Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 12:57   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jeg er også veldig lik mamma.
Hun er litt spedere og 5cm lavere enn meg men vi er begge slanke og har littebitt ekstra på hofter...
Tittet i gamle album for etpar år siden og da skvatt jeg for når jeg så bilder av henne så var det nesten å se seg selv.

Mamma holder seg utrolig godt og har fin hud så jeg håper jeg fortsetter å likne på henne...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 12:58   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Eh ... det er jo sant. Jeg er overhodet ikke lik min mor, men er/var så lik min mormor at folk blir skremt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 12:59   #23
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

For en absolutt idiotisk artikkel. Man arver genene fra begge foreldre faktisk, og kan like gjerne arve fettfordelingsgenene fra farssiden som fra morssiden (med mindre de er mitokondriebundne gener). Herregud for en meningsløs tabloidisering.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:01   #24
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Akkurat det samme her. Og jeg må si at mamma ser fantastisk ut til å være 66 år, så jeg håper virkelig at jeg har arvet de genene. Både i kropp og ansikt ser hun betraktelig yngre ut enn sin alder, og har alltid gjort det.

Jeg er ikke like glad for de genene

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:10   #25
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Ja,jeg har definitivt IKKE arvet verken min mors eller min mormors kropp. Jeg er mye høyere og mye bredere,og vet ikke egentlig hvem jeg ligner på,verken i kropp eller utseende,synes ikke jeg har arvet noe fra noen av foreldrene mine,jeg.. Kanskje kinnbeina etter min mor,men det er vel alt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:15   #26
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har aldri vært lik mamma. Er mye grovere, og hun har aldri vært overvektig på samme måte som meg. Jeg er omtrent prikk lik farmor.

Jeg også. Lillesøstra mi har arva vår mors kropp. Heldiggrisen. Superslanke og kan ete ALT

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:18   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Ja, desverre. Min kropp er akkurat samme fasong som mamma sin, og begge må passe på hva vi spiser. Pappa og bror er derimot tynne som streker, samme hva de spiser - tror ikke jeg kjenner noen som spiser like mye som pappa, og han er ikke super-aktiv, men tynn er han.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:24   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jeg har arvet mye, men ikke alt. Selvsagt. Jeg er helt enig med Miromurr.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:48   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Dette tror jeg ikke noe på i det hele tatt. :hater tabloidisering av forskningsresultater:

Dessuten har man jo to foreldre å arve fra, så det er et noget forenklet syn på virkeligheten å si at en datter arver kroppstypen til sin mor, en sønn den til sin far (eller noe sånt).

Og for min egen del stemmer det absolutt ikke. Jeg har samme kroppstype som faren min; liten og spinkel, og kan stort sett hive innpå det jeg måtte ønske uten å legge på meg. Mamma og søsteren min, derimot, var/er av typen som legger på seg bare noen nevner ordet "sjokolade".

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:52   #30
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Stemmer ikke for meg. Både min mor og min biolgiske far har alltid vært meget tynne og lange. Mamma har en litt gutte fasong. Hun er 65 år og holder seg utrolig godt men kanskje litt for tynn. Hun er 1.76 og veier kun 59 kg. Jeg er 1.60 og har til for få år siden vært meget slank men med litt mere former. Til tross for samme kosthold så har en god del kilo kommet på de siste årene og spesielt det siste året. Skylder noe på et lavt stoffskifte og jeg har vært mye syk det siste året samt problemer jeg fikk etter siste svangerskap.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:08   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Moren min er 161 cm. Hun er kjempetynn, sykelig.

  Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:11   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jeg ser ut som damene i familien til pappa
Mamma er 15cm lavere enn meg, relativt flatbrystet (hvertfall ift meg), har ikke rompe og er tynn, tynn, tynn. Vi er ikke veldig like, for å si det mildt...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:12   #33
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Mine søstre er lik hver sine foreldre (storesøster pappa, lillesøster mamma), jeg er en god blanding.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:18   #34
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jeg har eplefasong og det har min mor også. Hun er dog mer barmfager enn meg, og jeg har smalere bein enn henne.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:21   #35
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Kroppslig sett så er jeg en tro kopi av min mor.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:23   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Mamma og jeg har veldig kvinnelige former, og slank overkropp.
Men hun er 5 cm kortere enn meg og jeg har arvet pappas lange armer og bein. Hun har skikkelig tømmerstokkbein, heldigvis er mine litt mer .. fine.
Vi legger på oss rundt hoftene begge to. Etter barnefødsler har midjen blitt seg selv igjen for oss begge, uten strekkmerker. Så mye er likt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:23   #37
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jeg arver min mors klær.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:50   #38
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er ikke i nærheten av å være lik mamma, det har jeg aldri vært. Ikke lik mormor heller. Farmor derimot, der er jeg nok mer lik.

Jeg også

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 15:04   #39
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Jeg har en føflekk på nøyaktig samme sted på låret som min mor, det er ganske morsomt. Mor sin er veldig mye større enn min (som er tommelneglstor), men det er litt snodig likevel - det kan enppe være tilfeldig at vi begge har en stor føflekk på samme sted?

Utseendemessig likner jeg mest på farmor, men jeg har trekk fra mor også. Og hennes høyde. Og hud, som hun igjen hadde fra sin mor nankurat det er jeg glad for, for den er fiiin.

Men jeg må fnise av tabloidiseringen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 15:19   #40
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?

Eg ser at eg ikkje er heilt ulik mamma sånn fasongmessig, og det kjenner eg er heilt greit.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no