Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 19:26   #61
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Mørkeblått, gult, mørkegrønt og fersken. Har lite i beige også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 19:27   #62
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke rosa, ikke fersken og ikke mintgrønn. Selv om jeg visstnok "kler" ferskenfarget, så liker jeg det ikke.

:nikke:
Ikke lilla og ikke gult.
Jeg er en vår sier fargeanalysen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 19:41   #63
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Rosa. Og nesten ingen pastellfarger (med unntak av en og annen singlet). Hvitt er det heller ikke mye av. Og ikke gult - eller gull for den del.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 19:53   #64
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg tror det er lettere å ramse opp hva man finner enn hva man ikke finner. 90% er sort, og resten er rødt eller lilla/rosa i mitt skap. Det kan forekomme gråtoner i de sorte plaggene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:16   #65
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg er "vinter", og styrer unna varme farger som korallrødt, brunrødt, varm gul osv, beige, creme, mosegrønt og den type farger.
Kler rent hvitt, og sort, samt lilla, kongeblått, isblått, kald lys gul osv.
Liker litt knalle farger, som kald oransje, rosa, lilla, og yndlingfargene er burgunder, lilla og aubergine. osv.

Kan overhodet ikke bruke creme, offwhite, eller gyldne farger - desverre - ser ut som et LIK.

  Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:18   #66
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Lavendel, orange, beige.
Kler meg ikke.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:20   #67
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Lite pasteller og marineblått. Kan ikke si at jeg ikke har noe av det, men lite.

Ellers er gul en farge jeg unngår. Ser likbleik ut i det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:45   #68
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke rosa, ikke fersken og ikke mintgrønn. Selv om jeg visstnok "kler" ferskenfarget, så liker jeg det ikke.

Kler og kler. Teknisk, kanskje, men jeg må si at jeg rett og slett fniser litt av tanken. (Men så kan jeg strengt tatt ikke komme på noen som ville se smæsjing ut i fersken)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 21:34   #69
sologmåne
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 109
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg har ingenting i klesskapet som er marineblått, heller ikke kongeblått!! Og er heller ikke glad i klar grønn (gress-farge?) eller fersken. Garderoben min består av mye svart og lilla og jeans, og div. andre farger.

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 21:36   #70
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Rosa!!!!

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 21:38   #71
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Gult, orange, rødt, fersken.

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 21:59   #72
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Fersken, er det en farge som man får kjøpt klær i nå? Jeg husker jeg hadde noen gensere i den fargen på slutten av åttitallet, da likte jeg fargen, eller det var kanskje mer aprikos. Men det var neppe en av de mest kledelige fargene jeg har hatt på meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:13   #73
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Gult. Kler det overhodet ikke.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:43   #74
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Haha, jeg ser det er mange som ikke fikser gult eller oransje. Det er jo to av de fineste fargene! Jeg kjøpte meg nettopp to orange topper og to gule. Gleder meg til å bruke dem i sommer!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:59   #75
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg syns også gult og oransj er veldig flotte farger - men ikke på meg, dessverre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:07   #76
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Ikke gul, ikke orange, ikke hvit – og definitivt ikke neon. (Sånn helt uavhengig av at det er skrekkelig umoderne; jeg brukte det ikke på 80-tallet heller. :litt selvinnsikt: )

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Men så kan jeg strengt tatt ikke komme på noen som ville se smæsjing ut i fersken)

Jeg gjorde. På tidlig 90-tall, da det var moderne og jeg var 20 år og søt.

Jeg ser ganske enkelt smashing ut i pastell. Eller: jeg ville ha gjort det, hvis det ikke hadde sett så totalt og fullstendig malplassert ut på gamle damer på snart 40 …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:10   #77
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg syns ikke pastell trenger å se malplassert ut på gamle damer, jeg. Har både pastellblå, pastellgrønne og faktisk også et par helt lys rosa plagg som jeg bruker uten å skjemmes. Og du er jo yngre enn meg, Teo! Fram med pastellfargene!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:11   #78
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg kommer ikke over at folk ikke vil ha hvitt.


Og så var det på tide at noen tok gult og oransje litt i forsvar.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:12   #79
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg hadde slitt uten hvitt. Gammelt jungelord.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:14   #80
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger finner man ikke i din garderobe?

Jeg mener, tenk å ikke ha hvit t-skjorte pluss jeans som en del av repertoiret (:Polyanna skriver ord hun ikke kan stave: )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no