Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Måltidet du aldri glemmer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 00:08   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Det var i Rio De Janeiro, 2004. Var på tur med bonustur med jobben, og vi var på en kjent restaurant. Atmosfæren var fantastisk, det kan nesten ikke beskrives. Det var en buffet der vi kunne finne tilbehør, jeg smakte rå tunfisk og østers for første gang der. Og så gikk det kelnere rundt og skar grillet kjøtt av forskjellige typer til oss. Kommer aldri til å glemme det!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:39   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Det aller største minnet er nok et lite skur av en strandrestaurant i en bitteliten by i Brasil. Vi satt med bena i sanden i mørket og fikk servert et overdådig måltid av langostinas - naturell, hvitløksgrillet og i kokosmelkgryte - og drakk bøtter av caipirinhas, sammen med et temmelig avantgarde kunstnerpar fra NY.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 08:40   #3
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

* biff som bestevenninna mi lagde til bursdagen min, første året vi bodde på hybel
* paella på en takrestaureant i portugal, sammen med mannen på bryllupsreise

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 08:55   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.813
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Jeg glemmer aldri maten vi fikk på julebordet med jobben til mannen.
Et par av disse gutta: http://www.fccircus.com/ var innleid som kokker og menyen bestod av;
Forrett; hjemmerøkt ørret med granatepler. Ørreten virkelig bare smeltet i munnen. Har aldri spist så god ørret noen gang!
Hovedrett: Stekt andebryst med mye godt stæsj til som jeg ikke husker. Jeg bare husker at det var første gangen jeg spiste and på den måten og det var helt fantastisk!
Dessert: Avsluttet selvsagt med en sjokoladedessert som fikk smaksløkene til å gå helt i frø!

Virkelig et himmelskt måltid som ikke kommer til å gå i glemmeboken!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:23   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.032
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Jeg skal være litt kjedelig og fortelle om bryllupsmiddagen vår. Jeg og mannen min er veldig, veldig glade i god mat. Vi giftet oss i New York, og gjorde mye research rundt restaurantvalg. Valget falt på River Café.

Det ble perfekt. Jeg var kledd i brudekjole, og vi ble behandlet som konger. De spanderte champagne på oss. Maten var superb. Vi spiste en 6-retter med alle de gastronomiske krumsping vi kunne ønske. Jeg er ikke vanligvis noen entusiast for foie gras, men når den nesten smaker pepperkakedeig, så var det utrolig spennende. Hummer fungerer også alltid. Sommelieren var fra seg av glede over oss. Vi hadde slett ikke så mye penger å bruke som mange av de andre gjestene (restauranten var meget fasjonabel), men vi hadde jo peiling! Han anbefalte fantastiske viner i vår prisklasse. Ved desserten ble vi flyttet til et nytt bord (som var for lite til å spise middag ved) hvor vi hadde panoramautsikt mot NY-skyline (restauranten lå i Brooklyn, rett under Brooklyn Bridge).

Det ble så perfekt som en bryllupsmiddag kunne bli!

Vi skal forhåpentligvis gjenta suksessen til neste år på vår 5-års bryllupsdag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:26   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Tjorven, det høyres magisk ut!

Middagen eg aldri gløymer var min sushidebut i Krakow. Eg brakk meg og brakk meg og trudde aldri eg nokon gong skulle bli ferdig. Heilt til det plutselig var godt!

Eg huskar også første middagen hos kjæresten i hans hus. Reker og kvitvin. Og eg som ikkje likte reker! Men som en av dei første datane kunne jo eg ikkje seie det! Så eg spiste, og endte opp med å syns at reker er best i heile verda.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:35   #7
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Det må være den første gangen vi var på Tenerife, der fikk jeg smake paella for første gang, det var nyyydelig godt. Etterpå spanderte de en mugge med kald Sangria, perfekt!

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:57   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

All mat jeg har spist på "Emilies" her i Trondheim. Kokken der og mine smaksløker jobber godt sammen

"mixtas" hos Jolanda (Yolanda?) i Culiacan, MExico - Gategrill (ja, som ble pakket frem hver kveld) med flotte folk, god mat, billig drikke og gode minner.

Min første skive nybakt brød med hvitost og paprika etter 3 mnd i guinea-Bissau.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 10:05   #9
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

En pitteliten indisk restaurant i Bayswater i London. Det var bare himmelsk!

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 10:53   #10
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

To ooplevelser skiller seg helt klart ut.

Den første var da min onkel som er kokk kom på besøk da jeg studerte i Melbourne og tok oss med ut å spise 7-retters på en av byens aller beste retauranter. Jeg husker ikke mye av maten annet enn at den første retten var østers i sake shot, men det var første gang jeg spiste en 7-retters og også en av de første gangene jeg spiste på en så dyr restaurant så selv om jeg ikke husker detaljene husker jeg det som en fantastisk matopplevelse der rettene og vinene var så godt balanserte at mat plutselig ble en helt ny opplevelse.

Den andre var da jeg og mannen endte opp på en tilfeldig osteria i Lucca en kald januarkveld. Vi fikk en vanvittig god men enkel pastarett og også veldig god vin. Kokken ble så forundret over at vi bestilte vin fra Sicilia for alle turistene bestilte visstnok bare vin fra Toscana. Etterhvert stod det plutselig enda en flaske på bordet med hilsen fra kokken og i det restauranten begynte å tømmes for gjester kom han ut fra kjøkkenet og slo seg ned sammen med oss. Så kom et annet bord med gjester som viste seg å være familie av kokken og til slutt servitrisen som viste seg å være hans søster. Vi ble sittende i de sene timer og drikke grappa og prate skit før vi snublet fortumlet hjemover til hotellet og lagde storebor.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 10:56   #11
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Middag på en øy utenfor Venezia; fat på fat med sjømat ble båret ut - kreps, sardiner, reker alt blandet med pasta - ingen spiste. All mat ble båret ut igjen. Jeg forklarte at jeg ikke tårlt skalldyr og ble servert en biff.
Fantastisk, siden jeg var den eneste som ble mett!

En lunsj på et vertshus langt ut på landet i Frankrike(innenfor Montepellier); fersk gåselever med tilbehør. Utrolig at noekan være så godt( jeg liker det ikke!)

En middag på et snodig sted finsk ødemark; reinsdyrskav med potetstappe på noen utrolig flotte keramikktallerkner(angrer fremdeles på at jeg ikke tok med meg noen hjem) sittende ved siden av verdens flotteste danske :forelsket:

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 11:03   #12
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Middag på vinslottet Banfi i Italia. Der var det også kelnere som ikke var der, de hadde egen vannmeny (!) og maten var himmelsk. De kom løpende da mamma og jeg satte veskene på bakken, for det gikk da ikke an. Neida, vi fikk hver vår lille puff ved stolene våre, til veskene. På badet var det parfymer og små håndklær - ett til hver gjest. Regningen.... eeh.. tok pappa.

Ellers var det fantastisk på fest hos en venninne med helstekt, hjemmeslaktet lam i eldhus på Voss.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 11:21   #13
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

- Første gangen jeg spiste pasta med pesto i Italia, leeenge før vi visste hva det var i Norge.
-Ludl i Sandefjord, Solvold bak grytene, bla en basilikum-sorbe`.
-Soulfood i Harlem.
-Pizza i Amalfi, tynn og sprø, forskjellige oster på, spist slik italienerne gjør: brett og skyv inn.
-Første gangen jeg spiste ordentlig indisk mat, det var i London.




Og jeg har også spist gyros på Pharos, det var gyrosen sin, ja!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 23:49   #14
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

En uke på cruise med RCCL på bryllupsreise i Karibien var en eneste sammenhengende høydare! God mat døgnet rundt! Pluss 5 kg på en uke er helt normalt, ja?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 13:30   #15
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Ceviche i en ørken i Peru for en del år siden. Jeg og en venninne satt på med en trailersjåfør, som stoppet for mat ved noe som fremstod som to ubefolkede plankebrakker. Så dukket det opp en sikkert tusen år gammel dame som lignet litt på avataren min og serverte verdens beste ceviche (en slags søramerikansk avart av sushi, limemarinert, rå hvitfisk). Ørken rett i havet, solnedgang over Stillehavet, rå fisk og en trafikktom panamerikansk highway. Vi ble ikke en gang syke av maten, men det hadde nok vært verdt det.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 13:37   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.834
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Jeg glemmer aldri den aller første tapasen jeg og mannen spiste ute. På en bule med minibord og bare spanjoler rundt oss, selv om det var i Stockholm. Vi var to stykker og bestilte veldig mange retter og det var absolutt ikke plass på det lille cafébordet vår. Men jeg tror vi spiste opp omtrent alt.

7 år senere var jeg der igjen, sammen med noen venninner denne gangen, og maten var sikkert like god, men nå var tapas mer kjent for oss og ikke fullt så magisk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 13:41   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.893
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Jeg er veldig lite opptatt av mat, og husker i allefall ikke enkeltepisoder med mat. Jeg har tenkt på dette siden tråden ble åpnet. Går man rundt å husker på matepisoder liksom? Jeg gjør ikke det fordi jeg har et litt skrudd forhold til mat. Men akkurat nå kom jeg på noe.

Det meste spesielle i forhold til mat må vel ha vært på Fraser Island (Australia) i 2001. Da spiste vi krokodille og kenguru. Det var veldig godt, men veldig rart.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 14:13   #18
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Tullin cafe i Oslo. Ostegratinert ciabatta med aioli. Har sikkert spist den 150 ganger de siste åtte årene. Og hver gang jeg har anledning og er i Oslo så blir det nok den igjen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 14:15   #19
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Har to restauranter som jeg husker godt. Begge er på Öland. Den ene var i Borgholm og jeg smakte and for første gang.Fantastisk!Også har de Lammet og Grisen på som jeg syns er helt fantastisk. Der står det kokker og griller kjøtt og man velger selv hva man vil ha,så er det masse tilbehør som man bare kan gå og plukke selv.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 14:20   #20
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.104
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måltidet du aldri glemmer

Sjurettersmiddagen en kollega disket opp med (jeg ser stjerner bare jeg tenker på fiskesuppa han lagde) - og en carpaccio jeg inntok på en restaurant i København i mai i 2001. Datoen husker jeg fordi jeg hadde akkurat fortalt reisefølget at jeg var gravid. Om maten fordi jeg aldri hadde smakt det før. Himmelsk.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no