Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kongeblå kåpe/frakk - hvor kan jeg få tak i det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-21, 19:39   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kongeblå kåpe/frakk - hvor kan jeg få tak i det?

Jeg har i mange år hatt lyst på en kongeblå kåpe/frakk i ullstoff, men har ikke funnet noen. Noen av dere fine FP-damer som har tips til en kongeblå kåpe eller frakk? Jeg er åpen for å kjøpe både nytt og brukt!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-21, 21:08   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kongeblå kåpe/frakk - hvor kan jeg få tak i det?

Usikker på om det var kongeblå, men match hadde noen fine ullkåper nå.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-21, 02:14   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kongeblå kåpe/frakk - hvor kan jeg få tak i det?

Som Ine sier, match. Denne er helt nydelig selv om den ikke er kongblå
https://www.matchfashion.no/dameklae.../mallard-blue/

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-21, 06:45   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongeblå kåpe/frakk - hvor kan jeg få tak i det?

Jeg likte denne- men den koster jo det hvite i øyet, og jeg synes det var dårlig informasjon om hva den inneholder:

https://www.miinto.no/p-coat-9269d5e...iABEgK1yPD_BwE

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-21, 06:54   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongeblå kåpe/frakk - hvor kan jeg få tak i det?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Som Ine sier, match. Denne er helt nydelig selv om den ikke er kongblå
https://www.matchfashion.no/dameklae.../mallard-blue/

Å, så nydelig! Vurderer sterkt å kjøpe denne som julegave til meg selv.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-21, 09:45   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kongeblå kåpe/frakk - hvor kan jeg få tak i det?

Jeg har allerede to blå (men ikke den fargen), en sort, en grå og en støvete rosa.....Men har kjempelyst på den blå som jeg lenket til og den røde som de har. De er sååå fine!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no