å slette midlertidige internett-filer? Instillinger --> Safari --> Slett informasjonskapsler og data.

For å bli logget av på mobilen kan du også bytte FP-passordet ditt, da logges du av alle andre steder du har valgt "husk meg".

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 23:06   #7
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Har du forsøkt å slette midlertidige internett-filer? Instillinger --> Safari --> Slett informasjonskapsler og data.

For å bli logget av på mobilen kan du også bytte FP-passordet ditt, da logges du av alle andre steder du har valgt "husk meg".

Første er prøvd nå, funket ikke.

Passordbytte testes nå, men jeg tror jeg bør sjekke hvilken epostadresse jeg la inn opprinnelig, det er 100 år siden, og jeg risikerer å ha byttet...

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 23:08   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Har du slått av med å holde begge knappene inne så lenge at det hvite eplet dukker opp?

Bra forslag. Løser de fleste iOS-problemer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 23:10   #9
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP utilgjengelig fra iPhone

Nytt passord gjorde susen - takk!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no