Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 20:46   #61
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

i slutten av teårene fant jeg en kjole på loftet som jeg likte. Fikk den dessverre ikke igjen over puppene. Det var ikke stas å få høre at mamma reiset hjem fra sykehuset i den samme kjolen da jeg var 4 dager gammel....

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 21:32   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jo, jeg er vel ganske lik mamma. Men hun har mye flottere bein enn meg. Vi er slanke, men legger lett på oss om vi ikke passer på, og da havner det rundt magen. "kommodeskuffen", som mamma kaller den. . Slikkmunner er vi også.

Ganske like fødsler også. Men jeg har sluppet migrenen og ryggen hennes, og har klart å håndtere mageproblematikken bedre. (stress- og kostholdsindusert, og veldig arvelig)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 21:43   #63
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Tja, jeg vet ikke om jeg likner henne. Hun var veldig tynn som ung, så tynn at det hendte folk trodde hun var syk. Hun begynte gradvis å ese ut, hun var vel rundt 40 kanskje da det begynte å bli merkbart, og nå er hun ganske overvektig. Hennes mor var veldig overvektig, og hun døde tidlig. Jeg vet ikke hvordan hun var som ung.

Jeg har aldri vært så tynn som min mor. Jeg har alltid vært forholdsvis slank, og noen ganger på grensa mot lett overvekt. Jeg håper veldig at jeg ikke ender opp som min mor og mormor, men er redd at genene ikke samarbeider med meg. Jeg må nok passe godt på.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:24   #64
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

.....


Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:05.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:39   #65
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Nuvel, det er vel en sannhet med modifikasjoner.
Min bestemor var 156 cm høy, lita og go. Min mor er 165 cm høy, og jeg er 172 cm høy.
Jeg kan se jeg har arvet min mors tynne legger og håndledd, men det ser ut til å stoppe der..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:46   #66
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Har den samme kroppstypen som min mor og vi er like høye (=lave), men hun har alltid veid mer enn meg og har mer eplefasong med kiloene over magen. Jeg er tynn på overkroppen og kiloene fordeler seg over rumpa og lårene. Vi har begge korte bein i forhold til overkroppen. Søsteren min er helt motsatt: lang og tynn, lange bein, og kan hive innpå alt hun orker av mat uten å legge på seg et gram.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 00:44   #67
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.404
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jeg ligner definitivt på moren min i kroppen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no