Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-21, 21:06   #61
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Jeg kjøpte denne til julebord i år, men julebordet ble avlyst pga korona og kjolen henger i skapet med lappen på. Hadde gledet meg masse til å bruke den, synes den er så fin. https://www.zalando.no/michael-micha...1c0fy-k11.html

Synes den er for bar til juleaften, men tenker den er så klassisk at jeg uansett kan bruke den i mange år. Får satse på at det blir mange fester i årene som kommer der vi kan ta igjen all pyntingen vi gikk glipp av under pandemien.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-21, 21:29   #62
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Den butikken er stadig i face-feeden min, og et par ganger har jeg vært nesten på nippet til å trykke på kjøpsknappen.
Fin kjole!

De har utrolig mye fint, og servicen er god. Jeg liker best å handle fysisk i butikk, og de som jobber i den jeg har nærmest er veldig flinke. Fikk kjolen i dag, og jeg er fornøyd både med kjolen og at den kom så raskt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-21, 21:33   #63
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Jeg har kjøpt denne til grøtmiddagen på lillejulaften:

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/k...MaAgWSEALw_wcB

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-21, 21:51   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg kjøpte denne til julebord i år, men julebordet ble avlyst pga korona og kjolen henger i skapet med lappen på. Hadde gledet meg masse til å bruke den, synes den er så fin. https://www.zalando.no/michael-micha...1c0fy-k11.html

Synes den er for bar til juleaften, men tenker den er så klassisk at jeg uansett kan bruke den i mange år. Får satse på at det blir mange fester i årene som kommer der vi kan ta igjen all pyntingen vi gikk glipp av under pandemien.

Den var nydelig, og jeg er utrolig kresen på kjoler. Jeg synes absolutt ikke den er for bar for julaften, med mindre du er redd for å fryse, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-21, 21:51   #65
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Nederst på siden deres skal du registrere retur. Da får du nok en returlapp/kvittering.

Fikk ikke det, men spurte kundeservice, skulle fått opp en returperiode men noe har nok gått galt…

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-21, 23:54   #66
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Har ikke kjøpt noe, tenker å ta en kjole jeg har fra før. Mye fint i tråden!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-21, 09:31   #67
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Jeg har nok penkjoler, men savnet gode bluser. Kjøpte denne fra Camilla Phil og en brukt hvit silkebluse fra HM, den siste er så behagelig å gå med at jeg ønsker meg flere.

https://www.miinto.no/p-bluser-0bdf2...oaAtpiEALw_wcB

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-21, 09:54   #68
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjole eller bluse har du kjøpt til jul?

Jeg har kjøpt denne: https://www.bonprix.no/produkt/strik...d-sort-904562/ Den har tung, fin fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no