Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-14, 20:22   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

"Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

http://nrk.no/kultur/dette-bor-voksn...ook-1.12010467

Hva syns dere? Har ungdommene rett her? Bør det være "strenge" regler for hva foreldre gjør på fb?
Kjør debatt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 20:27   #2
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg har vært på Facebook siden disse jentene var 6-7 år gamle og flere år før jeg selv var 29, som i følge artikkelen er den magiske alderen. At ungdom er flau over foreldres oppførsel er jo ikke noe nytt, dette er bare et annet fora å være flau i. At fjortiser er toneangivende for hvordan man skal bruke Facebook er et premiss jeg ikke går med på. Ikke fungerer det sånn i praksis, heller. Bare i media.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 20:45   #3
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg syns det er helt greit å gjøre ungdommer flaue, slik at de tenker over hva de sier og hva slags bilder de sprer i sosiale medier.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 20:54   #4
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg forholder meg til mine barns ønsker om hvordan de vil at jeg skal agere/ikke agere på deres profiler på sosiale medier, og jeg forventer at de gjør det samme på min.
Jeg har stor respekt for at de har litt andre sosiale koder de føler enn det jeg, gamlemor har, slik at jeg er veldig klar over hva som er innafor å gjør (hvilke kommentarer som er grei, hvem man venneforespør av deres nettverk osv).
Det jeg ikke bryr meg om er hva de mener om hva jeg gjør på min egen profil, der forlanger jeg samme respekt fra de som det jeg viser dem.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:05   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.041
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Når gammeltanta mi kommenterer bilder jeg er tagget i så føler jeg meg som disse ungdommene. Det er pinlig når min tante kommenterer på fremmede folk (for henne) bilder. Derfor gjør jeg heller ikke slikt mot barna mine.

Jeg tar hensyn til hva jeg skriver, jeg vil ikke gjøre barna mine ille til mote.

Nå velger jeg jo dette selv, de har aldri kommet med noen regler. Jeg tror uansett at hyggelig spørsmål hadde fungert bedre en regler.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:09   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

I alle fall synes jeg det er veldig rimelig å fortelle folk at de bør være forsiktige med å kommentere på bilder som barnas venner poster, og å sende venneforespørsler til barnas venner. (Og så bør man selvsagt la være å poste ting om egne barn dersom de ber om at man lar være.) Men jeg vil ikke føle meg forpliktet til å ikke poste mine egne ting på min egen side bare fordi sønnen min eventuelt skulle synes det var pinlig at jeg postet selfies eller teite vitser. Det fikk han heller bare leve med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:11   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg fikk forresten nylig en smak av den motsatte greia, da jeg for første gang fikk en venneforespørsel fra en av Podens venner. Jeg aksepterte den, for han er en hyggelig gutt, og jeg hadde ikke lyst til å avvise ham, men jeg vurderer å for første gang begynne å lage meg grupper av venner så jeg kan sile hvem som får se hva.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:11   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg forholder meg til mine barns ønsker om hvordan de vil at jeg skal agere/ikke agere på deres profiler på sosiale medier, og jeg forventer at de gjør det samme på min.
Jeg har stor respekt for at de har litt andre sosiale koder de føler enn det jeg, gamlemor har, slik at jeg er veldig klar over hva som er innafor å gjør (hvilke kommentarer som er grei, hvem man venneforespør av deres nettverk osv).
Det jeg ikke bryr meg om er hva de mener om hva jeg gjør på min egen profil, der forlanger jeg samme respekt fra de som det jeg viser dem.

Enig i denne. Nå har ikke jeg barn på Face, men når den tid kommer vil jeg ikke sende venneforespørsler til vennene deres.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:14   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Det Skilpadda sa.

Ellers har jeg vært på Facebook lenger enn noen av vennene til ungene mine, så selvsagt verken kan eller trenger de å diktere hva jeg poster på min egen vegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:14   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Eg syns for så godt reglane er greie. Men ungdommen legg jo nesten ikkje ut ting på fb lenger (i alle fall ikkje dei eg er vener med) så eg forstår ikkje heilt kva dei stresser med.


Eller kanskje dei har blokkert meg?

Men altså, her om dagen sende faren til ei jente i klassen min (vgs) venneforespørsel til meg. Då kjenner eg det røyner litt på.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:15   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg har aldri sendt venneforespørsler til mine barns venner, men jeg har veldig mange av dem på vennelisten min som bekjente, etter forespørsel fra dem. Jeg gratulerer dem med dagen og andre begivenheter. Jeg behandler dem som de behandler meg, med en viss avstand og respekt for grenser. Jeg blir ofte litt overrasket over hvordan enkelte uttaler seg i media, for jeg kjenner meg ofte ikke igjen i situasjoner. Frøknas venninner gir meg alltid en klem når jeg møter dem og vi snakker om dagligdagse ting - vi har selvfølgelig en viss distanse, men ikke den milevise distansen som ofte fremstilles som i media. De er mine barns venner, ikke mine, men jeg bryr meg om dem og jeg behandler dem deretter.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:16   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg fikk forresten nylig en smak av den motsatte greia, da jeg for første gang fikk en venneforespørsel fra en av Podens venner. Jeg aksepterte den, for han er en hyggelig gutt, og jeg hadde ikke lyst til å avvise ham, men jeg vurderer å for første gang begynne å lage meg grupper av venner så jeg kan sile hvem som får se hva.

Det har jeg vært nødt til å gjøre for lenge siden. Særlig på grunn av venners barn, jeg har ikke lyst til å avslå venneforespørsler fra dem. Og familie jeg ikke vil slippe til på alt mulig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:16   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg leste nylig at Facebook er sosiale medier-versjonen av kamferdrops, så hvorfor ungdommen skulle bry seg om hva foreldrene poster der, er jo en gåte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:17   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Enig i denne. Nå har ikke jeg barn på Face, men når den tid kommer vil jeg ikke sende venneforespørsler til vennene deres.

Jeg har voksne barn/nesten-voksen, så problemstillingen blir kanskje litt annerledes da, men jeg har har praktisert å ikke sende venneforespørsler til deres venner, men stort sett akseptert de som forspør meg.
Jeg og 18-åringer har faktisk endel av samme nettverk i en annen forbindelse, så der har jeg og hun en veldig god dialog om hvordan vi håndterer dette.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:20   #15
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg sender ikke venneforespørsel til venner av mine barn, men godtar stort sett dersom de sender til meg. Derav har jeg mange tenåringer på vennelista mi.
Jeg tenker over hva jeg skriver åpent på bilder og statusen mine jenter legger ut, for jeg kan forstå at noe kan kjennes kleint for dem. Men det kan hende de får den kommentaren i ei melding.

På min side legger jeg ut det jeg selv måtte ønske, og ungene kan selvfølgelig få synes det er pinlig. Det er opp til dem.
Jeg hadde satt pris på om ungdommen hadde gitt meg et hint dersom de mente jeg gikk over streken med tanke på kommentarer og "innblanding." Ikke sikkert jeg hadde tatt alt til etterretning, men kan hende jeg hadde moderert meg og helt sikkert respektert meningene deres.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:25   #16
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Ungene her bruker Facebook som informasjonskanal for fritidsaktiviteter og skole, og på de lukkede gruppene er alle foreldre og unger samlet - tonen der er ledig, men formell, ikke noe - no schitt Scherlock, åssen d lizzm og shitt påmfritt azz.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:43   #17
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

At barna skal sette regler for hvordan jeg oppfører meg på fb, det kan de bare glemme. Men ok, noen kjøreregler har vi, selv om de ikke er snakket om. Jeg sender ikke forespørsler til deres venne, men godtar gjerne om venner spør meg. Jeg kommenterer aldri bilder/innlegg hvor barna er tagget, men jeg kan trykke liker. Bilder/innlegg de legger ut, de kommenterer jeg om jeg har lyst til det. Jeg tagger aldri dem på bilder/kommentarer jeg legger ut, med mindre de sier de vil jeg skal gjøre det.

Og til slutt...jenta i artikkelen nektet fb-vennskap med sin far, og har blokkert han. Det hadde ikke blitt godtatt her i huset.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:50   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det Skilpadda sa.

Ellers har jeg vært på Facebook lenger enn noen av vennene til ungene mine, så selvsagt verken kan eller trenger de å diktere hva jeg poster på min egen vegg.

sant?! "Jeg har vært på internett siden før det het internett :knirk:"

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 21:56   #19
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

I og med at jeg ikke har barn på fb på maaaange år enda (innen de er gamle nok, er det het sikkert noe annet), så er det ikke helt lett å sette seg inn i.
Men: Hadde mine barn blokkert meg, hadde det blitt månelyst tror jeg. Jeg hadde ikke sendt forespørsel til vennene deres, men hadde ikke nektet om de sendte til meg.
Jeg er venner med datter til min venninne og hennes tidligere to stedøttre på fb, men det er ikke ofte jeg kommenterer noe el.l. (og disse er voksne 22, 23, 24 år).

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 22:36   #20
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.692
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Dette bør voksne ikke gjøre på Facebook"

Jeg lurer i skyggene av mine barns Facebookprofiler, så å påstå at jeg påvirker dem på noe vis er skivebom.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no