Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kan vi ha med baby i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 11:19   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kan vi ha med baby i bryllup?

Vi er invitert i et bryllup. Vi må fly dit. De to største kan bli igjen, men vi har også en da seks mnd gammel baby. Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å la den bli passet av noen andre en hel helg.
I byen vi skal til har vi ingen nære venner som IKKE skal i bryllupet. Mannen har noen studiekamerater, men jeg kjenner at jeg ikke helt har lyst til å overlate en baby til noen jeg ikke kjenner, og mannen ikke har hatt kontakt med på åtte - ti år..

Så; jeg mener at vi kan spørre om baby kan være med. Jeg kan evnt. ta en tidlig kveld mens mannen blir igjen (det er hans venner dette). Mannen derimot mener at baby må ha barnepass og at dette er en voksenfest.

Hva er vanlig?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:22   #2
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg hadde tatt med babyen om det ikke var noen som kunne passe. Det er jo bare å spørre brudeparet. Mulig det er et rom i nærheten som babyen kan sove i om kvelden så slipper den å være i lokalet hele tiden.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:22   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg ville svært nødig ha tatt med meg en baby i bryllup. Da ville jeg nok ha vurdert å ta med meg mamma eller svigermor som barnevakt, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:23   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg tror ingenting er "vanlig" når det kommer til bryllup. Det virker som ulike brudepar har ganske bastante meninger om hva som passer seg. I så godt som alle bryllup jeg har vært i har barn vært invitert, og der barn ikke har vært invitert har det allikevel vært rom for babyer. Jeg syns uansett det går an å spørre, det er fryktelig dumt å bare ta utgangspunkt i det ene eller det andre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:24   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg ville i hvert fall begynt med å spørre brudeparet. Da jeg var i samme situasjon spurte jeg om babyen fikk være med og fikk nei. Problem solved, ikke noe bryllup.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:24   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Babyer i den alderen kan fint tas med selv om det er voksenfest. Jeg ville spurt om det er greit at dere tar med baby, og selv ville jeg nok ikke dratt hvis det ikke var greit.

Jeg er ikke spesielt hønemorete, men jeg ville ikke dratt fra en baby på 6 måneder en hel helg. Mine siste babyer har ikke tatt flaske i den alderen, så det hadde uansett ikke vært mulig å reise fra dem.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:25   #7
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Vet ikke hva som er vanlig, akkurat, men vi var i en lignende situasjon for 6-7 år siden. Da var minstemann 6 måneder. Vi tok ham med oss, men brudeparet ordnet med to kjekke trillepiker. De trillet poden under middagen, var innom med ham så jeg fikk gitt ham mat, skiftet bleie osv, og så trillet de igjen. De fikk litt trim den kvelden, de jentene. Jentene hadde telefon slik at vi kunne ha kontakt med dem, og de trillet aldri langt unna festlokalet - slik at de skulle ha kort vei tilbake dersom poden begynte å gråte. Vi betalte selvsagt trillepikene selv.

Denne løsningen fungerte godt for oss, i hvert fall!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:25   #8
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg ville svært nødig ha tatt med meg en baby i bryllup. Da ville jeg nok ha vurdert å ta med meg mamma eller svigermor som barnevakt, tror jeg.

jeg kan liksom ikke ha med andre når det er to fly en vei.. Blir litt drøyt å spørre om det. Samt at de i tillegg må betale hotell i to netter. Så ikke noe alternativ..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:25   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg har hatt med meg baby i bryllup og mamma som barnevakt. Knerten var med i kirken, men var på hotellrommet under festen. Vi betalte hotellrom for mamma, men hun kjørte bil med oss.

Jeg har vært i flere bryllup tidligere hvor det er med små babyer også under festen etterpå. Da har babyen sovet i vogn i nærheten av middagsbordet. Men jeg synes at man må spørre brudeparet først. Det er ikke alle som synes at det er helt greit, og det bør respekteres.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:25   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Dersom babyen ikke kan være med, hadde jeg hvertfall heller holdt meg hjemme enn å overlate babyen til folk jeg overhodet ikke kjenner.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:26   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Spørr brudeparet. Vi spesifisertei informasjon vi la med invitasjonen at babyer som var omfattet av "disse ber vi ikke" fikk likevel være med. Altså, vi ba våre søskenbarn, men ikke barn av våre søskenbarn, det ville blitt for mange. Men søskenbarn som hadde babyer fikk likevel ta dem med. (Men vi hadde ikke ren voksenfest da, flere av våre søskenbarn er barn også)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:27   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

jeg kan liksom ikke ha med andre når det er to fly en vei.. Blir litt drøyt å spørre om det. Samt at de i tillegg må betale hotell i to netter. Så ikke noe alternativ..

Min tanke var å betale reisen for barnevakten, men hvis det er en lang tur, blir det sikkert for dyrt, ja.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:29   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Min tanke var å betale reisen for barnevakten, men hvis det er en lang tur, blir det sikkert for dyrt, ja.

Ja, reise og opphold kommer vel på ca fire tusen for barnevakt..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:31   #14
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Spør brudeparet!

Vi har hatt med baby i bryllup, og tatt kveld når festen ikke passet for babyer lenger. Mings trillepiker hørtes jo definitivt flotte ut!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:33   #15
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Det har alltid vært babyer med i de bryllupene jeg har vært i Mødrene har ammet på lukket rom og tatt babyene med ut om de skrek under taler og sånt

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:36   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Få med deg Mings trillepiker.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:36   #17
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Spør. Enkelt og greit. Og er svaret ja, så regn med plassering i nærheten av en utgang, og gå ut om babyen hyler.

Selv lot jeg mannen dra alene i bryllup med lang reisevei og overnatting da Andungen var 3 mnd. (Han var ikke en baby å reise langt med på det stadiet, ei heller overlate til fremmede. Han var prematur, i værste kolikktiden og spiste annehver time. Jeg hadde ikke ork eller lyst til bryllup.)

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:43   #18
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Spør brudeparet, og respekter det dersom de sier nei. Jeg sa nei til barn i mitt bryllup, jeg var midt i en sårbar barnløsperioden, hadde prøvd i flere år, og ønsket ikke å "dele" byllupet med gråtende barn. Om de sier nei får dere heller droppe det, evnt bare en av dere dra.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:48   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Spør brudeparet, og respekter det dersom de sier nei. Jeg sa nei til barn i mitt bryllup, jeg var midt i en sårbar barnløsperioden, hadde prøvd i flere år, og ønsket ikke å "dele" byllupet med gråtende barn. Om de sier nei får dere heller droppe det, evnt bare en av dere dra.

Ser den, og det er jo dem som ikke går ut med gråtende barn, men blir sittende lenger enn nødvendig. Jeg ville selvfølgelig prioritert brudeparet, og gått ut med en gang utenfor hørevidde, hvis barnet begynte å gråte. Heldigvis har vi et barn som er svært rolig pr. nå ihvertfall. Men alt dette vet jo ikke brudeparet.
Jeg vil at mannen skal ihvertfall spørre. Men han vil ikke. Så vi står litt bom fast her.
Han får dra alene kanskje da.. Men da vil han jo være borte i tre dager, og han reiser/ jobber døgnet rundt som det er, så jeg ville gjerne vært med ham.
Brudeparet har barn selv, så det kan jo være at disse skal være med uansett.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:50   #20
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ser den, og det er jo dem som ikke går ut med gråtende barn, men blir sittende lenger enn nødvendig. Jeg ville selvfølgelig prioritert brudeparet, og gått ut med en gang utenfor hørevidde, hvis barnet begynte å gråte. Heldigvis har vi et barn som er svært rolig pr. nå ihvertfall. Men alt dette vet jo ikke brudeparet.
Jeg vil at mannen skal ihvertfall spørre. Men han vil ikke. Så vi står litt bom fast her.
Han får dra alene kanskje da.. Men da vil han jo være borte i tre dager, og han reiser/ jobber døgnet rundt som det er, så jeg ville gjerne vært med ham.

Vil han ikke spørre? I alle dager, hva er det for teit holdning? Hvordan skal man ellers få svar? Kan ikke du spørre?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no