Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-14, 19:16   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Det handler om flyktninger fra Syria som Norge ikke vil motta fordi kommunene sier nei, vi har ikke et tilbud til dem. Syke mennesker som Norge burde ha bedre kapasitet til å håndtere enn de fleste. Likevel sier kommunene nei. Og når man ser på listen over sykdommer skjønner man forsåvidt hvorfor. Dette vil gripe rett inn i kommunenes tilbud til sine nåværende innbyggere, både budsjessmessig og mhp ventelister. En med psykiske skader etter krig vil kunne hindre behandling av flere med mindre alvorlige psykiske lidelser i samme kommune. Og mange synes da ikke det er riktig å påta seg dette ansvaret. Hva synes FP, hvordan bør dette håndteres?

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...e-7672394.html

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...e-7669779.html

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 18-08-14 kl 20:32. Årsak: la inn en link til
Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 19:42   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Jeg mener at vi må ta imot flyktninger uten å sile. Men det innebærer at den økonomiske byrden må løftes opp på statlig nivå og ikke på den enkelte kommune. Hvordan dette kan gjennomføres i praksis, vet jeg ikke.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 19:44   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Den økonomiske byrden er en ting, men det er jo knapphet på endel tilbud også, kanskje spesielt i mindre kommuner. Men helt klart, det er pinlig at vi ikke kan ta imot det vi blir forespurt om av mer akutte plasseringer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 19:52   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Prinsippielt meiner eg at ein ikkje må sile. Folk med behov for hjelp, er folk med behov for hjelp. Samtidig synest eg dette er veldig vanskelig. Sjølv har eg som ufaglært studentvikar blitt satt til å undervise analfabete barn med krigstraumer i full klasse. Helst utan at det går ut over alle. Og det er enorme ressursproblem som må løysast, neppe bare i helsevesenet, men i alle instansar. Og for at vi skal kunne ta i mot alle som treng hjelp, må det meir kompetanse inn blant folk som jobber med desse menneskene.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:09   #5
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Ungen min har en diagnose som står på den lista, så vi ville sannsynligvis blitt nektet innreise til landet. Vi har jo skjønt at kommunen ikke hadde hatt så mye imot om de slapp å bruke ressurser på oss, men greit å se det svart på hvitt at man egentlig ikke er ønsket i landet.

Jeg syns det der er utrolig smålig, og blir så sint at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg. Det er mennesker det er snakk om! Mennesker som har en stor verdi i seg selv, og som kanskje etterhvert kan klare å tilføre samfunnet vårt en sosial og/eller økonomisk verdi hvis de bare får litt starthjelp.

Kommunene burde blitt fratatt mye ansvar. Blant annet for alt som har med sansetap å gjøre.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:12   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Jeg skammer meg dypt og inderlig over dette.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:16   #7
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Ungen min har en diagnose som står på den lista, så vi ville sannsynligvis blitt nektet innreise til landet. Vi har jo skjønt at kommunen ikke hadde hatt så mye imot om de slapp å bruke ressurser på oss, men greit å se det svart på hvitt at man egentlig ikke er ønsket i landet.

Dette er en veldig god illustrasjon på hvor urimelig dette er. Vi kan ikke sile vekk FN-flyktninger på denne måten.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:19   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Å nekte å ta imot krigsflyktninger hvis de har krigsskader og -traumer, det er det aller nedrigste, synes jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:22   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Det er jo fryktelig pinlig at vi som nasjon sier nei. Samtidig skjønner jeg veldig godt at kommunene sier nei med tanke på hvordan kommuneøkonomien er mange steder. Det sier vel litt om at store ekstrautgifter i forbindelse med flyktningemottak bør finansieres på et høyere nivå.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:23   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

"Vi vil bare ha de friske, lykkelige, høyt utdannede flyktningene, takk! Kun det beste er bra nok for verdens, rikeste land, vet dere!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:32   #11
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Vi vil bare ha de friske, lykkelige, høyt utdannede flyktningene, takk! Kun det beste er bra nok for verdens, rikeste land, vet dere!"

"Dere kan gjerne ha opplevd krig, men ingen skader og traumer takk."

:kvalm:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:41   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Utrolig pinlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:44   #13
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Jeg skjønner ikke godt at vi sier nei.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:47   #14
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Jeg syns det er smålig og pinlig. Vi mangler kanskje ressurser en del steder, men det er da ikke umulig for staten å gi ut ekstra midler for nødvendige tiltak.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:56   #15
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Det er pinlig og provoserande at Norge avviser flyktningar.

Samtidig: Det må ressursar og opplæring til å vite korleis folk med krigstraumer skal kunne få best mogleg hjelp inn, både på helsestasjonane og skulane, for ikkje å snakke om i psykiatrien. Ein av mine kjepphestar er at alle skular burde hatt miljøarbeidarar med psykiatrisk kompetanse. For det handler ikkje bare om å ta i mot. Det handler like mykje om å gi dei ein ny start, følgje dei opp og hjelpe dei å fungere i lokalsamfunnet. Og der har vi veldig mykje å gå på!

Eg er einig med dei som seier at dette kan ikkje vere opp til den einskilde kommune.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 21:00   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Det kan ikke være opp til hver enkelt kommune hverken å bestemme eller håndtere tenker jeg. Endel kommuner er små med et lite budsjett, andre er store, men likevel med lite spillerom på budsjettet. Mye er bundet opp og det er mye man gjerne skulle ha gjort. Jeg vet at barn med store hjelpebehov nærmest kan velte økonomien til en liten kommune. Jeg vet ikke hvor mye det bidras med utenfra når en kommune skal motta flyktninger? Jeg ser for meg at det endel steder vil være spes-ped-ressurser til skolen eller mottak av syk flyktning som er problemstillingen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 21:06   #17
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Jeg og mannen min snakket om dette i går, etter nok en gang å ha sett traumatiserte barn på nyhetene.
Jeg syns det er helt forferdelig. Akkurat like forferdelig som at de som allerede har kommet hit med traumer og psykiske problemer pga det de har opplevd, ikke får den hjelpen og behandlingen de trenger de heller.

Det er jo flaut at vi sitter her i vår trygge havn og nekter å hjelpe disse menneskene.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 21:09   #18
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Det vesle eg har sett av flyktningebarn med PSTD-diagnoser er langt utanfor spes.ped-kompetanse. Det er psykiatri. Og midla til å håndtere dette, burde blitt bevilga statleg og fulgt FN-flyktningane.

Det er jo bare flaks at vi har oljefondet.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 21:15   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

Uansett om jeg er mor til et barn som ikke hadde sluppet inn i Norge etter denne lista, eller ei - jeg syns Norge, som en nasjon rikere enn de aller fleste, burde ha råd til, og en moralsk forpliktelse, å hjelpe flyktninget som er i så dyp nød som disse menneskene. De økonomiske midlene burde kommet fra statlig hold.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 21:16   #20
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Flyktninger med slike sykdommer fikk nei fra Norge"

De syke trenger jo virkelig hjelp og jeg synes de burde prioriteres. Og jeg mener staten kan betale for dette.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no