Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du vaskehjelp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-14, 10:40   #81
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Det er veldig greit å få vasket alt skikkelig en gang per uke. Vi har også hund, så det støvsuges/moppes selvsagt oftere enn en gang i uken, men full gulvvask tas bare en gang i uken. Det samme med badene, sjelden vi trenger å vaske dem innimellom.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:40   #82
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Vi bor i Oslo og har "egentlig" vaskehjelp, men hun fikk barn i vår og har permisjon for tiden. Vi gleder oss til hun kommer tilbake til jobb.

(Og vi vasker helt klart sjeldnere enn annen hver uke nå når vi må gjøre det selv.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:43   #83
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Nå skal det sies at det ikke er hundene som drar inn rusk og rask, da de ikke har pels det fester seg i (med unntak av når det er vått, men da tørker vi av de før vi går inn). Det er oftest støv som flyter rundt her, pga stor aktivitet i huset vil jeg tro?
Jeg spør ikke for å være frekk altså. Jeg lurer virkelig. Og så lurer jeg på om jeg er klinkokos som ikke klarer å se/ha noe på gulvene i det hele tatt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:44   #84
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det er veldig greit å få vasket alt skikkelig en gang per uke. Vi har også hund, så det støvsuges/moppes selvsagt oftere enn en gang i uken, men full gulvvask tas bare en gang i uken. Det samme med badene, sjelden vi trenger å vaske dem innimellom.

Den ser jeg. Badene altså. Det hadde ikke trengtes her heller, annet enn å kanskje tørke fort over rundt vasken.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:45   #85
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Har ikke vaskehjelp. Trenger egentlig mest ryddehjelp.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:48   #86
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nå skal det sies at det ikke er hundene som drar inn rusk og rask, da de ikke har pels det fester seg i (med unntak av når det er vått, men da tørker vi av de før vi går inn). Det er oftest støv som flyter rundt her, pga stor aktivitet i huset vil jeg tro?
Jeg spør ikke for å være frekk altså. Jeg lurer virkelig. Og så lurer jeg på om jeg er klinkokos som ikke klarer å se/ha noe på gulvene i det hele tatt.

Ja, som sagt, vår hund røytet ikke noe særlig og var korthåret, men den rasset jo rundt i ett sett og virvlet opp støvet og skremte hybelkaninene frem fra under sofaen.

Men badet, ja. Det er herlig å få det ordentlig vasket ukentlig. Sånn hele badet på en gang. Da jeg gjorde det selv, så ble det til at jeg tok vaskene en dag, toalettet en annen, og dusjen nå og da, liksom.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:48   #87
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Den uka vi passet en gedigen hund, som røytet, klødde seg så pelsen føk rundt i tillegg til at den luktet grusomt, så klarte jeg faktisk ikke lage middag på kjøkkenet den uka. Selv når jeg støvsugde og vasket hver dag. Den la seg alltid på kjøkkenet for der er det svalest (og den var mange og tredve grader da den var her) og det kunne vært direkte helsefarlig for den om vi tvang den til å ligge et annet sted.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:54   #88
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Går det forresten an å lage "spesialavtaler" med rengjøringsfirmaer? F.eks. at de skal vaske bad og kjøkken grundig (skapfronter inkludert) og skifte på senger, mens de lar gulvene være? I så fall tror jeg nesten jeg skal vurdere det etterhvert jeg også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 10:55   #89
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Og drar de til hus med hunder alene hjemme (i bur)?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 11:20   #90
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Går det forresten an å lage "spesialavtaler" med rengjøringsfirmaer? F.eks. at de skal vaske bad og kjøkken grundig (skapfronter inkludert) og skifte på senger, mens de lar gulvene være? I så fall tror jeg nesten jeg skal vurdere det etterhvert jeg også.

De gjør vel det man betaler dem for? Vår vasker bare bad og golv, alt annet gjør vi sjøl. Mer eller mindre motsatt av det du skisserer. (Jeg kunne aldri hatt vaskehjelpa inn på soverommet. Jeg synes i utgangspunktet ikke noe om å slippe inn "fremmede" her, så jeg må sette grensene et sted for å ikke bli helt sprø.)

Vi har hund. Vi stenger ham inne om de ønsker det, men de to som har vært her mest vil gjerne hilse på ham når de kommer.

Jeg har vært veldig dårlig i alle svangerskapene og brukt tid på å komme meg igjen. I de verste periodene har det ikke blitt gjort reint her, annen enn på kjøkkenet, av andre enn vaskehjelpa hver 14. dag. Det har selvsagt ikke sett ut i mellomtida, forskjellen er at vi visste at før eller seinere blei det gjort. Ellers hadde det jo blitt enda verre. Nå støvsuger jeg kjøkkenet nærmest daglig igjen, men i stue og ganger blir det gjerne litt ruskete før noen tar støvsugeren fatt. Med mindre alt tas samtidig, blir det aldri ordentlig reint, for noen drar rusket utover igjen. Og akkurat nå prioriterer vi ikke å ta alt samtidig sjøl, så da er det greit at noen andre gjør det jevnlig. Det blir skittent med en gang, men det tar jo litt tid før hele huset er like skittent, og i det minste skifter vi ut møkka, i stedet for å trekkes med den samme gamle...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 11:28   #91
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Dette er sikkert spurt om mange ganger før, men jeg skjønner ikke hvordan det går med vasking en gang pr uke eller annen hver uke. Her støvsuger jeg hver dag og mopper gjerne over gulvet også. Vi har mange barn, mange på besøk og to hunder. Jeg tenker det er unødvendig å betale for dette når jeg likevel må støvsuge/vaske. Er det noe jeg ikke forstår? Jeg hadde aldri i verden klart å leve med støvsuging en gang i uka.

Selv om vi fikk leiligheten grundig vasket annenhver uke så gjorde vi selvsagt ting innimellom selv også. Vi vasket selvsagt kjøkkenbenken ved behov, og det samme med toalett og vask på badet. I perioder med mye sand i gangen blir denne selvsagt kostet eller støvsugd. Kjøkkengulvet ble også rasket over innimellom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 11:30   #92
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Vi har vaskehjelp annenhver torsdag.
Vasker bad og kjøkken mellom der selv, og støvsuger ved behov. Vi har ikke hund, så jeg slipper gjerne unna med et par ganger.

Jeg synes det er deilig å komme hjem til rent hus. Vaskehjelpen min rydder også da. Tar ut av oppvaskmaskinen og sånn. Også hender det jeg får sms med at hun hadde litt ekstra god tid, så da har hun vasket et par vinduer, oppå kjøkkenskapene eller noe sånt. Det er absolutt verdt pengene siden hverdagene våre er så hektiske. Og jeg haater å vaske.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 11:36   #93
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Noen av de beste øyeblikkene er når jeg har vært ute på formiddagen og har glemt at det er torsdag, og kommer hjem til lukten av nyvasket hus, blanke gulv, rent bad, og nytt sengetøy på oppredde senger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 11:46   #94
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

De gjør vel det man betaler dem for? Vår vasker bare bad og golv, alt annet gjør vi sjøl. Mer eller mindre motsatt av det du skisserer. (Jeg kunne aldri hatt vaskehjelpa inn på soverommet. Jeg synes i utgangspunktet ikke noe om å slippe inn "fremmede" her, så jeg må sette grensene et sted for å ikke bli helt sprø.)

Jeg er ikke spesielt begeistret for fremmede på soverommet jeg heller, men jeg hater å skifte sengetøy og tenker at om jeg skal ha vaskehjelp må de gjøre noe jeg selv ikke liker. Å støvsuge liker jeg, så det er helt ok å gjøre selv.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 12:04   #95
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Nei. Bor i Trondheim, to barn, begge jobber fullt og vel så det.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nei. Trenger ikke og vil ikke ha. Etter det er ryddet er jo vaksingen en lek (og ren terapi). Det gidder jeg aldri i verden betale for.

Så lenge jeg slipper å ha ungene rundt meg når jeg vasker, så liker jeg det faktisk kjempegodt. Ulempen med å ikke ha vaskehjelp er for meg at jeg aldri får vasket hele huset (dvs. de arealene vi bruker mest) på en gang. Det blir gjerne kjøkken, stue og gang + trapp den ene dagen og bad + soverom den andre dagen. Sistnevnte litt sjeldenere enn førstnevnte; badet holder seg ganske greit rent så lenge vi holder dusjkabinett, toalett og vask jevnlig/daglig rent. Gulvet blir ikke så forferdelig skittent at jeg vasker det hver uke.

Jeg har en stillesittende jobb, og selv om jeg trener noen ganger i uka så liker jeg å holde kroppen i gang med fysisk arbeid i hus og hage.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 12:09   #96
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Ja, jeg har også stillesittende jobb. Men jeg innser jo nå når jeg leser her at noen ting kunne det vært ok å fått vasket grundigere enn jeg selv gjør. Og så kunne jeg kost meg med støvtørking, støvsuging og vasking av gulv.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 12:14   #97
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nei. Trenger ikke og vil ikke ha. Etter det er ryddet er jo vaksingen en lek (og ren terapi). Det gidder jeg aldri i verden betale for.

For oss ville det aldri ha blitt ryddet torsdag kveld om ikke vaskerne kom på fredag, så da ville det blitt både rotete og møkkete. Som nå i sommer når de har hatt fri.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 16:47   #98
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Går det forresten an å lage "spesialavtaler" med rengjøringsfirmaer? F.eks. at de skal vaske bad og kjøkken grundig (skapfronter inkludert) og skifte på senger, mens de lar gulvene være? I så fall tror jeg nesten jeg skal vurdere det etterhvert jeg også.

Med unntak av en del oppgaver renholdere ikke har lov til å gjøre av helsemessige grunner (strekke seg høyt, krype under ting osv), så gjør de stort sett hva som helst som du betaler for og som står i kontrakten: vanne blomster, skifte sengetøy, vaske vinduer, klippe plenen om så. Det er i alle fall det CityMaid reklamerer med i epostene jeg får før ferien og med jevne mellomrom. Og du bestemmer selvsagt selv akkurat hvilke rom du vil ha rengjort.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Og drar de til hus med hunder alene hjemme (i bur)?!

Det vil kanskje variere. Jeg ville sjekket det med det aktuelle firmaet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 16:56   #99
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Vår vaskehjelp gjør det vi ber om. Betaler uansett timespris. Feks får jeg henne til å vaske vinduene utvendig, så tar jeg de inni.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 16:58   #100
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

For øvrig hater jeg husarbeid, og har jeg tid uten barn vil jeg ihvertfall gjøre noe lystbetont, hvis mulig. Vi gjør også småtteri utenom, så jeg tror ikke barna tenker så mye på at det kommer noen hver 14 dag. Men jeg sleper sjelden med meg sentralstøvsugeren mellom de tre etasjene.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no